Race of champions

Gestart door KVDracer, 25 april 2010 - 17:47:31

« vorige - volgende »

KVDracer

Dit jaar gaat de race of champions door in dusseldorf; Weet er soms iemand waar je aan tickets kunt geraken?

gloudiesaurus

http://www.raceofchampions.com/

Ben er in 2008 geweest in Londen, mooie evenement alleen jammer dat Wembley slechts halfvol zat. Denk dat Dusseldorf met Schumacher en Vettel en met Nederland en België in de buurt toch wel uitverkocht raakt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Naast Schumacher en Vettel zal ook Alain Prost deelnemen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JaneDoe11

Op Facebook zie ik wel eens een aanbieding staan voor 2 dagen en 1 overnachting voor 99 €.

I'm not interested in what people think about me. I'm not Michael Schumacher.

Enzo

Citaat van: JaneDoe11 op 26 september 2010 - 22:07:32
Op Facebook zie ik wel eens een aanbieding staan voor 2 dagen en 1 overnachting voor 99 €.



Is dit een uitnodiging... 8)

JaneDoe11

Als jij betaald ;D
Ga ik wel mee
I'm not interested in what people think about me. I'm not Michael Schumacher.

gloudiesaurus

Ik ga er denk ik ook heen, het is niet al te ver en lijkt me wel aardig om weer eens te zien :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimmySPA

Ljkt me nou niet heel geweldig. Wachten zal wel ff duren, en het zal vast lekker koud zijn op dat plastic stoeltje! :P
Dan doe ik liever een GP aan of een daggie Zandvoort... Ook dichterbij!!!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

T.Nuvolari


JimmySPA

Citaat van: T.Nuvolari op 26 oktober 2010 - 07:18:45
Je kan nu stemmen op jou favoriete rijders voor het BeNeLux team.

http://www.raceofchampions.com/News/general-news/team-benelux-to-be-decided-by-fans.aspx

Nederlandse coureur was nog wel te doen. Maar eentje uit Belgie  :-X Ik heb Jacky Ickx ingevuld  :P

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

T.Nuvolari

Volgens mij meer Belgen in de hogere regionen van de autosport dan Nederlanders, maar kom ik zal u die aloude Hollandse arrogantie vergeven.  ;)

JimmySPA

Citaat van: T.Nuvolari op 26 oktober 2010 - 12:05:10
Volgens mij meer Belgen in de hogere regionen van de autosport dan Nederlanders, maar kom ik zal u die aloude Hollandse arrogantie vergeven.  ;)
Van de laatste 10 jaar? Ik kan er geeneen opnoemen die een race reed??? Kan je wel met aloude Hollandse arrogantie aankomen  ::)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

T.Nuvolari

Baguette, Loix, Duval, Goossens, Theys, Leinders, Heylen, Longin, Kumpen. Allemaal toch wel meegedaan in races van iets of wat kampioenschappen van betekenis.
Als je met Hollanders omgaat kan je er altijd mee aankomen.  8)

JimmySPA

Jan Heylen ja! Champcar helemaal vergeten!!!!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

T.Nuvolari

Ze kunnen niet allemaal in de Superleague Formula of A1GP rijden natuurlijk.