Race of champions

Gestart door KVDracer, 25 april 2010 - 17:47:31

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Kootje op 28 juli 2013 - 13:46:22
De kans dat Frijns bij RBR aan de bak komt is nog kleiner dan dat het Karthikeyan lukt. ;D
Nou, zeg...wat ben jij gemeen... :P
;) ;) ;)

Fabian

De editie van dit jaar in Bangkok gaat niet door

Perton

Met susie wolff en baumgartner als geplande deelnemers maar beter ook. Het heet race of champions en niet race of wat sponsor red bull graag wil.

Voor de rest wel jammer, hopelijk volgend jaar weer een succesvolle editie.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 02 december 2013 - 13:54:50
De editie van dit jaar in Bangkok gaat niet door


Heb je een bron? Dan maak ik een artikel... :)


Maikel0230

Dan kunnen we een F1 race in Thailand ook van het brod vegen denk ik (ben daar niet rouwig om hoor)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Het probleem is dat het stadion waar het gehouden moet worden is bezet door de rood hemden die zelf eigenlijk geeneens weten wat ze daar doen.En dat er protesten zijn van de geel hemden is volkomen terecht omdat de zus van de afgezette premier er een  amnestie wet probeert door te drukken waardoor haar afgezette en verbannen broer weer terug in Thailand kan komen. Zal ook weer goed voor het toerisme zijn wat net weer een beetje hersteld was.

Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/roc_2013_afgelast/


Och,


Aangezien Thailand mijn favoriete vakantieland is, zou ik een GP in dat land verwelkomen. Doch zijn er teveel mensen die ervan willen profiteren. Zie ook het nieuws rond het uitstel over een stratencircuit in Bangkok.
http://www.gppits.net/nieuws/probleem_voor_thaise_gp/


Daarna wilde men de GP verplaatsen naar Phuket! Sorry, maar dat rovershol is per definitie ongeschikt als locatie voor een Formule 1-race... :o :o :o
http://www.gppits.net/nieuws/thaise_gp_naar_phuket/

Franky R.

@Sabai,


Dit doet de toeristische sector zeker geen goed, idd. Ik lees dat velen naar de buurlanden gaan, Vietnam en Cambodja... :(

Perton

Is het niet zo dat je vanaf het vliegveld in Bangkok twee bussen hebt, eentje naar het centrum en eentje naar het sexgebied? Lekker toerisme :P

Sabai

Citaat van: Perton op 02 december 2013 - 16:42:07
Is het niet zo dat je vanaf het vliegveld in Bangkok twee bussen hebt, eentje naar het centrum en eentje naar het sexgebied? Lekker toerisme :P


Dat valt allemaal heel erg mee en er word erg overdreven  met vooroordelen. Het is net als de wallen als je het opzoekt zul je het vinden. Het lijkt me trouwens ook niet verstandig om er naar te vragen op het vliegveld kan je grote problemen op leveren.

gloudiesaurus

Jammer dat het niet doorgaat. Maar met alle respect vorig jaar was het stadion daar ook al leeg. Waarom doen ze het niet gewoon in Duitsland, of in Nederland of België ;)
Weet je tenminste zeker dat het doorgaat.

Die landen betalen alleen niet veel geld om zo'n evenement in huis te halen, Thailand waarschijnlijk wel....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Vrees dat er in België geen state-of-the-art stadion is zoals ze die in Duitsland wel hebben. Destijds in Düsseldorf liep het alleraardigst meen ik mij te herinneren.

Perton

Ik vermoed dat het thailand ook vrij weinig zal kosten en het meer wordt betaald door een klein energiedrankbedrijfje met een thaise mede-eigenaar.

gloudiesaurus

Dat denk ik ook  ;)

Ik ben een paar jaar terug bij het ROC in Londen geweest. Lewis Hamilton gad toen een optreden in de McLaren en toch was het bij lange na niet uitverkocht.
Vond de ROC in Bercy in de jaren '90 nog het mooist  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is