Button vs. Hamilton

Gestart door zeph, 18 april 2010 - 19:13:15

« vorige - volgende »

Wie maakt de beste kans op de titel?

Jenson Button
Lewis Hamilton

Franky R.

Citaat van: Wizard op 16 juli 2010 - 23:21:25
Eens maar ik kreeg de indruk aan de hand van de tekst waarop ik reageerde alsof je Irvine deed voorkomen als de man die het kon waarmaken maar faalde omdat Ferrari niet wilde dat hij i.p.v Schumacher kampioen zou worden. Vandaar dat ik op je reageer en je uitspraken iets wat nuanceer.

Irvine was de man die het mogelijk waar kon maken, maar had daarbij de hulp van Schumi nodig! Ik kan het mij voorstellen dat mogelijkerwijs Schumi en de teamboys niet zo hard liepen voor Irvine.

En dat Webber mogelijk ook slachtoffer zou kunnen worden van degelijke "geintjes".

Maar nogmaals, als ik teambaas was...dan had het mij geen barst kunnen schelen welke rijder het WK pakte.
En geloof me, er zijn aardig wat fouten gemaakt op dit gebied. Zo uit mijn hoofd;

Williams/Jones vs Carlos Reutemann 1981-->gevolg Piquet sr. WK

Williams/Mansell vs Piquet sr. 1986 --> gevolg Prost WK
Dit 'gevecht' komt het meest overeen met die Vettel vs Webber

McLaren/Senna vs Prost 1989
Ik geef toe..Prost voelde zich benadeeld, waar Senna gewoon sneller was. Maar Dennis hield Senna ook het hand boven het hoofd op cruciale momenten


0634


meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Wizard

Citaat van: frankypankyv8 op 20 juli 2010 - 23:19:46
Irvine was de man die het mogelijk waar kon maken, maar had daarbij de hulp van Schumi nodig! Ik kan het mij voorstellen dat mogelijkerwijs Schumi en de teamboys niet zo hard liepen voor Irvine.

Schumacher niet nee. Maar al met al kon Irvine het niet op eigen kracht. Profiteerde van de technische malleur en tegenslag maar kon op de baan niks afdwingen. Sterker nog, moest de invallende Salo niet tijdens zijn eerste race al schuiven voor de 'snelle' Ier?


Folkert

Citaat van: Wizard op 21 juli 2010 - 18:09:03
Citaat van: frankypankyv8 op 20 juli 2010 - 23:19:46
Irvine was de man die het mogelijk waar kon maken, maar had daarbij de hulp van Schumi nodig! Ik kan het mij voorstellen dat mogelijkerwijs Schumi en de teamboys niet zo hard liepen voor Irvine.

Schumacher niet nee. Maar al met al kon Irvine het niet op eigen kracht. Profiteerde van de technische malleur en tegenslag maar kon op de baan niks afdwingen. Sterker nog, moest de invallende Salo niet tijdens zijn eerste race al schuiven voor de 'snelle' Ier?


Salo kon volgens mij Duitsland? al winnen, maar wilde het team Irvine laten winnen omdat die voor de titel streed. Salo is ook een coureur die niet heeft kunnen laten zien wat hij inzich had.
Trotse vader van Rosalie(L)