Button vs. Hamilton

Gestart door zeph, 18 april 2010 - 19:13:15

« vorige - volgende »

Wie maakt de beste kans op de titel?

Jenson Button
Lewis Hamilton

JimmySPA


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Enzo

Citaat van: JimmySPA op 06 juli 2010 - 19:31:55
Sorry  :-[

Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, kan gebeuren... ;)

Gerard

Als je ziet hoe ze erbij kijken, ondanks dat het ingestydeerd is, .... RESPECT!!!

Franky R.

Citaat van: Gerard op 08 juli 2010 - 21:30:20
Als je ziet hoe ze erbij kijken, ondanks dat het ingestydeerd is, .... RESPECT!!!


Hahaha,

Geef ze een Oscar, zou ik zeggen...
Maar serieus...hoeveel zou je ervoor over hebben, om een paar rondjes (en stuk of twintig) met de McLaren van Senna te rijden?!?

Damn, die Ron Dennis...verkoopt helemaal geen auto's uit die tijdperk. Anders hadden we er min. 1 kunnen zien rijden tijdens de EuroBoss-races...

Gerard

#64
Nu deze 2 heren op hun thuiscircuit rijden, staat de Britse pers in de rij om ze het hemd van het lijf te vragen.
Niet over de race van Zondag, Nee... meer over de onderlinge relatie..

Wat een eikels zeg!!!

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/238709/stewart-bemoei-je-toch-niet-met-mclaren-coureurs/
Hier geef ik Stewart groot gelijk!
Laat die gasten onderling het gevecht op de baan aangaan!!! >:(

Franky R.

Citaat van: Gerard op 11 juli 2010 - 12:16:43
Nu deze 2 heren op hun thuiscircuit rijden, staat de Britse pers in de rij om ze het hemd van het lijf te vragen.
Niet over de race van Zondag, Nee... meer over de onderlinge relatie..

Wat een eikels zeg!!!

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/238709/stewart-bemoei-je-toch-niet-met-mclaren-coureurs/
Hier geef ik Stewart groot gelijk!
Laat die gasten onderling het gevecht op de baan aangaan!!! >:(

Typisch de pers toch?
Eerst gaan zieken en peuteren...Om vervolgens verbaasd te zijn, dat de heren elkaar wel kunnen opvreten...
Webber en Vettel hebben hetzelfde probleem. Alleen hebben zij de pech dat Horner zo dom als een (mijn excuses aan die dieren, hoor) koe is!

De pers/media willen een soort Senna vs Prost strijd hebben...Dan kunnen ze hun blaadjes vullen. Helaas hebben ze zelf de laatste karakters om zeep geholpen. Ik zou een nieuwe Hunt, Piquet sr., Montoya, Raikonnen of zo veel meer kunnen waarderen.

Tegenwoordig hebben we 'baby-Schumi' Vettel, Zwaaihand/Crybaby Alonso en mr. PR Hamilton!

Zelf voor volslagen een idioten als Andrea de Cecaris of Rosset (of teams als Andrea Moda, Forti, Osella) is tegenwoordig geen plaats meer...

Ja, ik word oud...37 jaar alweer...En ik ben nu een beetje depressief, want mijn eerste grijze haar gevonden... :-[


;)

Gerard

#66
Ze kunnen dit ook eens aangrijpen om te laten zien dat "een ander iets gunnen, en respect voor elkaar hebben"  wel degelijk kan!

Hier trappen ze elkaar tenminste niet het ziekenhuis in...


CitaatJa, ik word oud...37 jaar alweer...En ik ben nu een beetje depressief, want mijn eerste grijze haar gevonden...

;D ;D

Ik ben zo kaal als een biljartbal  8)


Folkert

We zijn nu weer aantal GP's verder dit jaar en ik zie toch wel dat Hamilton een voorsprong heeft op Button. Sinds de laatste regen race heeft Button niet 1 keer beter gepresteerd dan Hamilton.
Daarnaast is Hamilton nog keer uit gevallen van af P2, wat hem dus 18 punten koste. Het onderlinge verschil is dan niet groot in tijd, maar is er wel en bijna altijd in voordeel van Hamilton.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Waarbij wel aangetekend moet worden dat JB in Monaco punten verloor, buiten zijn schuld om ;).

Folkert

Citaat van: 0634 op 13 juli 2010 - 18:05:25
Waarbij wel aangetekend moet worden dat JB in Monaco punten verloor, buiten zijn schuld om ;).
Klopt, was ik inderdaad vergeten. Maar viel hij niet uit van af P10?
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Ik heb geen flauw idee wanneer zijn problemen begonnen.

Franky R.

Citaat van: Gerard op 13 juli 2010 - 16:23:56

Ik ben zo kaal als een biljartbal  8)


Echt? Zonder te scheren? Ok dan... ;)

Hahaha! Maar serieus...Mooi dat de heibel nu bij Red Bull zit! En Horner maar kleppen over een mogelijke clash tussen Button en Hamilton! Al gun ik Webber nu het WK, na die uitspraak..."Not bad for a second driver"...Geniaal, hahahaha!

0634

Ik denk dat het vrijwel onmogelijk is voor Webber om de titel te pakken, zonder steun van zijn team. Maar mocht het gebeuren zou er maar zelden een rijder zijn geweest, wie ik het meer zou hebben gegund als Webber.

Franky R.

Citaat van: 0634 op 13 juli 2010 - 21:00:17
Ik denk dat het vrijwel onmogelijk is voor Webber om de titel te pakken, zonder steun van zijn team. Maar mocht het gebeuren zou er maar zelden een rijder zijn geweest, wie ik het meer zou hebben gegund als Webber.

Ik ben het met je eens!
Maar Webber werd in de GP op Silverstone ook niet gesteund door Red Bull en toch pakte hij de overwinning!
Ik vermoed dat Red Bull zeer opportunistisch zal zijn, als het puntje bij het paaltje komt.
M.a.w. dat er hoe dan ook een RB-coureur kampioen moet worden en als dat Webber is...Soit!

Maar als ik je post teruglees...moet ik denken aan Eddie Irvine in 1999, die voor het eerst sinds jaren Ferrari een coureurs-WK kon bezorgen. Op een "een of andere" manier lukte het niet. Mss. weet je het nog...MS (Schumacher) werd feestend gesignaleerd na de GP van Japan 1999!!!

Zou Red Bull het zover laten lopen? Of Webber a la HRT/Bruno Senna voor 1 of meerdere races aan de kant zetten?!?
Dat zou er mega-dik op liggen, vind je niet?
:P

Gerard

Ik geloof nooit dat Red Bull Webber aan de kant zet om hem gèen WK te laten worden. Dat zou toch wel ZO DOM zijn!
Denk alleen al aan alle sponsors die dat simpelweg niet zouden accepteren.
Daarnaast heeft Red Bull Webber veel te hard nodig willen ze het WK bij constructeurs winnen.