Button vs. Hamilton

Gestart door zeph, 18 april 2010 - 19:13:15

« vorige - volgende »

Wie maakt de beste kans op de titel?

Jenson Button
Lewis Hamilton

Folkert

Citaat van: campos op 10 mei 2010 - 00:06:52
Citaat van: Burorri op 09 mei 2010 - 22:44:19
Citaat van: Scuderia91 op 09 mei 2010 - 22:21:30
Citaat van: Burorri op 09 mei 2010 - 22:05:49
Citaat van: WeezyAveli op 09 mei 2010 - 20:34:00
Lewis Hamilton - DNF
"I was just nursing the car to the finish line, then I suddenly felt the steering go, and then there was immediately a failure on the left-front corner. I didn't sense anything odd before the accident - the car was feeling great – so that's why it was such a surprise. We don't know what went wrong, but we'll take everything back to the McLaren Technology Centre [Woking, Surrey, UK] and work to find out.

Hij zegt dus dat de auto goed voelde, lijkt me niet dat het aan de banden ligt want dan had hij allang nog meer gas terug genomen dan hij al deed.

Jenson Button - 5th: "During the opening laps, my dashboard readout stopped working. The team was telling me over the radio to do things on the steering wheel but I couldn't see if I was doing the right things. And I couldn't see the rev lights either: most of the time I was pretty close with my gear-changes, but I was hitting the limiter quite a lot, which happens when you're getting a tow and you're shifting at different places.

Bleek dus een probleem te hebben jammer.
Moet ik me toch herstellen over mijn mening over Button vandaag.

@Scuderia91: Dus? Dat Button uitloopt zegt misschien alleen dat Button straks WK is, maar niet of hij de beste van iedereen is. Als je kijkt naar de races afzonderlijk, zie je duidelijk dat Hamilton meer race snelheid heeft en dat Hamilton tot nu toe pech heeft gehad. Goed gereden van Button, maar niets meer dan dat. Als Button op deze manier WK word, is dat geluk, niet rijkunsten.
Ach man, het gaat er mij om dat Button hier als een loser wordt afgeschilderd tegenover Hamilton, terwijl hij dat absoluut niet is. Dan zeggen dat je op deze manier op geluk wereldkampioen wordt, dat vind ik belachelijk. Ik geloof overigens ook nog steeds niet dat die band op 'puur toeval' ontplofte. Ik zie het Button nog niet voorhebben.
Wil hem zeker niet afschilderen als loser, maar wel als mindere van Hamilton. Een duidelijke mindere tot nu toe. En ja hij heeft 2 keer gewonnen en staat voor op Hamilton, maar ik verwacht niet dat Button elke keer de kans heeft om de juiste band te kiezen zoals China en Australië en dat Hamilton niet het hele jaar dit soort technische problemen krijgt, of  verkeerde beslissing maakt in de regen.
zo overduidelijk is het niet. In kwalificatie is het ook nog 3-2 voor Button. En ook gisteren in de kwalificatie was Hamilton amper een tiende sneller. Ongeveer hetzelfde verschil als tussen Schumacher en Rosberg en dat noem jij een verschil van niks. In het geval van Schumacher vind je dat iedereen zijn oordeel veels te snel klaar heeft. Nu Hamilton de hele race voor Button heeft gereden ga je wel direct roepen; 'zie je wel'... je meet wel erg met 2 maten. prima dat je een favoriet hebt, maar leg het er niet zo enorm dik boven op.
Ik meet helemaal niet met 2 maten, en kap nou eens met dat gemekker over dat ik Hamilton er zo dik boven op leg als betere van de 2 en dat ik subjectief ben.  Idd, in de kwalificatie is het een verschil van niks, maar daar heb ik ook niks over gezegd. Ik heb het over de race en in de race is Hamilton voorals nog de snellere in alle normale droog weer races. Ik vind tot nu toe Button behoorlijk tam rijden en weinig indrukwekkend. Zijn 2 overwinningen kwamen door de juiste beslissing op juiste moment, maar zoals in Bahrein, Maleisie en Spanje gebeurde zag je dat Button de mindere was. Verliest makkelijk zijn plek aan MSC en gaat er daarna nog over zeuren ook. En als Button dan net zo snel zou zijn als Hamilton, waarom kwam Button niet langs Schumacher en Hamilton wel?
Button is goede rijder, maar zoals hij gister bezig was mis ik wel een aanvallers mentaliteit om nog een keer WK te worden. Ok, hij had kennelijk een probleem, maar zo makkelijk Schumacher hem voorbij stak en dan er nog over klagen was wel erg ondermaats.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: zeph op 09 mei 2010 - 22:23:40
Citaat van: Burorri op 09 mei 2010 - 22:08:36
Als ik dank kijk naar die zelfde situatie met Hamilton en Vettel, zie ik dat Hamilton wel zijn positie houd en Button niet. Het had verkeerd kunnen aflopen, maar dit maakt wel een kampioen, net iets verder durven gaan op de baan dan de rest

Volgens mij had Vettel een trage stop waardoor Hamilton er voorbij kon. En Button had een trage stop waardoor Schumacher er voorbij kon.

Burrori, je bent duidelijk een Hamilton-fan en daar is niets mis mee. Maar in sport is de beste zijn is niet alleen een kwestie van de snelste zijn. Het is een combinatie van snelheid, inzicht/inschattingsvermogen, technische kennis, geduld, uithoudingsvermogen, strategisch besef en ook doodgewoon geluk. Ik ben beslist geen fan van Button, maar in de sport telt uiteindelijk maar een ding: het resultaat. En tot nu toe heeft Button de beste resultaten.

Dan kun je wel gaan roepen dat Hamilton duidelijk de betere is, maar wat dan nog? Na de eerste vijf races staat Button met twee zeges aan de leiding, en Hamilton heeft nog niets gewonnen. Dus dan is het duidelijk: op dit moment is Button beter. Of dat nou komt door geluk, inzicht of wat dan ook, dat maakt niets uit. Het resultaat telt.

Hamilton is een natuurtalent. Dat zal niemand tegenspreken. Maar hij is ook in een gespreid bedje terecht gekomen, en heeft eigenlijk nooit echt tegenslag gehad. Vorig jaar was geen topjaar, maar toen lag het natuurlijk aan de auto, dus niemand verweet hem iets. En van Kovalainen had hij ook weinig te duchten.

Nu heeft hij iemand naast zich waarvan iedereen zei dat die niet in zijn schaduw kon staan. Button heeft het tegendeel bewezen. Ik had dat ook niet verwacht. En Hamilton moet nu dus even slikken. Maar dat is niet erg, daar krijg je karakter van.

Button daarentegen heeft alle rotzooi al meegemaakt. Van nieuw idool, tot loser die het niet kon waarmaken tot wereldkampioen. Die heeft al een hele ontwikkeling achter de rug. dus het niet zo gek dat hij rustig blijft en gewoon probeert regelmatig te presteren. Sensationeel is het niet, maar dat het zijn vruchten afwerpt blijkt vooralsnog wel uit het klassement.

Uiteindelijk denk ik dat Hamilton zich wel gaat revancheren, maar je moet gewoon toegeven dat Button het tot nu toe beter heeft gedaan.

Je hebt gelijk dat resultaat telt en dat je daar uiteindelijk de titel mee wint, maar dat wilt niet zeggen dat je dan ook de betere bent. Vettel had inderdaad tragere stop en Button ook, maar de situatie daarna is het zelfde, komen allebei uit de pitstraat zetten en allebei in de buurt van een andere rijder. Button verkiest te remmen en Schumacher voor te laten en Hamilton verkiest er voor om zijn plek te behouden en er voor te vechten. Resultaat: Hamilton ligt 2de en wint een plek en Button ligt 6de en verliest een plek.

En ja, hij staat nu nog aan de leiding van het WK, maar dat is op dit moment alles. Ik had al verwacht dat Button weer verder achter Hamilton zou staan als het droog zou worden en blijven. Omdat Button 2 races gewonnen heeft, maakt het hem toch niet de betere van de 2? En zeker niet de snellere, puur qua race snelheid. Kijk naar hoe de races gewonnen zijn en kijken hoe Hamilton daar gereden heeft. Button rijd zeker niet slecht en is vooral in de kwalificaties sterk, maar in de race laat hij vaak net wat liggen om dat beetje extra te geven om wel iemand voor bij te komen.
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Ik vindt het verbazend dat tactiek zo ondergewaardeerd wordt. Hamilton is waarschijnlijk wel de snellere van de 2, daar zullen weinig mensen het oneens mee zijn, Button is echter tactische en stuk sterker. Wie is dan de beste? Geen idee, ik weet enkel dat F1 meer is dan op het gas- en rempedaal duwen. 

Folkert

Citaat van: T.Nuvolari op 10 mei 2010 - 12:15:30
Ik vindt het verbazend dat tactiek zo ondergewaardeerd wordt. Hamilton is waarschijnlijk wel de snellere van de 2, daar zullen weinig mensen het oneens mee zijn, Button is echter tactische en stuk sterker. Wie is dan de beste? Geen idee, ik weet enkel dat F1 meer is dan op het gas- en rempedaal duwen. 
Button is tactisch idd z eer sterk, maar dit jaar is dat voornamelijk uit gekomen in de regen. In droogweer omstandigheden is hij voorals nog tactisch en met race snelheid niet voor bij Hamilton geraakt.
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

#49
Citaat van: Burorri op 10 mei 2010 - 12:20:22
Citaat van: T.Nuvolari op 10 mei 2010 - 12:15:30
Ik vindt het verbazend dat tactiek zo ondergewaardeerd wordt. Hamilton is waarschijnlijk wel de snellere van de 2, daar zullen weinig mensen het oneens mee zijn, Button is echter tactische en stuk sterker. Wie is dan de beste? Geen idee, ik weet enkel dat F1 meer is dan op het gas- en rempedaal duwen. 
Button is tactisch idd z eer sterk, maar dit jaar is dat voornamelijk uit gekomen in de regen. In droogweer omstandigheden is hij voorals nog tactisch en met race snelheid niet voor bij Hamilton geraakt.

In Barcelona onder de omstandigheden als gisteren tactisch racen? Ik vrees ervoor, iedereen kent Barcelona ook als zijn broekzak. Zijn Racesnelheid was niet minder dan die van Hamilton in Barcelona, Als 5de zat hij in het spoor van de kolopers, enkel toen hij achter Schumacher terecht kwam was zijn race naar de vaantjes. Toegegeven, het was zijn eigen schuld dat hij gepasseerd werd. maar daarbovenop moest hij dan nog op gevoel schakelen, iets wat in deze tijd niet meer gebeurd, wat hem ook veel tijd heeft gekost.

campos

Citaat van: Burorri op 10 mei 2010 - 09:38:52
Citaat van: campos op 10 mei 2010 - 00:06:52
Citaat van: Burorri op 09 mei 2010 - 22:44:19
Citaat van: Scuderia91 op 09 mei 2010 - 22:21:30
Citaat van: Burorri op 09 mei 2010 - 22:05:49
Citaat van: WeezyAveli op 09 mei 2010 - 20:34:00
Lewis Hamilton - DNF
"I was just nursing the car to the finish line, then I suddenly felt the steering go, and then there was immediately a failure on the left-front corner. I didn't sense anything odd before the accident - the car was feeling great – so that's why it was such a surprise. We don't know what went wrong, but we'll take everything back to the McLaren Technology Centre [Woking, Surrey, UK] and work to find out.

Hij zegt dus dat de auto goed voelde, lijkt me niet dat het aan de banden ligt want dan had hij allang nog meer gas terug genomen dan hij al deed.

Jenson Button - 5th: "During the opening laps, my dashboard readout stopped working. The team was telling me over the radio to do things on the steering wheel but I couldn't see if I was doing the right things. And I couldn't see the rev lights either: most of the time I was pretty close with my gear-changes, but I was hitting the limiter quite a lot, which happens when you're getting a tow and you're shifting at different places.

Bleek dus een probleem te hebben jammer.
Moet ik me toch herstellen over mijn mening over Button vandaag.

@Scuderia91: Dus? Dat Button uitloopt zegt misschien alleen dat Button straks WK is, maar niet of hij de beste van iedereen is. Als je kijkt naar de races afzonderlijk, zie je duidelijk dat Hamilton meer race snelheid heeft en dat Hamilton tot nu toe pech heeft gehad. Goed gereden van Button, maar niets meer dan dat. Als Button op deze manier WK word, is dat geluk, niet rijkunsten.
Ach man, het gaat er mij om dat Button hier als een loser wordt afgeschilderd tegenover Hamilton, terwijl hij dat absoluut niet is. Dan zeggen dat je op deze manier op geluk wereldkampioen wordt, dat vind ik belachelijk. Ik geloof overigens ook nog steeds niet dat die band op 'puur toeval' ontplofte. Ik zie het Button nog niet voorhebben.
Wil hem zeker niet afschilderen als loser, maar wel als mindere van Hamilton. Een duidelijke mindere tot nu toe. En ja hij heeft 2 keer gewonnen en staat voor op Hamilton, maar ik verwacht niet dat Button elke keer de kans heeft om de juiste band te kiezen zoals China en Australië en dat Hamilton niet het hele jaar dit soort technische problemen krijgt, of  verkeerde beslissing maakt in de regen.
zo overduidelijk is het niet. In kwalificatie is het ook nog 3-2 voor Button. En ook gisteren in de kwalificatie was Hamilton amper een tiende sneller. Ongeveer hetzelfde verschil als tussen Schumacher en Rosberg en dat noem jij een verschil van niks. In het geval van Schumacher vind je dat iedereen zijn oordeel veels te snel klaar heeft. Nu Hamilton de hele race voor Button heeft gereden ga je wel direct roepen; 'zie je wel'... je meet wel erg met 2 maten. prima dat je een favoriet hebt, maar leg het er niet zo enorm dik boven op.
Ik meet helemaal niet met 2 maten, en kap nou eens met dat gemekker over dat ik Hamilton er zo dik boven op leg als betere van de 2 en dat ik subjectief ben.  Idd, in de kwalificatie is het een verschil van niks, maar daar heb ik ook niks over gezegd. Ik heb het over de race en in de race is Hamilton voorals nog de snellere in alle normale droog weer races. Ik vind tot nu toe Button behoorlijk tam rijden en weinig indrukwekkend. Zijn 2 overwinningen kwamen door de juiste beslissing op juiste moment, maar zoals in Bahrein, Maleisie en Spanje gebeurde zag je dat Button de mindere was. Verliest makkelijk zijn plek aan MSC en gaat er daarna nog over zeuren ook. En als Button dan net zo snel zou zijn als Hamilton, waarom kwam Button niet langs Schumacher en Hamilton wel?
Button is goede rijder, maar zoals hij gister bezig was mis ik wel een aanvallers mentaliteit om nog een keer WK te worden. Ok, hij had kennelijk een probleem, maar zo makkelijk Schumacher hem voorbij stak en dan er nog over klagen was wel erg ondermaats.
Dat Button één keer niet goed oplet, wil niet zeggen dat hij de aanvallersmentaliteit mist. Hij heeft dat niet in de mate van Hamilton, maar Hamilton heeft het misschien juist weer teveel en da's ook niet goed. Button heeft weer meer tactisch inzicht, ook belangrijk en daarvan heb je nooit teveel. Hamilton lijkt idd de iets snellere van de twee te zijn, maar Button zit er toch erg dichtbij en staat er in het kampioenschap een stuk beter voor en dat terwijl hij nieuw is bij het team. Voor het seizoen was ik er nog van overtuigd dat Hamilton Button zou deklasseren als teamgenoot, maar voorlopig blijkt daar niets van en ik durf er ook niet meer mn hand voor in het vuur te steken dat Hamilton voor Button gaat eindigen in de WK stand. Zo overduidelijk is het nou. t zou je sieren als je Button wat meer credits zou geven, dat hoeft op geen enkele manier ten koste te gaan van Hamilton. Hoe sterker de tegenstand is hoe mooier toch als hij daar van kan winnen???

Folkert

Het zou je sieren als je keertje leest wat ik zeg. Heb al paar keer gezegd dat Button beter is dan ik had verwacht ;). Maar voor als nog heeft Button eerder door wat geluk en pech zijnplek voor Hamilton behaald.
En misschien is Hamilton net iets te aanvallend en te aggressief, maar Button heeft dit jaar lang niet zo veel acties laten zien als Alonso, Hamilton en....(volgens mij was er nog 1, maar dat durf ik neit zeker te zeggen.
Maar nogmaals: Button rijd ook sterk en rijd op niveau waar ik hem in 2000 vooral heb geschat. Maar de jaren er na waren in mijn ogen ondermaats, mede dankzij tegenvallend materiaal, maar ook dankzij Button zelf.
Zijn leiding aan het WK is een wat vertekend beeld, herhaald hij een duidelijke overwinning in het droge dan zal ik helemaal ongelijk zijn bewezen, maar voorals nog heeft hij elke race onder moeten doen ten opzichte van Hamilton in het droge.
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

Citaat van: Burorri op 10 mei 2010 - 15:27:27
Het zou je sieren als je keertje leest wat ik zeg. Heb al paar keer gezegd dat Button beter is dan ik had verwacht ;). Maar voor als nog heeft Button eerder door wat geluk en pech zijnplek voor Hamilton behaald.
dat heb ik ook wel gelezen, maar k heb het nog nooit gezien zonder dat er een 'maar' achter kwam. Dan vraag ik me af in hoeverre je het meent. Button heeft zn punten meer dan verdiend, dat Hamilton wat pech heeft gehad is een ander verhaal.

Folkert

Citaat van: campos op 10 mei 2010 - 15:41:34
Citaat van: Burorri op 10 mei 2010 - 15:27:27
Het zou je sieren als je keertje leest wat ik zeg. Heb al paar keer gezegd dat Button beter is dan ik had verwacht ;). Maar voor als nog heeft Button eerder door wat geluk en pech zijnplek voor Hamilton behaald.
dat heb ik ook wel gelezen, maar k heb het nog nooit gezien zonder dat er een 'maar' achter kwam. Dan vraag ik me af in hoeverre je het meent. Button heeft zn punten meer dan verdiend, dat Hamilton wat pech heeft gehad is een ander verhaal.
Inderdaad, ik schrijf maar dingen op die ik niet meen.  ::) Als ik iets vind, dan vind ik dat en kom ik er voor uit, dan wel positief dan wel negatief. Eerst zei ik helemaal niks goeds over Button volgens jou, en nu ik dat wel doe is het weer niet goed.
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

Citaat van: Burorri op 10 mei 2010 - 15:52:18
Citaat van: campos op 10 mei 2010 - 15:41:34
Citaat van: Burorri op 10 mei 2010 - 15:27:27
Het zou je sieren als je keertje leest wat ik zeg. Heb al paar keer gezegd dat Button beter is dan ik had verwacht ;). Maar voor als nog heeft Button eerder door wat geluk en pech zijnplek voor Hamilton behaald.
dat heb ik ook wel gelezen, maar k heb het nog nooit gezien zonder dat er een 'maar' achter kwam. Dan vraag ik me af in hoeverre je het meent. Button heeft zn punten meer dan verdiend, dat Hamilton wat pech heeft gehad is een ander verhaal.
Inderdaad, ik schrijf maar dingen op die ik niet meen.  ::) Als ik iets vind, dan vind ik dat en kom ik er voor uit, dan wel positief dan wel negatief. Eerst zei ik helemaal niks goeds over Button volgens jou, en nu ik dat wel doe is het weer niet goed.
nou, ik zei dat je m wat meer credits zou moeten geven. Wat jij doet is in één kort zinnetje zeggen dat ie t goed doet en dan daarna een heel verhaal over wat ie niet goed doet, hoeveel geluk ie wel niet heeft etc. Precies zoals je ook altijd bij Massa doet. Ach ja, je gaat ook maar je gang, waar maak ik me eigenlijk druk om.

Folkert

Citaat van: campos op 10 mei 2010 - 16:07:05
Citaat van: Burorri op 10 mei 2010 - 15:52:18
Citaat van: campos op 10 mei 2010 - 15:41:34
Citaat van: Burorri op 10 mei 2010 - 15:27:27
Het zou je sieren als je keertje leest wat ik zeg. Heb al paar keer gezegd dat Button beter is dan ik had verwacht ;). Maar voor als nog heeft Button eerder door wat geluk en pech zijnplek voor Hamilton behaald.
dat heb ik ook wel gelezen, maar k heb het nog nooit gezien zonder dat er een 'maar' achter kwam. Dan vraag ik me af in hoeverre je het meent. Button heeft zn punten meer dan verdiend, dat Hamilton wat pech heeft gehad is een ander verhaal.
Inderdaad, ik schrijf maar dingen op die ik niet meen.  ::) Als ik iets vind, dan vind ik dat en kom ik er voor uit, dan wel positief dan wel negatief. Eerst zei ik helemaal niks goeds over Button volgens jou, en nu ik dat wel doe is het weer niet goed.
nou, ik zei dat je m wat meer credits zou moeten geven. Wat jij doet is in één kort zinnetje zeggen dat ie t goed doet en dan daarna een heel verhaal over wat ie niet goed doet, hoeveel geluk ie wel niet heeft etc. Precies zoals je ook altijd bij Massa doet. Ach ja, je gaat ook maar je gang, waar maak ik me eigenlijk druk om.
Dat vraag ik me nou de hele tijd al af eigenlijk. Als ik alleen zeg dat hij het goed doet en alleen bij het positieve houd, dan is het toch niet mijn mening? Dan is het toch niet compleet als ik niet de rest van mijn mening over Button er bij zet?

Je kan nu moeilijk zeggen dat Massa het goed doet. Dit jaar heeft hij amper iets laten zien en is Alonso wel elke keer de baas geweest. En ja voor je gaat beginnen over kwalificaties, daar doet Massa het soms beter, maar kwalificaties heb je nou niet zo veel aan in de stand.
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

Citaat van: Burorri op 10 mei 2010 - 16:25:38
Citaat van: campos op 10 mei 2010 - 16:07:05
Citaat van: Burorri op 10 mei 2010 - 15:52:18
Citaat van: campos op 10 mei 2010 - 15:41:34
Citaat van: Burorri op 10 mei 2010 - 15:27:27
Het zou je sieren als je keertje leest wat ik zeg. Heb al paar keer gezegd dat Button beter is dan ik had verwacht ;). Maar voor als nog heeft Button eerder door wat geluk en pech zijnplek voor Hamilton behaald.
dat heb ik ook wel gelezen, maar k heb het nog nooit gezien zonder dat er een 'maar' achter kwam. Dan vraag ik me af in hoeverre je het meent. Button heeft zn punten meer dan verdiend, dat Hamilton wat pech heeft gehad is een ander verhaal.
Inderdaad, ik schrijf maar dingen op die ik niet meen.  ::) Als ik iets vind, dan vind ik dat en kom ik er voor uit, dan wel positief dan wel negatief. Eerst zei ik helemaal niks goeds over Button volgens jou, en nu ik dat wel doe is het weer niet goed.
nou, ik zei dat je m wat meer credits zou moeten geven. Wat jij doet is in één kort zinnetje zeggen dat ie t goed doet en dan daarna een heel verhaal over wat ie niet goed doet, hoeveel geluk ie wel niet heeft etc. Precies zoals je ook altijd bij Massa doet. Ach ja, je gaat ook maar je gang, waar maak ik me eigenlijk druk om.
Dat vraag ik me nou de hele tijd al af eigenlijk. Als ik alleen zeg dat hij het goed doet en alleen bij het positieve houd, dan is het toch niet mijn mening? Dan is het toch niet compleet als ik niet de rest van mijn mening over Button er bij zet?

Je kan nu moeilijk zeggen dat Massa het goed doet. Dit jaar heeft hij amper iets laten zien en is Alonso wel elke keer de baas geweest. En ja voor je gaat beginnen over kwalificaties, daar doet Massa het soms beter, maar kwalificaties heb je nou niet zo veel aan in de stand.
nou, in geval van Massa ging het vooral om de afgelopen jaren toen ie vaak sneller was als Kimi maar je ook maar amper een positief woord over m kon zeggen. Als je t al deed, dan kwamen er ook wel weer 10 'maren' achteraan. Verder hou ik ermee op, t komt toch niet binnen.

Folkert

Citaat van: campos op 10 mei 2010 - 16:49:55
Citaat van: Burorri op 10 mei 2010 - 16:25:38
Citaat van: campos op 10 mei 2010 - 16:07:05
Citaat van: Burorri op 10 mei 2010 - 15:52:18
Citaat van: campos op 10 mei 2010 - 15:41:34
Citaat van: Burorri op 10 mei 2010 - 15:27:27
Het zou je sieren als je keertje leest wat ik zeg. Heb al paar keer gezegd dat Button beter is dan ik had verwacht ;). Maar voor als nog heeft Button eerder door wat geluk en pech zijnplek voor Hamilton behaald.
dat heb ik ook wel gelezen, maar k heb het nog nooit gezien zonder dat er een 'maar' achter kwam. Dan vraag ik me af in hoeverre je het meent. Button heeft zn punten meer dan verdiend, dat Hamilton wat pech heeft gehad is een ander verhaal.
Inderdaad, ik schrijf maar dingen op die ik niet meen.  ::) Als ik iets vind, dan vind ik dat en kom ik er voor uit, dan wel positief dan wel negatief. Eerst zei ik helemaal niks goeds over Button volgens jou, en nu ik dat wel doe is het weer niet goed.
nou, ik zei dat je m wat meer credits zou moeten geven. Wat jij doet is in één kort zinnetje zeggen dat ie t goed doet en dan daarna een heel verhaal over wat ie niet goed doet, hoeveel geluk ie wel niet heeft etc. Precies zoals je ook altijd bij Massa doet. Ach ja, je gaat ook maar je gang, waar maak ik me eigenlijk druk om.
Dat vraag ik me nou de hele tijd al af eigenlijk. Als ik alleen zeg dat hij het goed doet en alleen bij het positieve houd, dan is het toch niet mijn mening? Dan is het toch niet compleet als ik niet de rest van mijn mening over Button er bij zet?

Je kan nu moeilijk zeggen dat Massa het goed doet. Dit jaar heeft hij amper iets laten zien en is Alonso wel elke keer de baas geweest. En ja voor je gaat beginnen over kwalificaties, daar doet Massa het soms beter, maar kwalificaties heb je nou niet zo veel aan in de stand.
nou, in geval van Massa ging het vooral om de afgelopen jaren toen ie vaak sneller was als Kimi maar je ook maar amper een positief woord over m kon zeggen. Als je t al deed, dan kwamen er ook wel weer 10 'maren' achteraan. Verder hou ik ermee op, t komt toch niet binnen.
Tussen Kimi en Massa was het in 2009 beetje gelijk waardig, maar 2007 was voor Kimi en 2008, ja was voor Massa, maar daar reed hij ook niet sterk. Kimi vond ik in zijn Ferrari tijd ook stuk minder dan in zijn Mclaren tijd, had het gevoel dat hij niet met de auto om kon gaan. Massa is net als Button erg snel en rijden zeker goed. Maar in mijn ogen kunnen ze situaties niet goed naar hun hand zetten als het tegen zit. Kunnen heel snel en goed racen als ze de snelste auto hebben en vooraan beginnen. Begrijp me niet verkeerd, zijn zeker goede coureurs die kunnen winnen, maar zodra dingen wat tegen staan gaat het heel stuk minder. En Button mag van geluk spreken dat zijn concurenten vorig jaar zo veel lieten liggen.
Ok Button heeft in de regen de situatie mooi en knap naar zijn hand gezet en ook zeker een goeie eigenschap, maar daarnaast heb je ook de snelheid en aanvallendheid nodig. En die mis ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

JimmySPA

Check deze echt niet normaal hoe vet!!!! Als je daar toch eens een daggie in mocht rijden he!

http://www.dumpert.nl/mediabase/1022011/2b881b00/kids_in_a_candy_store.html

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Enzo

Citaat van: JimmySPA op 06 juli 2010 - 16:30:52
Check deze echt niet normaal hoe vet!!!! Als je daar toch eens een daggie in mocht rijden he!

http://www.dumpert.nl/mediabase/1022011/2b881b00/kids_in_a_candy_store.html

Had ik vorige week al gepost in het multimedia deel, is een gaaf filmpje inderdaad!! 8)