De genade van de FIA

Gestart door Forza F1, 13 april 2010 - 22:12:52

« vorige - volgende »

Forza F1

Je leest het sinds vandaag overal: Briatore en Symonds vanaf 2013 weer welkom in F1

???

Persoonlijk vond ik zo'n levenslange ban wel een goede straf voor wat ze uitgespookt hebben.

Wat vinden jullie ervan?
Wie zit te wachten op een terugkeer van Flavio?
Is dit goed nieuws voor de sport, of brengt de FIA ze eigenlijk nog meer schade toe met dit nieuws?

robbert

olé, iedereen mag vanaf nu de f1 manipuleren. Leve de FIA

Tim C

De FIA kon niet anders aangezien een rechtbank heeft laten weten dat zij geen levenslange straffen mogen uitdelen.

Enzo

Inderdaad, daarnaast heeft de FIA noch de F1 baat bij een lang slepende zaak.
Hiermee is de kous af en ik verwacht echt niet dat een f1 constructeur nog in zee gaat met één van beide heren.
Theoretisch zou het mogen vanaf 2013, maar door de negatieve media aandacht die hiermee zal samenhangen zal het niet gebeuren verwacht ik.
Die twee zijn met pensioen...

janke

Symonds mag per direct welk F1 team dan ook advies geven. Dat staat de FIA toe. Maar inderdaad welk team zit op advies van een duister figuur te wachten. Maarja die Stepney is ook weer aan de bak in de autosport. Het kan verkeren.
Some things are too important to be left in the past.

Supermariobros

Het zou ook kunnen dat bv. een nieuw team maar al wat blij is met Briatore, hij heeft tenslotte veel ervaring.

T.Nuvolari

... of hij begint er zelf één. Sponsors genoeg die dergelijke aandacht wel zien zitten.