Man van de wedstrijd: Maleisië

Gestart door Folkert, 04 april 2010 - 13:10:45

« vorige - volgende »

Wie is de man van de wedstrijd?

Sebastian Vettel
2 (10%)
Mark Webber
0 (0%)
Nico Rosberg
1 (5%)
Robert Kubica
0 (0%)
Adrian Sutil
2 (10%)
Lewis Hamilton
13 (65%)
Felipe Massa
1 (5%)
Jenson Button
0 (0%)
Jaime Alguersuari
0 (0%)
Nico Hulkenberg
1 (5%)

Totaal aantal stemmen: 17

Folkert

Zelfde als altijd: wie is het voor jou?

Het was een lange wedstrijd en gebeurde veel, Nieuwe winnaar weer van dit jaar en de top 8 zit dicht bij elkaar in de stand.
Man van de wedstrijd.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Hamilton. Goed gestart, veel actie laten zien, verdiende eindpositie.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Voor mij ook Hamilton. Reed echt super mooie race. En wat mij opviel dat hij dankzij zijn agressieve rijsstijl en veel inhalen, nog steeds snel reed en zijn banden goed hield. Verloor veel achter Sutil, die hierdoor ook een pluim verdiend. (en een schop onder zijn reed omdat hij Hamilton ophield. ) Geen enkele fout weer. Net als Webber, Vettel en Rosberg overigens. Sutil ook mooi gereden en Alguersuari toonde zijn verbetering ten opzichte van vorig jaar. Daar kunnen we over aantal jaar ook echt wel wat van verwachten
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

Citaat van: Ferrari 2010 op 04 april 2010 - 13:20:34
Hamilton. Goed gestart, veel actie laten zien, verdiende eindpositie.
mee eens, qua spektakel was hij de man van de wedstrijd, maar toch voor Rosberg gekozen. Had ook Sutil kunnen zijn. Alquesuari ook erg knap, misschien toch niet zo heel zorgwekkend dat Schumacher daar vorige week zoveel problemen mee had.

campos

Citaat van: Burorri op 04 april 2010 - 13:28:43
Voor mij ook Hamilton. Reed echt super mooie race. En wat mij opviel dat hij dankzij zijn agressieve rijsstijl en veel inhalen, nog steeds snel reed en zijn banden goed hield. Verloor veel achter Sutil, die hierdoor ook een pluim verdiend. (en een schop onder zijn reed omdat hij Hamilton ophield. ) Geen enkele fout weer. Net als Webber, Vettel en Rosberg overigens. Sutil ook mooi gereden en Alguersuari toonde zijn verbetering ten opzichte van vorig jaar. Daar kunnen we over aantal jaar ook echt wel wat van verwachten
zo lang heeft ie niet achter Sutil gezeten volgens mij en ook niet heel veel tijd verloren. Als ie echt veel sneller was geweest was ie er gewoon voorbij gegaan. Bovendien geven die zachte banden een aantal ronden veel grip, maar wordt het daarna ook minder, daar verkijk je snel op. Massa, Alonso en Button verloren tijd achter Alquesuari.

Folkert

Toch wel 12 ronden volgens mij. Weet niet meer precies welke ronde hij er precies achter kwam te rijden. Maar hij had meer kunnen halen. Maar Rosberg? die heeft niet heel veel spectaculairs laten zien. Plek verloren en verder eenzame race gereden. Zou ik eerder voor Vettel kiezen. Bij de start de race gewonnen.

Ja, ze gaan wel snel op, maar denk dat hij nog wel paar ronden had kunnen aanvallen.
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

Citaat van: Burorri op 04 april 2010 - 13:39:52
Toch wel 12 ronden volgens mij. Weet niet meer precies welke ronde hij er precies achter kwam te rijden. Maar hij had meer kunnen halen. Maar Rosberg? die heeft niet heel veel spectaculairs laten zien. Plek verloren en verder eenzame race gereden. Zou ik eerder voor Vettel kiezen. Bij de start de race gewonnen.

Ja, ze gaan wel snel op, maar denk dat hij nog wel paar ronden had kunnen aanvallen.
hoe je je man van de race kiest moet je toch zelf weten?? of moet je de persé de spectaculairste nemen?? Ik kan wel elk weekend hamilton gaan roepen, maar k vind het resultaat toch ook wel belangrijk. Rosberg is gewoon 1e geworden achter de Red Bulls en eerste podium voor Mercedes GP binnen gehaald

KVDracer

Ik heb voor Hamilton gekozen, ondanks dat ik zijn maneuvre ,met ik denk Petrov, op de rechte lijn nogal discutabel vind. 4 keer veranderen van rijlijn, verleden jaar zou hij sowieso een straf gekregen hebben. Ik vind dat je de invloed van ex F1 rijders toch wel merkt.

Supermariobros

Citaat van: Ferrari 2010 op 04 april 2010 - 13:20:34
Hamilton. Goed gestart, veel actie laten zien, verdiende eindpositie.
2

Forza F1

Hamilton.

Ook wel een mooie prestatie van Sutil, die eindelijk (meer dan verdiend) punten pakt.

Alguersuari heeft me ook aangenaam verrast, hij begint erin te komen  :)

meatball

Massa toch maar mooi op 1 in het wk,daarom voor mij de man van dit weekend.Ik had nooit gedacht dat hij dat zou klaarspelen na de slecht kwali.
Hamilton ook zeer goed gereden natuurlijk.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: campos op 04 april 2010 - 13:57:27
Citaat van: Burorri op 04 april 2010 - 13:39:52
Toch wel 12 ronden volgens mij. Weet niet meer precies welke ronde hij er precies achter kwam te rijden. Maar hij had meer kunnen halen. Maar Rosberg? die heeft niet heel veel spectaculairs laten zien. Plek verloren en verder eenzame race gereden. Zou ik eerder voor Vettel kiezen. Bij de start de race gewonnen.

Ja, ze gaan wel snel op, maar denk dat hij nog wel paar ronden had kunnen aanvallen.
hoe je je man van de race kiest moet je toch zelf weten?? of moet je de persé de spectaculairste nemen?? Ik kan wel elk weekend hamilton gaan roepen, maar k vind het resultaat toch ook wel belangrijk. Rosberg is gewoon 1e geworden achter de Red Bulls en eerste podium voor Mercedes GP binnen gehaald
Tuurlijk mag je helemaal zelf weten wat je stemt en hoe je stemt. Zei alleen dat ik het onlogische keus zou vinden. En als resultaat voor jou ook belangrijk is, kies dan als nog Vettel die is toch hoger geeindigd dan Rosberg?
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 04 april 2010 - 19:03:52
Massa toch maar mooi op 1 in het wk,daarom voor mij de man van dit weekend.
Eerlijk gezegd zie ik het verband met de man van de race verkiezing niet hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Ferrari 2010 op 04 april 2010 - 19:28:08
Citaat van: meatball op 04 april 2010 - 19:03:52
Massa toch maar mooi op 1 in het wk,daarom voor mij de man van dit weekend.
Eerlijk gezegd zie ik het verband met de man van de race verkiezing niet hoor ;)
Massa aan de leiding van het wk is voor mij veel belangrijker dan de man van de race,maar tijdens de race is hij toch ook mooi opgeschoven naar voor en heeft zo voldoende punten gepakt om de leiding over te nemen van Alonso vandaar man van de race.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 04 april 2010 - 19:42:02
Citaat van: Ferrari 2010 op 04 april 2010 - 19:28:08
Citaat van: meatball op 04 april 2010 - 19:03:52
Massa toch maar mooi op 1 in het wk,daarom voor mij de man van dit weekend.
Eerlijk gezegd zie ik het verband met de man van de race verkiezing niet hoor ;)
Massa aan de leiding van het wk is voor mij veel belangrijker dan de man van de race,maar tijdens de race is hij toch ook mooi opgeschoven naar voor en heeft zo voldoende punten gepakt om de leiding over te nemen van Alonso vandaar man van de race.
Als ik dan kijk hoe dat allemaal gebeurde, kan je moeilijk ik moeilijk zeggen dat Massa echt veel spectaculairs heeft laten zien. Hij reed lang door en kon op die manier veel rijders van langzamer rijders/teams voor bij. Niet dat hij een slechte race gereden heeft, maar toch wel een weinig spectaculaire. En ja, hij gaat aan de leiding van het WK, maar dat is meer geluk dan rij kunsten.
Trotse vader van Rosalie(L)