Wie wordt er Wereldkampioen (na 2e races)

Gestart door Dreumeltje, 01 april 2010 - 14:52:35

« vorige - volgende »

Wie wordt er Wereldkampioen (na 2e races)

Alonso
3 (50%)
Hamilton
1 (16.7%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Vettel
1 (16.7%)
Iemand Anders
1 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 4

Dreumeltje

Ik verwacht nog steeds dat Vettel wereldkamioen gaat worden.
Helaas heeft hij tot twee keer toede  pech gehad tijdens de race waar hij aan de koppositie lag.
Het zal nog wel hard werken zijn voor hem , maar ik zie het wel zitten in zijn Redbull.
Wie denk jij , wie er wereldkampioen wordt ?
 

RadioActiveMan


Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Sept

1991 - 2004 = 7

robbert


Enzo


Dreumeltje


scho0634

Dat soort reacties krijg je dan, als je zo'n topic opent. Eentje zal toch genoeg zijn, lijkt me.... ::)

Dreumeltje

Maar dan meteen afgekraakt te worden ?
Je kan het ook normaal schrijven.
PLUR deze topic maar in de prullebak dan !

scho0634

Citaat van: Dreumeltje op 02 april 2010 - 08:44:33
Maar dan meteen afgekraakt te worden ?
Je kan het ook normaal schrijven.
PLUR deze topic maar in de prullebak dan !
Je kan ook eerst kijken of er al een topic is over wie er wereldkampioen wordt, voordat je een nieuwe opent.... ;).

RadioActiveMan

Trek het je niet aan, het is allemaal niet zo slecht bedoeld. Just taking the piss.  ;)

Ik vind zulke topics redelijk overbodig ééntje voor het seizoen, ééntje na de 1ste race, ééntje na de 2de race, etc... Zeg nu zelf, het is er een beetje over.
Stel diezelfde vraag liever ergens halverwege het seizoen en dan nog liefst in een bestaande topic. Zo houden we een beetje het overzicht.

:)

Ferrari 2010

Hupla, enkele grapjassen hebben weer een nieuw lid verjaagd. Goed bezig mannekes! Even vriendelijk verwijzen naar het andere topic was geen optie?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan



Daar moet je toch voorbij kunnen kijken.

scho0634

#13
Lijkt mij ook, het is niet alsof er zoveel schokkends of onvriendelijks is gezegd.

Als je zo weinig kan hebben, moet je niet op een forum gaan posten. Hier zijn wel ergere dingen geroepen.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 02 april 2010 - 10:28:22
Lijkt mij ook, het is niet alsof er zoveel schokkends of onvriendelijks is gezegd.

Als je zo weinig kan hebben, moet je niet op een forum gaan posten. Hier zijn wel ergere dingen geroepen.

Citaat van: 0634 op 01 april 2010 - 17:45:29
Dat soort reacties krijg je dan, als je zo'n topic opent. Eentje zal toch genoeg zijn, lijkt me.... ::)
Vooral die denigrerende emoticon is nogal respectloos...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.