Kwaliteit F1 uitzendingen RTL

Gestart door Rleeuwen, 31 maart 2010 - 18:03:38

« vorige - volgende »

Rleeuwen

Balen jullie ook zo van de reclame blokken tijdens de race?
Vinden jullie het ook onbegrijpelijk dat Olav Mol vanuit een studio in Hilversum de race moet verslaan in plaats vanaf het circuit?

Teken dan de volgende petitie en stuur de link naar zoveel mogelijk vrienden, familie en kennissen!

http://www.ipetitions.com/petition/f1/


Ferrari 2010

Lol, weer mensen die denken met een petitie de wereld anders te kunnen laten draaien ;D Kritiek komt zonder petities ook wel aan, en zolang je met de petitie geen zak geld mee aflevert hebben zij ook geen groter budget hoor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Was het niet dat Olav thuis zat omdat hij of zijn vrouw ziek was?
Volgens mij was er een goede reden voor...

Hoe dan ook, reclame is vervelend inderdaad, kijk gewoon BBC, verreweg de beste verslaggeving.

robbert

men zou moeten blij zijn dat er nog f1 is in nederland. Bij ons in Vlaanderen is het na dit seizoen afgelopen met de f1 uitzendingen

_Makke_

Citaat van: robbert op 01 april 2010 - 07:17:53
men zou moeten blij zijn dat er nog f1 is in nederland. Bij ons in Vlaanderen is het na dit seizoen afgelopen met de f1 uitzendingen

Dat is nog altijd niet gezegd eh. We zullen wel zien wie er op de kar springt. Exqi zie ik nog wel bieden op die rechten.

Folkert

Citaat van: Enzo op 31 maart 2010 - 23:51:26
Was het niet dat Olav thuis zat omdat hij of zijn vrouw ziek was?
Volgens mij was er een goede reden voor...

Hoe dan ook, reclame is vervelend inderdaad, kijk gewoon BBC, verreweg de beste verslaggeving.
Nee, het schijnt echt zo te zijn. Wegens bezuinigingen wil RTL 7 Mol niet meer naar alle races sturen.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634


robbert

Citaat van: Makke op 01 april 2010 - 07:37:59
Citaat van: robbert op 01 april 2010 - 07:17:53
men zou moeten blij zijn dat er nog f1 is in nederland. Bij ons in Vlaanderen is het na dit seizoen afgelopen met de f1 uitzendingen

Dat is nog altijd niet gezegd eh. We zullen wel zien wie er op de kar springt. Exqi zie ik nog wel bieden op die rechten.
ja maar exqi is toch voor digitale kijkers? en wij hebben nog kabel

_Makke_

Citaat van: robbert op 01 april 2010 - 17:49:17
Citaat van: Makke op 01 april 2010 - 07:37:59
Citaat van: robbert op 01 april 2010 - 07:17:53
men zou moeten blij zijn dat er nog f1 is in nederland. Bij ons in Vlaanderen is het na dit seizoen afgelopen met de f1 uitzendingen

Dat is nog altijd niet gezegd eh. We zullen wel zien wie er op de kar springt. Exqi zie ik nog wel bieden op die rechten.
ja maar exqi is toch voor digitale kijkers? en wij hebben nog kabel

Exqi heeft ook een analoog kanaal, Exqi Intro. Moest Exqi de uitzendrechten binnenhalen dan zullen ze de F1 parallel uitzenden op Exqi Sport als Exqi Intro.