GP van Maleisië

Gestart door Supermariobros, 29 maart 2010 - 09:42:27

« vorige - volgende »

campos

Citaat van: 0634 op 01 april 2010 - 17:48:46
Citaat van: Makke op 01 april 2010 - 13:14:11
Dat zeg ik toch nergens? Integendeel, in een ander topic vraag ik zelfs aan zeph wat Vettel nu juist verkeerd deed vorige zondag. Hamilton hoeft gewoon niets recht te zetten, simpelweg omdat hij geen fout gemaakt heeft.
Dan begreep ik je verkeerd, omdat je in dezelfde post hoog opgaf over Vettel's kwaliteiten in de regen ;).

Maar goed, Hamilton heeft juist wel iets recht te zetten. Hij reed vorige week prima, maar door externe omstandigheden kon hij niet voldoende scoren. Dan kan hij dat nu dus rechtzetten. Maar jij hebt, denk ik, een ander gevoel bij 'rechtzetten' als ik.
en hij kwalificeerde zich slechts als 11e, wat je natuurlijk wel een fout zou kunnen noemen.

scho0634

Dat ook nog eens, inderdaad ja.

Folkert

Een fout? Zo zou ik het niet willen noemen, want hij gaf zelf aan dat hij gewoon niet snel genoeg was. Wat ik opvatte in de zin dat hij ook niet sneller kon.

Maar daarvoor wilt hij zich waarschijnlijk nog keer bewijzen, dat hij in Maleisië wel snel genoeg is. 
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

Citaat van: Burorri op 01 april 2010 - 19:57:03
Een fout? Zo zou ik het niet willen noemen, want hij gaf zelf aan dat hij gewoon niet snel genoeg was. Wat ik opvatte in de zin dat hij ook niet sneller kon.

Maar daarvoor wilt hij zich waarschijnlijk nog keer bewijzen, dat hij in Maleisië wel snel genoeg is. 
Button werd 4e, je hebt 3 trainingen om je auto af te stellen, dus dan is er iets fout gegaan. Misschien geen fout op de baan, maar als Hamilton niet in de top 10 rijdt, dan heeft hij en zn team zn werk niet goed gedaan.

Folkert

Citaat van: campos op 01 april 2010 - 21:25:30
Citaat van: Burorri op 01 april 2010 - 19:57:03
Een fout? Zo zou ik het niet willen noemen, want hij gaf zelf aan dat hij gewoon niet snel genoeg was. Wat ik opvatte in de zin dat hij ook niet sneller kon.

Maar daarvoor wilt hij zich waarschijnlijk nog keer bewijzen, dat hij in Maleisië wel snel genoeg is. 
Button werd 4e, je hebt 3 trainingen om je auto af te stellen, dus dan is er iets fout gegaan. Misschien geen fout op de baan, maar als Hamilton niet in de top 10 rijdt, dan heeft hij en zn team zn werk niet goed gedaan.
Vergeet niet dat Mclaren nog snelheid te kort komt in de kwalificaties. Ze rijden daar met lichte auto qua benzine, het zou prima kunnen dat Hamilton en Mclaren hebben gekozen voor een afstelling die beter werkt met veel benzine aan boord en de kwalificatie er voor hebben opgeofferd. Is dat dan een fout? Niet in mijn ogen want in de race kan je meer winnen dan een goede kwalificatie denk ik.
Maar opzich begrijp ik jou punt wel, maar zou het geen fout willen noemen.
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

Citaat van: Burorri op 01 april 2010 - 21:55:04
Citaat van: campos op 01 april 2010 - 21:25:30
Citaat van: Burorri op 01 april 2010 - 19:57:03
Een fout? Zo zou ik het niet willen noemen, want hij gaf zelf aan dat hij gewoon niet snel genoeg was. Wat ik opvatte in de zin dat hij ook niet sneller kon.

Maar daarvoor wilt hij zich waarschijnlijk nog keer bewijzen, dat hij in Maleisië wel snel genoeg is. 
Button werd 4e, je hebt 3 trainingen om je auto af te stellen, dus dan is er iets fout gegaan. Misschien geen fout op de baan, maar als Hamilton niet in de top 10 rijdt, dan heeft hij en zn team zn werk niet goed gedaan.
Vergeet niet dat Mclaren nog snelheid te kort komt in de kwalificaties. Ze rijden daar met lichte auto qua benzine, het zou prima kunnen dat Hamilton en Mclaren hebben gekozen voor een afstelling die beter werkt met veel benzine aan boord en de kwalificatie er voor hebben opgeofferd. Is dat dan een fout? Niet in mijn ogen want in de race kan je meer winnen dan een goede kwalificatie denk ik.
Maar opzich begrijp ik jou punt wel, maar zou het geen fout willen noemen.
Als het waar is wat jij zegt, dan is het wat anders, maar het lijkt mij sterk en heb er verder ook niks over gelezen. Ik vind het wel een fout, geen stuurfout, maar zoiets kan je wel je race of misschien wel het kampioenschap kosten.

_Makke_

#51
Citaat van: 0634 op 01 april 2010 - 17:48:46
Maar goed, Hamilton heeft juist wel iets recht te zetten. Hij reed vorige week prima, maar door externe omstandigheden kon hij niet voldoende scoren. Dan kan hij dat nu dus rechtzetten. Maar jij hebt, denk ik, een ander gevoel bij 'rechtzetten' als ik.

Blijkbaar ja, ik vind dat je pas iets kan rechtzetten als je ook een fout begaan hebt, maar kom, we bedoelen blijkbaar hetzelfde.

Citaat van: campos op 01 april 2010 - 18:22:26
en hij kwalificeerde zich slechts als 11e, wat je natuurlijk wel een fout zou kunnen noemen.

Nja, wat mij betreft niet. Op de onboard beelden was te zien dat hij geen fouten maakte, hij had gewoon de snelheid niet. Mij lijkt het dat hij op dat moment niet de wagen had om te vechten bij de beste 10. Dat kan uiteraard zijn fout zijn, maar dat durf ik te betwijfelen.

scho0634

Hoe je het ook went of keert: ik verwacht een tot op het bot gemotiveerde Hamilton.

Ook omdat de sportman in hem het niet kan hebben dat zijn teamgenoot vorige week de spotlights van hem heeft gestolen.

RadioActiveMan

Citaat van: 0634 op 02 april 2010 - 08:12:39
Hoe je het ook went of keert: ik verwacht een tot op het bot gemotiveerde Hamilton.

Ook omdat de sportman in hem het niet kan hebben dat zijn teamgenoot vorige week de spotlights van hem heeft gestolen.

En zo moet het bij elke sportman zijn, maar dan wordt je natuurlijk nogal snel voor arrogant aangekeken.

Hij was in ieder geval al snelste deze ochtend, maar we zien de Mclarens wel vaker vooraan postvatten op een vrijdag om dan op zaterdag een beetje terug te vallen.

_Makke_

Citaat van: Marc_Vl op 02 april 2010 - 08:55:56
En zo moet het bij elke sportman zijn, maar dan wordt je natuurlijk nogal snel voor arrogant aangekeken.

Vooral hier in het bekrompen Belgenland toch.

scho0634


campos

Citaat van: Makke op 02 april 2010 - 06:52:12
Citaat van: campos op 01 april 2010 - 18:22:26
en hij kwalificeerde zich slechts als 11e, wat je natuurlijk wel een fout zou kunnen noemen.

Nja, wat mij betreft niet. Op de onboard beelden was te zien dat hij geen fouten maakte, hij had gewoon de snelheid niet. Mij lijkt het dat hij op dat moment niet de wagen had om te vechten bij de beste 10. Dat kan uiteraard zijn fout zijn, maar dat durf ik te betwijfelen.
ik zeg toch ook niet dat ie een stuurfout oid heeft gemaakt, maar als Button zich als 4e kan kwalificeren, dan is er dus iets mis met de afstelling van de auto. En t lijkt mij dat de coureur daar een belangrijke rol in speelt.

robbert

das raar, ferrari heeft niet zo goede tijden neergezet, straks moeten ze niet alleen redbull en mclaren, maar ook mercedes nog voor zich dulden, tijdens de race

Als ik kijk naar de tijden, denk ik dat mclaren grote kans maakt op de overwinning

scho0634

Als ik naar de tijden kijk, denk ik dat McLaren met short runs bezig is, en Ferrari met long runs.

But that's just me.

_Makke_

Citaat van: 0634 op 02 april 2010 - 12:33:11
Als ik naar de tijden kijk, denk ik dat McLaren met short runs bezig is, en Ferrari met long runs.

Inderdaad. Net als in Australië, toen waren de McLaren's op vrijdag ook een pak sneller dan de Ferrari's. Maarja, we kennen robbert eh, altijd pessimistisch als het op Ferrari aankomt.