GP van Maleisië

Gestart door Supermariobros, 29 maart 2010 - 09:42:27

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: Makke op 02 april 2010 - 12:46:06
Citaat van: 0634 op 02 april 2010 - 12:33:11
Als ik naar de tijden kijk, denk ik dat McLaren met short runs bezig is, en Ferrari met long runs.

Inderdaad. Net als in Australië, toen waren de McLaren's op vrijdag ook een pak sneller dan de Ferrari's. Maarja, we kennen robbert eh, altijd pessimistisch als het op Ferrari aankomt.

en ik blijf het zeggen, ik ben fan in hart en nieren van ferrari en ik hoop dat ze iedereen om de oren rijden. Maar vandaag waren ze trager, je kan toch niet zeggen dat ze snel waren.
We zullen zien in de kwalificaties.
en we kennen makke é, altijd iedereen afkraken en denken dat hij het allemaal is

Ferrari 2010

Ferrari, amateurs  >:( >:( >:(
Wat een beginnersfout, lomperikken!!!! Dat is nu toch niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, hoe achterlijk!

Ferrari, shame on you!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

zelfde voor Mclaren en Hamilton. Volgens mij is het nog altijd: rijden en dan naar binnen en wachten. heb je en een tijd en je kunt altijd naar buiten als het sneller gaat.

Maar het is iig mooi voor morgen. Alonso en Hamilton staan achter aan. Die gaan inhalen.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Schumacher is vandaag wel een hele teleurstelling. Als hij morgen in de race ook niet voorbij Nico raakt dan geef ik hem dit seizoen nog heel weinig kans.

robbert

 ze moeten nog meer een later tijdstip plannen voor kwalificaties en races in maleisie. Ze hebben hun les van vorig jaar blijkbaar niet geleerd.
Ik vrees morgen hetzelfde scenario als vorig jaar.

Supermariobros

Knotsgekke kwalificatie. Het is veelbelovend voor de race als je de startgrid bekijkt.

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 03 april 2010 - 11:28:53
ze moeten nog meer een later tijdstip plannen voor kwalificaties en races in maleisie. Ze hebben hun les van vorig jaar blijkbaar niet geleerd.
Ik vrees morgen hetzelfde scenario als vorig jaar.

Op zich heb ik niets tegen latere races, hoewel ik 's nachts uit men bed komen ook wel iets speciaals vind hebben. Maar als het in Maleisië deze tijd van het jaar gegarandeerd stevig regent rond dat uur, dan zijn ze niet al te slim.
De vraag is: hoe gebruikelijk is een écht stevige regenbui? De omstandigheden van vandaag waren zo slecht toch niet...
Alleszins, hopelijk is de baan morgen ook wat vochtig, dan krijgen we gegarandeerd spektakel.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

Citaat van: Ferrari 2010 op 03 april 2010 - 11:55:32
Citaat van: robbert op 03 april 2010 - 11:28:53
ze moeten nog meer een later tijdstip plannen voor kwalificaties en races in maleisie. Ze hebben hun les van vorig jaar blijkbaar niet geleerd.
Ik vrees morgen hetzelfde scenario als vorig jaar.

Op zich heb ik niets tegen latere races, hoewel ik 's nachts uit men bed komen ook wel iets speciaals vind hebben. Maar als het in Maleisië deze tijd van het jaar gegarandeerd stevig regent rond dat uur, dan zijn ze niet al te slim.
De vraag is: hoe gebruikelijk is een écht stevige regenbui? De omstandigheden van vandaag waren zo slecht toch niet...
Alleszins, hopelijk is de baan morgen ook wat vochtig, dan krijgen we gegarandeerd spektakel.

ja ik hoop ook op vochtig weer, maar dan niet te nat zoals vorig jaar, of de race wordt weer stopgezet

Enzo

Citaat van: FerrariMan op 03 april 2010 - 11:20:04
Schumacher is vandaag wel een hele teleurstelling. Als hij morgen in de race ook niet voorbij Nico raakt dan geef ik hem dit seizoen nog heel weinig kans.

Ach ik vind het nog wel mee vallen, Q1 en Q2 was hij de snellere van de twee, in Q3 waren zijn banden kapot voordat hij een echt snel rondje wilde neerzetten. Hij had verwacht dat de banden langer dan 1 ronde mee zouden gaan. Ongelukkig want anders had hij net zo goed op p2 kunnen staan. Hopelijk gaat het inhalen een beetje lukken morgen.

campos

Citaat van: Enzo op 03 april 2010 - 19:33:34
Citaat van: FerrariMan op 03 april 2010 - 11:20:04
Schumacher is vandaag wel een hele teleurstelling. Als hij morgen in de race ook niet voorbij Nico raakt dan geef ik hem dit seizoen nog heel weinig kans.

Ach ik vind het nog wel mee vallen, Q1 en Q2 was hij de snellere van de twee, in Q3 waren zijn banden kapot voordat hij een echt snel rondje wilde neerzetten. Hij had verwacht dat de banden langer dan 1 ronde mee zouden gaan. Ongelukkig want anders had hij net zo goed op p2 kunnen staan. Hopelijk gaat het inhalen een beetje lukken morgen.
t was wel steeds hakken over de sloot werk. Q1 was ie net iets eerder als Ferrari en McLaren naar buiten en kon ie nog net een tijd zetten die goed genoeg was. Q2 was ie aan het begin snel, maar op het moment dat hij nieuwe banden ging halen zette net iedereen hun snelste tijd neer. Uiteindelijk mocht ie daar nog blij zijn met zn 10e stek. Wat er in Q3 mis ging weet ik niet, het kunnen zijn banden geweest zijn, maar wel vreemd dat hij daar als enige last van heeft dan. Ik denk dat het met de snelheid op zich wel goed zit, maar met zn timing wat minder. Verwacht morgen nog wel wat van hem, maar zeker niet zoiets als Spanje 96, daar heeft ie het ritme/vertrouwen niet voor denk ik en bovendien denk ik dat het gemiddelde niveau van regenrijders tegenwoordig wel een stukje hoger ligt. Maar wie weet is het morgen wel droog, wordt sowieso een interessante race met een aantal toppers achterin

Folkert

Anders ligt Hamilton al 10de.
Trotse vader van Rosalie(L)

WeezyAveli

#72
9e ef Ferrari nog steeds vast mooie actie vs Petrov ;D
Button voorbij Alonso.

En m'n livetiming werkt hier niet.


Folkert

Live timing doet wat raar op zijn momenten.

Maar Button toch goed hersteld. niet verwacht dat hij na zijn vroeg pitstop terug zou kunnen komen. Mooi gereden. Toch ben ik niet helemaal zeker hoe alles gaat lopen. Maar iig wel mooi tot nu toe,
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Vreemde race voor mij. Al bij al deed Ferrari het niet slecht, maar moest Alonso's motor nu net dan stuk gaan :( Eigenlijk hebben we wel wat inhaalmanoevres gezien voor een droge race, en ook wel wat spanning tussen de groteren, die dus met gelijke wapens strijden. De lange rechte stukken geven wel wat extra mogelijkheid, maar toch, ze moeten het nog doen ook. Jammer dat er geen regen gevallen is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.