GP van Maleisië

Gestart door Supermariobros, 29 maart 2010 - 09:42:27

« vorige - volgende »

scho0634

Button kan het ook prima. Dus wat dat betreft. Maar het ligt ook wel aan de wagens he.

Folkert

Moet eerlijk zeggen dat ik van Button niet echt weet of hij het nou wel of niet is, een regen rijder.
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

#32
Citaat van: Burorri op 30 maart 2010 - 20:26:39
Moet eerlijk zeggen dat ik van Button niet echt weet of hij het nou wel of niet is, een regen rijder.

Hij reed toch stevig aan op vorig jaar in Maleisië dus hij kan het wel. Al zal hij inderdaad niet de beste zijn op dat vlak, Vettel is daarin de nieuwe koning denk ik.

Citaat van: Burorri op 30 maart 2010 - 13:15:34
Vlak Hamilton en Alonso ook niet uit als regen rijders.

Die moeten ook niet direct iets rechtzetten hé.  ;)

Folkert

Ja dat klopt wel, hij kan ook goed rijden. Maar het is me nooit in de regen op gevallen, behalve vorig jaar dan.


Ja klopt, maar die zullen het Schumacher en Vettel dus lastig makene ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

#35
Heeft vooral te maken met hoe ze zichzelf willen profileren. Hamilton is altijd al meer haantje de voorste geweest, terwijl Button liever wat meer op de achtergrond blijft.

Folkert

Citaat van: Marc_Vl op 31 maart 2010 - 10:48:40
Heeft vooral te maken met hoe ze zichzelf wille profileren. Hamilton is altijd al meer haantje devoorste geweest, terwijl Button liever wat meer op de achtergrond blijft.
Daar had ik niet echt aan gedacht nee.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Marc_Vl op 31 maart 2010 - 07:47:13
Die moeten ook niet direct iets rechtzetten hé.  ;)
Hamilton wel hoor. Die vind dat hij door zowel zijn team als Webber benadeeld is in Australie. Als dan uitgerekend zijn teamgenoot wint, wil hij vast wel iets rechtzetten.

zeph

Dat denk ik ook. Ik denk dat hij laaiend is over het feit dat Button als eerste een zege heeft binnengehaald, terwijl hij door iedereen als favoriet wordt gezien.  ;D Ik vind het wel leuk, weet hij ook eens hoe Alonso zich voelde in 2007.

scho0634

Citaat van: zeph op 31 maart 2010 - 19:06:02
Dat denk ik ook. Ik denk dat hij laaiend is over het feit dat Button als eerste een zege heeft binnengehaald, terwijl hij door iedereen als favoriet wordt gezien.  ;D Ik vind het wel leuk, weet hij ook eens hoe Alonso zich voelde in 2007.
Eh, Alonso haalde als eerste van die twee een zege binnen in 2007 hoor ;).

_Makke_

Citaat van: 0634 op 31 maart 2010 - 17:41:37
Citaat van: Marc_Vl op 31 maart 2010 - 07:47:13
Die moeten ook niet direct iets rechtzetten hé.  ;)
Hamilton wel hoor. Die vind dat hij door zowel zijn team als Webber benadeeld is in Australie. Als dan uitgerekend zijn teamgenoot wint, wil hij vast wel iets rechtzetten.

Hamilton heeft niets recht te zetten. Je kan pas iets rechtzetten als je een fout gemaakt hebt. Die heeft Hamilton vorige race niet begaan. Revanche zal hij waarschijnlijk wel willen nemen.

scho0634

Citaat van: Makke op 01 april 2010 - 07:04:31
Citaat van: 0634 op 31 maart 2010 - 17:41:37
Citaat van: Marc_Vl op 31 maart 2010 - 07:47:13
Die moeten ook niet direct iets rechtzetten hé.  ;)
Hamilton wel hoor. Die vind dat hij door zowel zijn team als Webber benadeeld is in Australie. Als dan uitgerekend zijn teamgenoot wint, wil hij vast wel iets rechtzetten.

Hamilton heeft niets recht te zetten. Je kan pas iets rechtzetten als je een fout gemaakt hebt. Die heeft Hamilton vorige race niet begaan. Revanche zal hij waarschijnlijk wel willen nemen.
Vettel heeft ook niets fout gegaan. Dus ik snap je punt niet.

_Makke_

Citaat van: 0634 op 01 april 2010 - 13:02:27
Citaat van: Makke op 01 april 2010 - 07:04:31
Citaat van: 0634 op 31 maart 2010 - 17:41:37
Citaat van: Marc_Vl op 31 maart 2010 - 07:47:13
Die moeten ook niet direct iets rechtzetten hé.  ;)
Hamilton wel hoor. Die vind dat hij door zowel zijn team als Webber benadeeld is in Australie. Als dan uitgerekend zijn teamgenoot wint, wil hij vast wel iets rechtzetten.

Hamilton heeft niets recht te zetten. Je kan pas iets rechtzetten als je een fout gemaakt hebt. Die heeft Hamilton vorige race niet begaan. Revanche zal hij waarschijnlijk wel willen nemen.
Vettel heeft ook niets fout gegaan. Dus ik snap je punt niet.

Dat zeg ik toch nergens? Integendeel, in een ander topic vraag ik zelfs aan zeph wat Vettel nu juist verkeerd deed vorige zondag. Hamilton hoeft gewoon niets recht te zetten, simpelweg omdat hij geen fout gemaakt heeft.

Folkert

Hamilton heeft wel iets recht te zetten: het halen van een overwinning. Button heeft hem nu afgetroefd en Hamilton wilt dat volgens mij even recht zetten dat  Australië hij eigenlijk de snelste/betere was.
Tegen vallende prestaties kan je ook recht willen zetten he ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Makke op 01 april 2010 - 13:14:11
Dat zeg ik toch nergens? Integendeel, in een ander topic vraag ik zelfs aan zeph wat Vettel nu juist verkeerd deed vorige zondag. Hamilton hoeft gewoon niets recht te zetten, simpelweg omdat hij geen fout gemaakt heeft.
Dan begreep ik je verkeerd, omdat je in dezelfde post hoog opgaf over Vettel's kwaliteiten in de regen ;).

Maar goed, Hamilton heeft juist wel iets recht te zetten. Hij reed vorige week prima, maar door externe omstandigheden kon hij niet voldoende scoren. Dan kan hij dat nu dus rechtzetten. Maar jij hebt, denk ik, een ander gevoel bij 'rechtzetten' als ik.