GP van Australië

Gestart door Ferrari 2010, 22 maart 2010 - 13:07:06

« vorige - volgende »

Wie wint in Albert Park?

Alonso
4 (36.4%)
Massa
2 (18.2%)
Hamilton
1 (9.1%)
Vettel
3 (27.3%)
Schumacher
0 (0%)
Button
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Webber
1 (9.1%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Poll gesloten: 27 maart 2010 - 13:07:06

supersteven

mijn vooorspelling is

1 fm
2 sv
3 ms
let the sunshine shine in your heart

meatball

1 Massa
2 Vettel
3 Alonso
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

KVDracer

Wat me opviel was dat de nieuwe teams niet echt meer moeten onderdoen voor de andere teams qua rondetijden. Lotus kan goed mee met de achterhoede en Virgin en HST geven nog + 3s toe. Wat de betrouwbaarheid aangaat, daar spreek ik me echter niet over uit.

scho0634

1. Hamilton
2. Alonso
3. Webber
4. Button
5. Rosberg
6. Schumacher
7. Kubica
8. Barrichello
9. Petrov
10. Hulkenberg

flupke3

Hamilton is gearresteerd wegens roekeloos rijden op de openbare weg
in australie.Hopelijk houd hij zich op het circuit wat in ::)

scho0634

Hij mag morgen vanaf p11 komen. Kan ie mooi laten zien of er ingehaald kan worden. Verder sterke RBR's, Alonso de enige die ze bij kan houden, Button netjes, Massa zwak, Rosberg weer voor zijn teammaatje.

Hopen op regen morgen.

Enzo

Mclaren beweerd dat RedBull de auto's in hoogte kan verstellen na de quali en voor de race.
Hierdoor halen ze de snelle tijden die de Mercedes en Mclaren niet kunnen halen.
Ik voel weer een relletje aankomen.... ::)

flupke3

Massa verschil met Alonso valt nog mee als je Hamilton met teamgenoot
button vergelijkt.Nu moeten de rijders gewoon aanvallen en maar risico
nemen op een opgave.

flupke3

Citaat van: Enzo op 27 maart 2010 - 14:04:36
Mclaren beweerd dat RedBull de auto's in hoogte kan verstellen na de quali en voor de race.
Hierdoor halen ze de snelle tijden die de Mercedes en Mclaren niet kunnen halen.
Ik voel weer een relletje aankomen.... ::)Is dat geen beweegbaar onderdeel dan  wat verboden is?

Ferrari 2010

Citaat van: flupke3 op 27 maart 2010 - 14:07:28Is dat geen beweegbaar onderdeel dan  wat verboden is?
Beweegbare aerodynamische onderdelen zijn verboden, maar het zit onderhuids, dus is het niet aerodynamisch ;)

Citaat van: KVDracer op 26 maart 2010 - 19:44:05
Wat me opviel was dat de nieuwe teams niet echt meer moeten onderdoen voor de andere teams qua rondetijden. Lotus kan goed mee met de achterhoede en Virgin en HST geven nog + 3s toe. Wat de betrouwbaarheid aangaat, daar spreek ik me echter niet over uit.
Helaas was dat enkel in enkele vrije trainingen zo. Inmiddels is het weer ongeveer zoals in Bahrein.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2010 op 27 maart 2010 - 15:11:06
Citaat van: flupke3 op 27 maart 2010 - 14:07:28Is dat geen beweegbaar onderdeel dan  wat verboden is?
Beweegbare aerodynamische onderdelen zijn verboden, maar het zit onderhuids, dus is het niet aerodynamisch ;)
Dat zat ik ook te denken, maar misschien bedoeld McLaren dat ze lager kunnen zakken dan is toegestaan. Ik kon het niet precies uit dat artikel halen.

supersteven

CitaatVoeg citaat toe
Citaat van: Ferrari 2010 op Vandaag om 15:11:06
Citaat van: flupke3 op Vandaag om 14:07:28
Is dat geen beweegbaar onderdeel dan  wat verboden is?

Beweegbare aerodynamische onderdelen zijn verboden, maar het zit onderhuids, dus is het niet aerodynamisch

Dat zat ik ook te denken, maar misschien bedoeld McLaren dat ze lager kunnen zakken dan is toegestaan. Ik kon het niet precies uit dat artikel halen.

hadden ze daar geen houten bodemplaat voor moeten installeren of is dat na spa 94 direct afgeschaft?
let the sunshine shine in your heart

KVDracer

Citaat van: supersteven op 27 maart 2010 - 20:36:34
CitaatVoeg citaat toe
Citaat van: Ferrari 2010 op Vandaag om 15:11:06
Citaat van: flupke3 op Vandaag om 14:07:28
Is dat geen beweegbaar onderdeel dan  wat verboden is?

Beweegbare aerodynamische onderdelen zijn verboden, maar het zit onderhuids, dus is het niet aerodynamisch

Dat zat ik ook te denken, maar misschien bedoeld McLaren dat ze lager kunnen zakken dan is toegestaan. Ik kon het niet precies uit dat artikel halen.

hadden ze daar geen houten bodemplaat voor moeten installeren of is dat na spa 94 direct afgeschaft?

Ze hebben nog steeds een houten bodemplaat.

Folkert

#58
mooie race. Hamilton rijd echt super, net als Alonso.
Maar Hamilton tijd voor mij tot nu toe echt super. en die regen.......super :D

Vettel was wel raar, lekke band?
Maar RBR, snelle auto maar onbetrouwbaar?


ps, ben aangeschoten :P

Button, Hamilton, Webber? en Kubica zijn voor mij de winnaars.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Kut webber. Hamilton deed het super, Hij had alonso echt so mooi.
Trotse vader van Rosalie(L)