Man van de Race: Bahrein

Gestart door Folkert, 14 maart 2010 - 15:52:06

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race?

Fernando Alonso
6 (27.3%)
Felipe Massa
4 (18.2%)
Lewis Hamilton
0 (0%)
Sebastian Vettel
9 (40.9%)
Nico Rosberg
0 (0%)
Michael Schumacher
1 (4.5%)
Jenson Button
0 (0%)
Mark Webber
0 (0%)
Tony Luizzi
2 (9.1%)
Rubens Barichello
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Folkert

Zelfde als vorig jaar : wie vonden jullie de morele winnaar van de GP Bahrein?
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Ik twijfel tussen Lewis, Vettel en Alonso. Lewis heeft ondanks zijn tegenvallende kwalificatie een sterke race gereden en had volgens eigen zeggen de top 3 wel bij kunnen houden.
Reed een sterkere race dan zijn kwalificatie.
Vettel reed hele race op kop en pas aan het eind werd hij ingehaald. Deed niks verkeerd en hield Rosberg nog mooi van zich af.
Alonso, Overtroeft Massa bij de start en aan het eind van de race nog paar laps voor de snelste ronde.
Denk dat ik kies voor Alonso, niet alleen omdat hij gewonnen heeft, maar ook omdat hij in de laatste stint toch wat moois toverde.
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

Volgens mij zijn er veel morele winnaars en één grote verliezer, Vettel. Ik houdt het maar op Massa dan. Alonso en Hamitlon reden ook een prima race natuurlijk.

KVDracer

Citaat van: Burorri op 14 maart 2010 - 15:52:06
Zelfde als vorig jaar : wie vonden jullie de morele winnaar van de GP Bahrein?

Chandhok  ;)

Ferrari 2010

Als er niemand echt iets heeft moeten doen, is de man van de race voor mij de winnaar: Alonso.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Felipe Massa, reed een prima race na zijn zware ongeval vorig jaar.

Enzo

Schumacher, na 3,5 jaar afwezigheid een goede prestatie. 8)

flupke3

Ik kies chandhok !In zijn omstandigheden in de f1 beginnen
moet niet hoopgevend zijn maar hij heeft geprobeerd om
het beste van te maken.

meatball

Massa ,hij is blijkbaar volledig terug en daar ben ik blij om. Schumi gaat er geen 3 jaar van maken denk ik hij heeft nu een ploegmaat die hem kan en durft verslaan en hoe gaat hij daar mee omgaan ?
Alonso ook weer top natuurlijk .
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

RadioActiveMan

Vettel, beste man tot zijn wagen moeilijk deed. Had anders de beste man gebleven.

Folkert

Citaat van: Marc_Vl op 14 maart 2010 - 21:58:58
Vettel, beste man tot zijn wagen moeilijk deed. Had anders de beste man gebleven.
Ben ik niet helemaal overtuigd van. Alonso Had misschien nog wel wat kunnen proberen. Reed toch ineens paar snelle ronden aan het eind. Had spannend geweest denk ik anders.
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

Citaat van: Burorri op 15 maart 2010 - 07:24:38
Citaat van: Marc_Vl op 14 maart 2010 - 21:58:58
Vettel, beste man tot zijn wagen moeilijk deed. Had anders de beste man gebleven.
Ben ik niet helemaal overtuigd van. Alonso Had misschien nog wel wat kunnen proberen. Reed toch ineens paar snelle ronden aan het eind. Had spannend geweest denk ik anders.
gek hé als je auto steeds lichter wordt en de banden het prima uithouden. En hoe had ie er langs willen komen dan??

zeph

Man van de race zonder meer Alonso. Hij haalde Massa perfect eerlijk in en reed verder een foutloze wedstrijd. Welcome back, Fernando!
Was verder ook de enige echte inhaalactie die er toe deed, trouwens.

Folkert

Citaat van: campos op 15 maart 2010 - 12:45:54
Citaat van: Burorri op 15 maart 2010 - 07:24:38
Citaat van: Marc_Vl op 14 maart 2010 - 21:58:58
Vettel, beste man tot zijn wagen moeilijk deed. Had anders de beste man gebleven.
Ben ik niet helemaal overtuigd van. Alonso Had misschien nog wel wat kunnen proberen. Reed toch ineens paar snelle ronden aan het eind. Had spannend geweest denk ik anders.
gek hé als je auto steeds lichter wordt en de banden het prima uithouden. En hoe had ie er langs willen komen dan??
En wie zegt dat Vettel die ronde tijd kon rijden?

Nou gewoon harder rijden en dan uitremmen misschien?

Zeg toch dat ik niet helemaal overtuigd was dat hij de best was gebleven?
Trotse vader van Rosalie(L)

Bart VD

Citaat van: Burorri op 15 maart 2010 - 17:01:41
En wie zegt dat Vettel die ronde tijd kon rijden?

Nou gewoon harder rijden en dan uitremmen misschien?

Zeg toch dat ik niet helemaal overtuigd was dat hij de best was gebleven?

Er was al naar de ferrari's gecommuniceerd dat ze moesten ophouden met pushen om hun motor te sparen (en bij massa zelfs om benzine te sparen).  Dat zag je ook, plots bleef Alonso op een heel respectabele afstand om uit de vuile lucht van Vettel's wagen te blijven.  Zonder mechanisch probleem bij Vettel was Alonso netjes tweede geworden.
This space for rent