Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 06 maart 2010 - 09:13:36

« vorige - volgende »

Wie wordt er wereldkampioen?

Alonso
9 (23.7%)
Massa
6 (15.8%)
Hamilton
12 (31.6%)
Button
0 (0%)
Schumacher
2 (5.3%)
Rosberg
0 (0%)
Vettel
2 (5.3%)
Iemand anders
2 (5.3%)
Webber
5 (13.2%)

Totaal aantal stemmen: 31

Kootje

En daar blijf ik (tegen beter weten in) gewoon op hopen !!!   ;D

T.Nuvolari

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/246980/red-bull-zal-geen-teamorders-uitdelen-in-abu-dhabi/

Ik weet niet goed hoe ik het moet interpreteren. Na het eerste stuk dacht ik "Ze hebben Webber goed bij zijn pierewietje.", na het tweede stuk had ik eerder het gevoel dat de teamorders al gegeven zijn.  :-\

Kootje

Dat idee heb ik ook.  :)
Dat de teamorders er al zijn bedoel ik.   :P
Is natuurlijk ook slimmer om dat vooraf en niet over de radio te doen.  ;)
Scheelt ze toch weer $100.000,-   :)

Folkert

Citaat van: Kootje op 08 november 2010 - 14:25:54
Dat idee heb ik ook.  :)
Dat de teamorders er al zijn bedoel ik.   :P
Is natuurlijk ook slimmer om dat vooraf en niet over de radio te doen.  ;)
Scheelt ze toch weer $100.000,-   :)
En ook heb ik het idee dat ze de coureur zelf willen laten bleslissen en dan zie ik Vettel nog wel stug door blijven rijden en dat Alonso de titel grijpt.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Als dat gebeurt maakt Red Bull zich gewoon onsterfelijk belachelijk. Mag iedereen het nog idioot vinden wat Ferrari deed in Duitsland, maar uiteindelijk maken ze daardoor nog enorm vel kans op de titel.

rafael25

Als Mclaren niet te geven Hamilton een competitieve auto volgend seizoen, ik denk dat hij zal Mclaren net als zijn held Senna heeft verlaten! Om welk team?! Mijn gok is naar Ferrari (met of zonder Alonso) Een Britse tabloid onlangs geciteerd Hamilton zeggen -! "Ik had geen problemen met hem [Alonso] als teamgenoot ... .. Als hij komt naar Zürich hij teksten me zo nu ... "! Als Mclaren fan zal ik teleurgesteld om te zien Hamilton verlaten, maar ik kan slikken als McLaren niet om hem een winnende auto. Maar goed laten zien wat er komende zondag gebeuren, kan hij uiteindelijk kampioen als hij wint en Alonso / Webber hebben DNF, Vettel eindigt 3e of lager!

Gerard

Ik zie Hamilton niet 1-2-3 bij Mclaren weggaag
Als je ziet  hoe goed de samenwerking met Button is, zie ik ze volgend jaar gewoon weer kampioen worden..

Zij zijn niet zoals Vettel en Webber  bezig, wat ik wil zegen is
Als Lewis en Jens tegen elkaar racen, rijden ze elkaar NIET van de baan....

Maar goed, dat is allemaal voer voor het seizoen 2011 ;)

Wie dit jaar kampioen wordt, hangt af van het resultaat van Alonso..
En dat gaan we allemaal Zondag meemaken!!  :D

Kootje

Weten jullie iets wat ik niet weet ?   ???
Lewis naar Ferrari ?  :o
Of is dit gewoon speculatie ?  ::)

Franky R.

Waarom zou Hamilton weggaan bij McLaren?
Hij weet nu al dat hij bij geen enkel team dezelfde credits zal krijgen, als nu bij McLaren. Ze weten heus wel dat zij de coureurs een bestuurbare auto moeten meegeven. Reken maar dat er nu driftig gewerkt wordt aan de auto van 2011!


Kootje

Dat weet ik ook niet ,maar dat werd hier enigzins geopperd.
Citaat van: rafael25 op 08 november 2010 - 15:52:18
Als Mclaren niet te geven Hamilton een competitieve auto volgend seizoen, ik denk dat hij zal Mclaren net als zijn held Senna heeft verlaten! Om welk team?! Mijn gok is naar Ferrari (met of zonder Alonso) Een Britse tabloid onlangs geciteerd Hamilton zeggen -! "Ik had geen problemen met hem [Alonso] als teamgenoot ... .. Als hij komt naar Zürich hij teksten me zo nu ... "! Als Mclaren fan zal ik teleurgesteld om te zien Hamilton verlaten, maar ik kan slikken als McLaren niet om hem een winnende auto. Maar goed laten zien wat er komende zondag gebeuren, kan hij uiteindelijk kampioen als hij wint en Alonso / Webber hebben DNF, Vettel eindigt 3e of lager!
Daarom mijn vraag ?
Ben namelijk Hamilton fan ,maar ook anti Ferrari.
Dit zou dus zeer problematisch voor me worden.  :D

JimmySPA

Hamilton is zo'n Mclaren "rat" net als Hakkinen en eigenlijk wat Raikkonen ook was. Moet gewoon daar blijven rijden.
Ik zie Alonso niet zo snel weg gaan. Die blijft nog wel ff. En dan zou ik eerder gaan voor een Kubica of Vettel. Dan wel een Hulkenberg of Rosberg.

Als ze slim zijn laten Alonso een Schumi status geven, en daarnaast een talent. Maja dat zal ook wel weer niet gebeuren, aangezien ze constante constructeur punten willen.
Alonso en Kubica zou wel gaaf zijn. ;D

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 08 november 2010 - 18:30:40
Hamilton is zo'n Mclaren "rat" net als Hakkinen en eigenlijk wat Raikkonen ook was. Moet gewoon daar blijven rijden.
Ik zie Alonso niet zo snel weg gaan. Die blijft nog wel ff. En dan zou ik eerder gaan voor een Kubica of Vettel. Dan wel een Hulkenberg of Rosberg.

Als ze slim zijn laten Alonso een Schumi status geven, en daarnaast een talent. Maja dat zal ook wel weer niet gebeuren, aangezien ze constante constructeur punten willen.
Alonso en Kubica zou wel gaaf zijn. ;D

Ik denk je je vergist in de ego's van zowel Alonso als Kubica...

Kootje

Ik denk dat Alonso sowieso geen echte concurentie naast zich duld.
We hebben gezien hoe hij bij McLaren reageerde toen hij daar de nr.1 status niet kreeg.  :'(

Omdat ze bij Ferrari wel voor 'n nr.1 en nr.2 coureur gaan ,voelt hij zich daar prima thuis.
Het nadeel is natuurlijk dat 'n coureur met ambitie niet tekent voor Ferrari zolang Alonso daar rijdt.  ;D

meatball

Citaat van: Kootje op 08 november 2010 - 18:39:18
Ik denk dat Alonso sowieso geen echte concurentie naast zich duld.
We hebben gezien hoe hij bij McLaren reageerde toen hij daar de nr.1 status niet kreeg.  :'(

Omdat ze bij Ferrari wel voor 'n nr.1 en nr.2 coureur gaan ,voelt hij zich daar prima thuis.
Het nadeel is natuurlijk dat 'n coureur met ambitie niet tekent voor Ferrari zolang Alonso daar rijdt.  ;D
Iedereen tekent bij Ferrari,weinigen krijgen echter de kans.Ferrari is de top en al wie ooit voor Ferrari reed is legendarisch.Als ze jong zijn dromen ze van de f1 en als de daar geraken is de volgende droom Ferrari.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Franky R.

Citaat van: meatball op 08 november 2010 - 20:22:46
Citaat van: Kootje op 08 november 2010 - 18:39:18
Ik denk dat Alonso sowieso geen echte concurentie naast zich duld.
We hebben gezien hoe hij bij McLaren reageerde toen hij daar de nr.1 status niet kreeg.  :'(

Omdat ze bij Ferrari wel voor 'n nr.1 en nr.2 coureur gaan ,voelt hij zich daar prima thuis.
Het nadeel is natuurlijk dat 'n coureur met ambitie niet tekent voor Ferrari zolang Alonso daar rijdt.  ;D
Iedereen tekent bij Ferrari,weinigen krijgen echter de kans.Ferrari is de top en al wie ooit voor Ferrari reed is legendarisch.Als ze jong zijn dromen ze van de f1 en als de daar geraken is de volgende droom Ferrari.

Klopt helemaal. Larini en Morbidelli vonden het een hoogtepunt in hun carriere, om voor Ferrari GP te rijden.
Over Kimi Raikonnen ben ik niet helemaal zeker... ;)