Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 06 maart 2010 - 09:13:36

« vorige - volgende »

Wie wordt er wereldkampioen?

Alonso
9 (23.7%)
Massa
6 (15.8%)
Hamilton
12 (31.6%)
Button
0 (0%)
Schumacher
2 (5.3%)
Rosberg
0 (0%)
Vettel
2 (5.3%)
Iemand anders
2 (5.3%)
Webber
5 (13.2%)

Totaal aantal stemmen: 31

Kootje

Citaat van: 0634 op 01 november 2010 - 12:47:29
Nee, de Ferrari's kwamen niet overal mee weg toen hij nog de baas was.

Dat hij een domme uitspraak doet over Alonso, ben ik wel met je eens.
Zijn we 't toch ergens over eens ! 

Kootje

#226
Hoe word ik wereldkampioen in ABU DHABI.    ???

HAMILTON   :'( : moet winnen en dan mogen Vettel ,Webber en Alonso maximaal 3e ,6e en 11e / DNF worden.  

VETTEL        :-\ : bij winst en dan mogen Webber en Alonso maximaal 3e en 6e worden.
                          bij 'n 2e plaats mogen Webber en Alonso maximaal 6e en 10e worden.

WEBBER      :) : bij winst mag Alonso maximaal 3e worden.
                          bij 'n 2e plaats mogen Vettel en Alonso maximaal 3e en 6e worden.
                          bij 'n 4e plaats mogen Vettel en Alonso maximaal 2e en 9e worden.  
                          bij 'n 5e plaats mogen Vettel en Alonso maximaal 3e en 10e worden.
                          bij 'n 6e plaats mogen Hamilton ,Vettel en Alonso maximaal  2e,3e en 11e / DNF worden.

ALONSO      :(  : bij winst of 'n 2e plaats.
                          bij 'n 3e en 4e plaats mag Webber maximaal 2e worden.
                          bij 'n 5e en 6e plaats mogen Vettel en Webber maximaal 2e en 3e worden.
                          bij 'n 7e plaats mogen Vettel en Webber maximaal 2e en 4e worden.  
                          bij 'n 8e plaats mogen Vettel en Webber maximaal 2e en 5e worden.
                          bij 'n 9e en 10e plaats mogen Vettel en Webber maximaal 3e en 6e worden.
                          bij 'n 11e / DNF plaats mogen Hamilton ,Vettel en Webber maximaal 2e ,4e en 7e worden.

En zo word je dus kampioen in ABU DHABI.  8)

0634

Voor Alonso is het simpel. Hij heeft alles in eigen hand en weet dat tweede worden voldoende is.

De rest is altijd afhankelijk van hem. Wordt een ware thriller!

janke

Citaat van: 0634 op 07 november 2010 - 21:12:46
Voor Alonso is het simpel. Hij heeft alles in eigen hand en weet dat tweede worden voldoende is.

De rest is altijd afhankelijk van hem. Wordt een ware thriller!
Thiller?? Ik hoop het. Ik gun het Alonso. Maar voorlopig kan hij met puur racen zonder problemen de RBR's niet te pakken krijgen. Zonder plof of crash wint RBR alle titels. Naar al hun pech en dommigheden misschien wel verdiend. Ik hoop het voor Adrian Newey.
Some things are too important to be left in the past.

Niels_

Red Bull gaat zowiezo het snelste zijn in Abu Dhabi. Dat wordt dus hopen dat ze niet te hoog scoren. Ik ben allesinds niet echt optimistisch.

robbert

nee ik ook niet. Ik vrees ook dat redbull de dubbel zal nemen in abu dhabi, en zeker omdat het circuit hen ligt. Het wordt nog heel moeilijk voor alonso om de titel te pakken. Daarom gok ik op webber. Al gun ik het vettel toch meer. Maar laten we hopen dat alonso toch nog GELUK heeft en de titel pakt

Franky R.

Citaat van: Kootje op 07 november 2010 - 20:58:13
Hoe word ik wereldkampioen in ABU DHABI.    ???

HAMILTON   :'( : moet winnen en dan mogen Vettel ,Webber en Alonso maximaal 3e ,6e en 11e / DNF worden.  

VETTEL        :-\ : bij winst en dan mogen Webber en Alonso maximaal 3e en 6e worden.
                          bij 'n 2e plaats mogen Webber en Alonso maximaal 6e en 10e worden.

WEBBER      :) : bij winst mag Alonso maximaal 3e worden.
                          bij 'n 2e plaats mogen Vettel en Alonso maximaal 3e en 6e worden.
                          bij 'n 4e plaats mogen Vettel en Alonso maximaal 2e en 9e worden.  
                          bij 'n 5e plaats mogen Vettel en Alonso maximaal 3e en 10e worden.
                          bij 'n 6e plaats mogen Hamilton ,Vettel en Alonso maximaal  2e,3e en 11e / DNF worden.

ALONSO      :(  : bij winst of 'n 2e plaats.
                          bij 'n 3e en 4e plaats mag Webber maximaal 2e worden.
                          bij 'n 5e en 6e plaats mogen Vettel en Webber maximaal 2e en 3e worden.
                          bij 'n 7e plaats mogen Vettel en Webber maximaal 2e en 4e worden.  
                          bij 'n 8e plaats mogen Vettel en Webber maximaal 2e en 5e worden.
                          bij 'n 9e en 10e plaats mogen Vettel en Webber maximaal 3e en 6e worden.
                          bij 'n 11e / DNF plaats mogen Hamilton ,Vettel en Webber maximaal 2e ,4e en 7e worden.

En zo word je dus kampioen in ABU DHABI.  8)

Ha!

Je was mij al voor, want ik wilde een dergelijk artikel schrijven...Maar iets zegt mij dat Abu Dhabi enigszins een anti-climax wordt...Maar anders graag Webber als WK, alleen al vanwege het geziek en gezeik van Horner en Marko! >:(

Niels_

Klopt, als het dan toch Alonso niet is heb ik het liefste Webber als wereldkampioen. Ik wil het nog wel zien dat Vettel Webber laat passeren in Abu Dhabi...

0634

Citaat van: janke op 07 november 2010 - 21:32:30
Citaat van: 0634 op 07 november 2010 - 21:12:46
Voor Alonso is het simpel. Hij heeft alles in eigen hand en weet dat tweede worden voldoende is.

De rest is altijd afhankelijk van hem. Wordt een ware thriller!
Thiller?? Ik hoop het. Ik gun het Alonso. Maar voorlopig kan hij met puur racen zonder problemen de RBR's niet te pakken krijgen. Zonder plof of crash wint RBR alle titels. Naar al hun pech en dommigheden misschien wel verdiend. Ik hoop het voor Adrian Newey.
Ik verwacht wel wat van Alonso. Let maar op ;)!

Kootje

Ik blijf stiekem hopen op het wonder voor Hamilton ,maar geloven............Nee !!!!   :D

Ik denk echter dat er in dezelfde volgorde gestreden word als gisteren in Brazilie ,Vettel 1 ,Webber 2 en Alonso 3.
En dan afwachten of de teamorder er komt en Vettel er gehoor aangeeft.   ;)

Zie 't al helemaal voor me : Seb ,you're in first ,Webber follows but isn't closing in ,Alonso on a reasonable gap in third.
                                                          DO YOU UNDERSTAND !!!                PLEASE CONFIRM !!!
                                                                                                            ;D

janke

Citaat van: 0634 op 08 november 2010 - 06:26:01
Citaat van: janke op 07 november 2010 - 21:32:30
Citaat van: 0634 op 07 november 2010 - 21:12:46
Voor Alonso is het simpel. Hij heeft alles in eigen hand en weet dat tweede worden voldoende is.

De rest is altijd afhankelijk van hem. Wordt een ware thriller!
Thiller?? Ik hoop het. Ik gun het Alonso. Maar voorlopig kan hij met puur racen zonder problemen de RBR's niet te pakken krijgen. Zonder plof of crash wint RBR alle titels. Naar al hun pech en dommigheden misschien wel verdiend. Ik hoop het voor Adrian Newey.
Ik verwacht wel wat van Alonso. Let maar op ;)!
Laten we dan maar hopen. Ik heb helemaal niets met Alonso en Ferrari. Maar Alonso is in de 2de helft van het seizoen sterk teruggekomen met de Ferrari. Het is een groot coureur die weet hoe je met een auto om moet gaan. Maar wordt hij het niet, dan maar Webber.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Van de 3 gun ik het alleen Webber.  :)
De rest verdient het natuurlijk ook maar.......   ;)
Nee ,laat Webber maar WK worden  :P  nu Hamilton zga out of the picture is.  :'(

Folkert

Hamilton word WK. Alonso Verremd zich en neemt de Bullies mee. Zou wat zijn als dat echt gebeurd.

Ik gun het Alonso nu het meest, baal nog steeds  beetje van Webber. Maar Vettel gun ik het al helemaal niet, vind maar naar ventje.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Burorri op 08 november 2010 - 10:39:23
Hamilton word WK. Alonso Verremd zich en neemt de Bullies mee. Zou wat zijn als dat echt gebeurd.

Ik gun het Alonso nu het meest, baal nog steeds  beetje van Webber. Maar Vettel gun ik het al helemaal niet, vind maar naar ventje.
En dat vind ik dus ook van Alonso ,vandaar mijn keus voor Webber.  ;)

Gerard

Citaat van: frankypankyv8 op 07 november 2010 - 22:02:11
Citaat van: Kootje op 07 november 2010 - 20:58:13
Hoe word ik wereldkampioen in ABU DHABI.    ???

HAMILTON   :'( : moet winnen en dan mogen Vettel ,Webber en Alonso maximaal 3e ,6e en 11e / DNF worden.  

VETTEL        :-\ : bij winst en dan mogen Webber en Alonso maximaal 3e en 6e worden.
                          bij 'n 2e plaats mogen Webber en Alonso maximaal 6e en 10e worden.

WEBBER      :) : bij winst mag Alonso maximaal 3e worden.
                          bij 'n 2e plaats mogen Vettel en Alonso maximaal 3e en 6e worden.
                          bij 'n 4e plaats mogen Vettel en Alonso maximaal 2e en 9e worden.  
                          bij 'n 5e plaats mogen Vettel en Alonso maximaal 3e en 10e worden.
                          bij 'n 6e plaats mogen Hamilton ,Vettel en Alonso maximaal  2e,3e en 11e / DNF worden.

ALONSO      :(  : bij winst of 'n 2e plaats.
                          bij 'n 3e en 4e plaats mag Webber maximaal 2e worden.
                          bij 'n 5e en 6e plaats mogen Vettel en Webber maximaal 2e en 3e worden.
                          bij 'n 7e plaats mogen Vettel en Webber maximaal 2e en 4e worden.  
                          bij 'n 8e plaats mogen Vettel en Webber maximaal 2e en 5e worden.
                          bij 'n 9e en 10e plaats mogen Vettel en Webber maximaal 3e en 6e worden.
                          bij 'n 11e / DNF plaats mogen Hamilton ,Vettel en Webber maximaal 2e ,4e en 7e worden.

En zo word je dus kampioen in ABU DHABI.  8)

Maar iets zegt mij dat Abu Dhabi enigszins een anti-climax wordt...Maar anders graag Webber als WK, alleen al vanwege het geziek en gezeik van Horner en Marko! >:(

Daar kun je nog best gelijk in krijgen Franky...

Lewis kan nog kampioen worden,maar dan moeten Alonso en de Red Bulls een drama race hebben, en Lewis winnen....

DAT zou pas een thriller zijn!!!