Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 06 maart 2010 - 09:13:36

« vorige - volgende »

Wie wordt er wereldkampioen?

Alonso
9 (23.7%)
Massa
6 (15.8%)
Hamilton
12 (31.6%)
Button
0 (0%)
Schumacher
2 (5.3%)
Rosberg
0 (0%)
Vettel
2 (5.3%)
Iemand anders
2 (5.3%)
Webber
5 (13.2%)

Totaal aantal stemmen: 31

Kootje

En dan nu weer terug naar de realiteit  ;)  Mijn voorspelling voor Brazilie  :D
1: Webber ,2: Hamilton ,3: Alonso ,4: Massa ,5: Schumacher ,6:Rosberg ,7: Barrichello ,8: Kobayashi ,9: Suti ,10:Hulkenberg  ;)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 29 oktober 2010 - 17:00:18
En dan nu weer terug naar de realiteit  ;)  Mijn voorspelling voor Brazilie  :D
1: Webber ,2: Hamilton ,3: Alonso ,4: Massa ,5: Schumacher ,6:Rosberg ,7: Barrichello ,8: Kobayashi ,9: Suti ,10:Hulkenberg  ;)

Hm, ik mis iemand?
;)

Folkert

Dan moetje het tegen haar zeggen ;)

Nee, maar hij heeft idd Button er niet in, maar dat kan met reden zijn he.  ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Burorri op 29 oktober 2010 - 18:37:30
Dan moetje het tegen haar zeggen ;)

Nee, maar hij heeft idd Button er niet in, maar dat kan met reden zijn he.  ;)
Button is niet de enige die ontbreekt  ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Franky R.

Citaat van: Burorri op 29 oktober 2010 - 18:37:30
Dan moetje het tegen haar zeggen ;)

Nee, maar hij heeft idd Button er niet in, maar dat kan met reden zijn he.  ;)

Of Kootje voorspelt dat Vettel en Button elkaar eraf rijden.. :D
;)

Folkert

Citaat van: meatball op 29 oktober 2010 - 19:02:07
Citaat van: Burorri op 29 oktober 2010 - 18:37:30
Dan moetje het tegen haar zeggen ;)

Nee, maar hij heeft idd Button er niet in, maar dat kan met reden zijn he.  ;)
Button is niet de enige die ontbreekt  ;)
Verdomt, ik had Vettel niet eens op gemerkt.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Max Mosley is tot zijn positieven gekomen... Het terugtreden uit de F1 is niet slecht voor hem geweest..
Dit is wat hij zei :

Voormalig FIA-president Max Mosley denkt dat het niet goed zou zijn voor de Formule 1 als Fernando Alonso dit jaar met een verschil van zeven punten of minder kampioen zou worden. "Dat zou het kampioenschap kunnen devalueren", aldus Mosley.

Mosley doelt dan op het teamorderincident tijdens de Grand Prix van Duitsland. Felipe Massa lag aan de leiding van de race totdat hij van het team de opdracht zou hebben gekregen om teamgenoot Fernando Alonso voorbij te laten. De Spanjaard scoorde zo 25 punten, in plaats van de achttien die een tweede plaats oplevert. Het team van Ferrari kreeg een boete van 100.000 euro voor het vergrijp. "Ze hadden Alonso op zijn minst de punten moeten afnemen die hij extra had gescoord dankzij die teamorder", zei Mosley tegen de BBC. "Want als Alonso nu met een verschil van zeven punten of minder kampioen wordt, dan maakt dat de wereldtitel een stuk minder waard."


bron:
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/246073/mosley-titel-alonso-slecht-voor-formule-1/

Folkert

Verdraaid, wilde net het zelfde artikel plaatsen. Ergens heeft hij een punt, maar aan de andere kant is de keuze van Ferrari 100% begrijpelijk. Massa is het hele jaar nooit instaat geweest constant het zelfde niveau neer te zetten als Alonso.
Trotse vader van Rosalie(L)

JimmySPA

Max Mosley moeten ze naar de maan schieten. Echt waar wat een kwal. Gaat hij zeiken over een kleine teamorder. Nee hij was altijd oprecht, kom op zeg. Een team heeft alle data van de auto van een ander team (gekopieerd) Hij laat ze het hele seizoen uitrijden en worden met 2 coureurs op 1 punt niet wereldkampioen! :-\

Volgens mij vertelde Mol ook dat hij zich opnieuw verkiesbaar wilt gaan stellen. Hallo, ik vind Todt zn werk tot nu toe goed doen. Je hoort hem niet en er is nog niks geks gebeurt...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 29 oktober 2010 - 21:46:07
Max Mosley moeten ze naar de maan schieten. Echt waar wat een kwal. Gaat hij zeiken over een kleine teamorder. Nee hij was altijd oprecht, kom op zeg. Een team heeft alle data van de auto van een ander team (gekopieerd) Hij laat ze het hele seizoen uitrijden en worden met 2 coureurs op 1 punt niet wereldkampioen! :-\

Volgens mij vertelde Mol ook dat hij zich opnieuw verkiesbaar wilt gaan stellen. Hallo, ik vind Todt zn werk tot nu toe goed doen. Je hoort hem niet en er is nog niks geks gebeurt...
Maar kennelijk botert het niet tussen Ecclestone en Todt...Waarom zou Bernie Max terug willen?
http://www.f1pits.net/nieuws/ecclestone_wilt_mosley_terug_/

Folkert

Citaat van: JimmySPA op 29 oktober 2010 - 21:46:07
Max Mosley moeten ze naar de maan schieten. Echt waar wat een kwal. Gaat hij zeiken over een kleine teamorder. Nee hij was altijd oprecht, kom op zeg. Een team heeft alle data van de auto van een ander team (gekopieerd) Hij laat ze het hele seizoen uitrijden en worden met 2 coureurs op 1 punt niet wereldkampioen! :-\

Volgens mij vertelde Mol ook dat hij zich opnieuw verkiesbaar wilt gaan stellen. Hallo, ik vind Todt zn werk tot nu toe goed doen. Je hoort hem niet en er is nog niks geks gebeurt...
Niks geks? Team order in Duitsland is toch wel een merkwaardige beslissing. Ik zeg niet dat het waar is, maar het is op zijn minst beetje verdacht. En zo klein is die teamorder niet hoor, als het echt team order was en Alonso word met 2 punten verschil WK word.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Ik denk trouwens dat het of Alonso word, of Hamilton. Vettell en Webber hebben toch groot nadeel door dat RBR beide voor de titel willen laten gaan. In praktijk betekend dat ongeveer dat Webber de titel bijna wel op zijn buik kan schrijven. Tenzij Alonso uitvalt natuurlijk, maar die kans is er ook voor Webber zelf.

En hoe grappig zou het zijn, als nu juist Button WK word.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: frankypankyv8 op 29 oktober 2010 - 19:31:08
Citaat van: Burorri op 29 oktober 2010 - 18:37:30
Dan moetje het tegen haar zeggen ;)

Nee, maar hij heeft idd Button er niet in, maar dat kan met reden zijn he.  ;)

Of Kootje voorspelt dat Vettel en Button elkaar eraf rijden.. :D
;)

Ben ik weer !!! Net terug van weekendje Estoril en mezelf weer op de hoogte gebracht.
Dat van Button en Vettel was idd het idee. ;D Maat 't blijft koffiedik kijken hé ,en aangezien ik geen koffie drink.....  ;)

Kootje

Citaat van: Gerard op 29 oktober 2010 - 21:27:18
Max Mosley is tot zijn positieven gekomen... Het terugtreden uit de F1 is niet slecht voor hem geweest..
Dit is wat hij zei :

Voormalig FIA-president Max Mosley denkt dat het niet goed zou zijn voor de Formule 1 als Fernando Alonso dit jaar met een verschil van zeven punten of minder kampioen zou worden. "Dat zou het kampioenschap kunnen devalueren", aldus Mosley.

Mosley doelt dan op het teamorderincident tijdens de Grand Prix van Duitsland. Felipe Massa lag aan de leiding van de race totdat hij van het team de opdracht zou hebben gekregen om teamgenoot Fernando Alonso voorbij te laten. De Spanjaard scoorde zo 25 punten, in plaats van de achttien die een tweede plaats oplevert. Het team van Ferrari kreeg een boete van 100.000 euro voor het vergrijp. "Ze hadden Alonso op zijn minst de punten moeten afnemen die hij extra had gescoord dankzij die teamorder", zei Mosley tegen de BBC. "Want als Alonso nu met een verschil van zeven punten of minder kampioen wordt, dan maakt dat de wereldtitel een stuk minder waard."


bron:
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/246073/mosley-titel-alonso-slecht-voor-formule-1/
Verbazend deze reactie van Mosley.  :o
Kwamen de Ferraris niet overal mee weg toen hij nog president was ?  ???
Als ze al gestraft werden ,was dat dan zo'n zware straf ? ::)
Hij kan beter gewoon z'n mond houden ,want deze kritiek slaat (uit zijn mond) helemaal nergens op !!!
Al vond ik de straf ook wel erg laag.  :'(

0634

Nee, de Ferrari's kwamen niet overal mee weg toen hij nog de baas was.

Dat hij een domme uitspraak doet over Alonso, ben ik wel met je eens.