Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 06 maart 2010 - 09:13:36

« vorige - volgende »

Wie wordt er wereldkampioen?

Alonso
9 (23.7%)
Massa
6 (15.8%)
Hamilton
12 (31.6%)
Button
0 (0%)
Schumacher
2 (5.3%)
Rosberg
0 (0%)
Vettel
2 (5.3%)
Iemand anders
2 (5.3%)
Webber
5 (13.2%)

Totaal aantal stemmen: 31

janke

Citaat van: 0634 op 30 september 2010 - 20:37:22
Citaat van: janke op 30 september 2010 - 18:41:58
Citaat van: 0634 op 30 september 2010 - 18:29:21
Hij zegt toch ook dat Webber dat deed, Janke ;).


Uhh?? Weet nergens van, leg uit.
Sorry, Franky bedoel ik... ;)
No Problem. ;)  Maar wat Webber daar deed was toch ook een klein race ongelukje. Je kunt hem toch niet van opzet betwisten, of wel?? Eerder dom.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Waar gaat dit over? ???



;)
Nee, Webber reed in Australie achter Hamilton en Alonso. Hamilton was bezig zijn aanval op Alonso in te zetten (hij remde eerder, om zo achter Alonso langs te schieten), toen Webber zijn aut ozo achterop Lewis reed.

Zo uit mijn hoofd...Zal kijken of er iets op youtube te zien is!



janke

Some things are too important to be left in the past.

Gerard

#123
http://www.f1pits.net/nieuws/het_ranglijst_anders_bekeken/

Wat mij betreft mag het zo blijven als het is..
Waarom?

Nu is het interessant om te vechten voor een 10de plaats, waar het eerder niet uitmaakte of je 9de ,10de of erger finish-te...

Daarnaast is er nu 25 pnt te verdienen met een overwinning, wat betekent dat een overwinning ook de moeite waard is om voor te vechten (Het verschil met een 2de plaats is immers 7 pnt)

T.Nuvolari

#124
Ben het grotendeels eens met het artikel. Het grote voordeel nu en pré-2003 is dat een overwinning veel meer waard is dan een 2de plaats en waardoor een achterstand veel sneller kan worden ingehaald. Met het 10-8-6-5-4-3-2-1 was dat helemaal niet ondanks het kleinere punten verschil.

Ik had liever het oude systeem terug gezien, punten halen kostte toen iets meer moeite, maar kom ik kan met het huidige systeem zeer goed leven.
Een andere conclusie die we kunnen trekken met het oude systeem is dat het voor iedereen een zeer afwisselend seizoen is met zeer goede en zeer slechte resultaten. Niemand die erbovenuit steekt als de man die een heel seizoen in goede vorm is geweest.

Folkert

Citaat van: Enzo op 22 september 2010 - 12:50:18
Citaat van: Burorri op 22 september 2010 - 10:35:04
Citaat van: rafael25 op 22 september 2010 - 02:48:11
Webber: Als de nieuwe update van Mclaren gaat werken zie ik hem niet meer WK worden. Mocht RBR de sterkste blijven heeft hij zeker een kans.
Vettel: Is ook dit jaar nog te onstuimig. Gaa t geen WK meer worden.
Hamilton: Is imo beste en foutlooste coureur dit jaar. Waren het niet voor Monza en zijn fout lag hij nu nog steeds aan de leiding denk ik. Als de update van Mclaren gaat werken zie ik Hamilton echt goede zaken doen en het WK binnen halen
Button: Houd zeker het hoofd koel, maar is te langzaam om Hamilton aan te vallen. Word geen WK.
Alonso: als de Ferrari echt zo goed is, zie ik hem aanvallen en ook WK worden, weet alleen niet of de Ferrari zo snel is. Als de ?Mac en Ferrari even snel zijn word het echt spannend tussen Alonso en Hamilton, met denk en hoop ik Hamilton als winnaar.
Huh? Zelf geschreven?
Wat bedoel je Burrori?
Rafael heeft het letterlijk gekopieerd van mij op een andere site.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: T.Nuvolari op 06 oktober 2010 - 13:53:45
Ben het grotendeels eens met het artikel. Het grote voordeel nu en pré-2003 is dat een overwinning veel meer waard is dan een 2de plaats en waardoor een achterstand veel sneller kan worden ingehaald. Met het 10-8-6-5-4-3-2-1 was dat helemaal niet ondanks het kleinere punten verschil.

Ik had liever het oude systeem terug gezien, punten halen kostte toen iets meer moeite, maar kom ik kan met het huidige systeem zeer goed leven.
Een andere conclusie die we kunnen trekken met het oude systeem is dat het voor iedereen een zeer afwisselend seizoen is met zeer goede en zeer slechte resultaten. Niemand die erbovenuit steekt als de man die een heel seizoen in goede vorm is geweest.

Daarom maakte ik dat artikel!
Al ben ik het met Gerard eens, dat er ook om lagere posities wordt gevochten. Je hebt dan overal strijd...

Franky R.


janke

#128
Citaat van: frankypankyv8 op 06 oktober 2010 - 18:51:52
Citaat van: janke op 01 oktober 2010 - 07:45:30
Zoiets als dit??  :D



Nee, maar als dit...http://www.youtube.com/watch?v=iVyJe2f1mjc
Ongelooflijk zoals hoe Webber erin kleunt bij Hamilton... :(
Ook leuk. Maar dat geval was volgens mij meer een schrikreactie van Hamilton, en Webber kon geen kant op.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 06 oktober 2010 - 19:37:39
Citaat van: frankypankyv8 op 06 oktober 2010 - 18:51:52
Citaat van: janke op 01 oktober 2010 - 07:45:30
Zoiets als dit??  :D



Nee, maar als dit...http://www.youtube.com/watch?v=iVyJe2f1mjc
Ongelooflijk zoals hoe Webber erin kleunt bij Hamilton... :(
Ook leuk. Maar dat geval was volgens mij meer een schrikreactie van Hamilton, en Webber kon geen kant op.
Schrik reactie? Wat deed Hamilton dan? Webber had gewoon zijn eigen lijn en rempunt moeten nemen dan was er niks aan het handje geweest.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Citaat van: Burorri op 06 oktober 2010 - 19:42:57
Citaat van: janke op 06 oktober 2010 - 19:37:39
Citaat van: frankypankyv8 op 06 oktober 2010 - 18:51:52
Citaat van: janke op 01 oktober 2010 - 07:45:30
Zoiets als dit??  :D



Nee, maar als dit...http://www.youtube.com/watch?v=iVyJe2f1mjc
Ongelooflijk zoals hoe Webber erin kleunt bij Hamilton... :(
Ook leuk. Maar dat geval was volgens mij meer een schrikreactie van Hamilton, en Webber kon geen kant op.
Schrik reactie? Wat deed Hamilton dan? Webber had gewoon zijn eigen lijn en rempunt moeten nemen dan was er niks aan het handje geweest.
Kijk dan eerst even wat daar voor gebeurd met die rode auto. En dan houdt Hamilton hem in, de auto dus. En Webber beukt erop. Race incident, toch?? Maar dat denk ik.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 06 oktober 2010 - 20:53:55
Citaat van: Burorri op 06 oktober 2010 - 19:42:57
Citaat van: janke op 06 oktober 2010 - 19:37:39
Citaat van: frankypankyv8 op 06 oktober 2010 - 18:51:52
Citaat van: janke op 01 oktober 2010 - 07:45:30
Zoiets als dit??  :D



Nee, maar als dit...http://www.youtube.com/watch?v=iVyJe2f1mjc
Ongelooflijk zoals hoe Webber erin kleunt bij Hamilton... :(
Ook leuk. Maar dat geval was volgens mij meer een schrikreactie van Hamilton, en Webber kon geen kant op.
Schrik reactie? Wat deed Hamilton dan? Webber had gewoon zijn eigen lijn en rempunt moeten nemen dan was er niks aan het handje geweest.
Kijk dan eerst even wat daar voor gebeurd met die rode auto. En dan houdt Hamilton hem in, de auto dus. En Webber beukt erop. Race incident, toch?? Maar dat denk ik.
Ik denk niet dat het een schrik reactie is van Hamilton, maar dat hij al remt voor de bocht. Als Alonso zich verremt(gezien de rook van de band) dan lijkt het me logischer dat Hamilton optijd remt voor de bocht, want daar komt geen rook van af. Ok hij kan zich nog steeds verremmen, maar dat zou dan minimaal zijn denk ik, gezien dat Alonso ook niet bizar veel te laat remt. Webber had daar en tegen tijd en ruimte genoeg om alles te ontwijken.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Burorri op 06 oktober 2010 - 21:43:53
Citaat van: janke op 06 oktober 2010 - 20:53:55
Citaat van: Burorri op 06 oktober 2010 - 19:42:57
Citaat van: janke op 06 oktober 2010 - 19:37:39
Citaat van: frankypankyv8 op 06 oktober 2010 - 18:51:52
Citaat van: janke op 01 oktober 2010 - 07:45:30
Zoiets als dit??  :D



Nee, maar als dit...http://www.youtube.com/watch?v=iVyJe2f1mjc
Ongelooflijk zoals hoe Webber erin kleunt bij Hamilton... :(
Ook leuk. Maar dat geval was volgens mij meer een schrikreactie van Hamilton, en Webber kon geen kant op.
Schrik reactie? Wat deed Hamilton dan? Webber had gewoon zijn eigen lijn en rempunt moeten nemen dan was er niks aan het handje geweest.
Kijk dan eerst even wat daar voor gebeurd met die rode auto. En dan houdt Hamilton hem in, de auto dus. En Webber beukt erop. Race incident, toch?? Maar dat denk ik.
Ik denk niet dat het een schrik reactie is van Hamilton, maar dat hij al remt voor de bocht. Als Alonso zich verremt(gezien de rook van de band) dan lijkt het me logischer dat Hamilton optijd remt voor de bocht, want daar komt geen rook van af. Ok hij kan zich nog steeds verremmen, maar dat zou dan minimaal zijn denk ik, gezien dat Alonso ook niet bizar veel te laat remt. Webber had daar en tegen tijd en ruimte genoeg om alles te ontwijken.

Idd. geen schrikreactie van Hamilton!

Hamilton was bezig om 'achterlangs' voorbij Alonso te gaan. Hij zag al dat Alonso te laat had geremd. Webber zit er met zijn neus bovenop, maar zag nog altijd geen r**t! Dus rijdt hij bovenop Hamilton. En idd. had Webber zijn eigen lijn moeten aanhouden...Het lijkt best wel op Singapore, deze crash!!!

Overigens gaf Webber toe dat het zijn fout was (Australië), dus daar hoeven we niet meer over te discussiëren...

JimmySPA

Citaat van: JimmySPA op 20 september 2010 - 12:10:00
Wanneer Alonso deze GP wint dan durf ik hem aan.
Dan wordt hij wereldkampioen!!!!!! :)

Ik denk ik citeer hem nog maar een keer. Dit wordt hem!!!!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

SDG

Vettel heeft nu 25 punten achterstand op Alonso, wat betekent dat hij in beide nog resterende wedstrijden telkens minstens vòòr Alonso moet eindigen om nog een kans te maken.