Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 06 maart 2010 - 09:13:36

« vorige - volgende »

Wie wordt er wereldkampioen?

Alonso
9 (23.7%)
Massa
6 (15.8%)
Hamilton
12 (31.6%)
Button
0 (0%)
Schumacher
2 (5.3%)
Rosberg
0 (0%)
Vettel
2 (5.3%)
Iemand anders
2 (5.3%)
Webber
5 (13.2%)

Totaal aantal stemmen: 31

robbert

Citaat van: Gerard op 28 september 2010 - 16:07:39
Daarnaast heeft Ferrari nu al aangegeven niet veel te verwachten van Susuka...
Aangezien daar ook op het hele achterste deel van het circuit vol gas gereden wordt,kan dat inderdaad een probleem worden...

Mocht er nu een motor ploffen in Japan,tijdens de race, moet Alonso dan in Korea 10 plaatsen terugop de startopstelling? :-\
ja als dat zo zit, kan het nog heel moeilijk worden. Eventueel een nieuwe motor dus ook gridstraf en de minimale achterstand wordt weer een stuk groter

T.Nuvolari

#106
Ik gok wel op Webber. Maakt samen met Alonso de beste indruk. Staat hij na de volgende GP nog meer dan 20 punten voor op Vettel zou ik Red Bull zijnde alles op hem zetten. Vettel heeft het op de moment niet in zich, net als Button. Hamilton is een groot vraagteken voor mij. Hij lijkt me wat aan de zenuwachtige kant de laatste tijd.
T.e.m. Button moeten we eigenlijk nog rekening houden met iedereen. 1 DNF voor Webber, Alonso en/ of Vettel en het staat er weer heel anders voor. 25 punten zijn met deze puntentelling en nog 4 races zo ingehaald. Hamilton verloor er ooit 18(of zoiets) in 3 races toen een overwinning maar 10 punten waard was.

Enzo

Citaat van: code RAWD op 28 september 2010 - 19:00:23
Ik heb net met verbijstering deze pagina geopend !
Heeft de maker van de poll nooit gedacht aan Webber als serieuze kanshebber ?

Staat erop hoor... ;)

0634

Citaat van: code RAWD op 28 september 2010 - 19:00:23
Ik heb net met verbijstering deze pagina geopend !
Heeft de maker van de poll nooit gedacht aan Webber als serieuze kanshebber ?
Tja, de poll is van maart. Toen was Webber nog niet voor iedereen een kandidaat ;).

Enzo

Citaat van: 0634 op 28 september 2010 - 18:44:27
Tja, ik zie in Webber, hoe graag ik het hem ook gun, nog geen wereldkampioen. Gezien de steeds groter wordende druk zie ik toch wel kansen voor Alonso. Ook omdat zijn team zich volledig op hem kan richten.

Ongeacht zijn gebrek aan nieuwe motoren?

0634

Hm, hij had afgelopen weekend ook al geen nieuwe motor en dat ging best lekker. Plus, de rest heeft ook niet nog vier motoren over. Zal dus wel meevallen denk ik.

Maar Webber heeft zeker de beste kansen hoor. De meeste punten voorlopig, en toch de snelste auto, over het algemeen. Dus ja, het kan prima. Maar ik mis toch iets bij hem. Flair, bluf, zelfvertrouwen. Ik weet het niet...

Franky R.

Citaat van: 0634 op 28 september 2010 - 20:21:03
Hm, hij had afgelopen weekend ook al geen nieuwe motor en dat ging best lekker. Plus, de rest heeft ook niet nog vier motoren over. Zal dus wel meevallen denk ik.

Maar Webber heeft zeker de beste kansen hoor. De meeste punten voorlopig, en toch de snelste auto, over het algemeen. Dus ja, het kan prima. Maar ik mis toch iets bij hem. Flair, bluf, zelfvertrouwen. Ik weet het niet...

Of ondersteuning van Red Bull... :(
Ik heb Horner nog niet horen zeggen, dat zij hun geld op Webber zetten.

T.Nuvolari

Citaat van: 0634 op 28 september 2010 - 20:21:03
Maar ik mis toch iets bij hem. Flair, bluf, zelfvertrouwen.

Mist Webber bluf en zelfvertrouwen? Hij laat zich in ieder geval niet afbluffen en zich inhouden doet hij ook niet. Dat je in zo'n crusial fase van het kampioenschap niet afgeeft heb ik er weinigen voor hem zien doen. Webber is, afgaande op wat ik heb gezien, niet het soort coureur dat voor de zekere punten kiest en gaat rekenen. Dat heb de afgelopen kampioenschappen wel heel veel gezien van de mannen die dan wel vol bluf en zelfvertrouwen zouden zitten. Flair valt over te discussiĆ«ren, maar een AustraliĆ«r zonder flair?  ;)

Folkert

Flair heeft hij zeker wel. Maar hij durft iets te veel. Dit jaar heeft hij al meerdere keren inschattingsfout gemaakt. Hamilton reed vaak ook agressief en kreeg veel commentaar over zich heen, maar daar ging het vaak (net) goed. Bij Webber is het nu paar keer fout gegaan en dat heeft rijders (Hamilton) serieuze punten gekost. Als ik me niet vergis reed Hamilton op 10 punten in Australie? tot Webber hem er uitreed.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Burorri op 30 september 2010 - 11:45:08
Flair heeft hij zeker wel. Maar hij durft iets te veel. Dit jaar heeft hij al meerdere keren inschattingsfout gemaakt. Hamilton reed vaak ook agressief en kreeg veel commentaar over zich heen, maar daar ging het vaak (net) goed. Bij Webber is het nu paar keer fout gegaan en dat heeft rijders (Hamilton) serieuze punten gekost. Als ik me niet vergis reed Hamilton op 10 punten in Australie? tot Webber hem er uitreed.

Huh? Was dat dan de fout van Hamilton... ???
Ik dacht dat het juist Webber was, die op een zeer domme wijze zijn achterstand trachtte goed te maken. En daarbij totaal niet oplette, terwijl Hamilton bezig was met een manoeuvre op Alonso.

Als jij dat toeschrijft aan Hamilton...Dan heb ik kennelijk een andere GP gezien?

0634

Hij zegt toch ook dat Webber dat deed, Janke ;).


rafael25

Als de update van Mclaren gaat werken zie ik Hamilton echt goede zaken doen en het WK binnen halen

janke

Citaat van: 0634 op 30 september 2010 - 18:29:21
Hij zegt toch ook dat Webber dat deed, Janke ;).


Uhh?? Weet nergens van, leg uit.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 30 september 2010 - 18:41:58
Citaat van: 0634 op 30 september 2010 - 18:29:21
Hij zegt toch ook dat Webber dat deed, Janke ;).


Uhh?? Weet nergens van, leg uit.
Hij bedoelt denk ik ook Franky.

@Franky: ik bedoelde dat Webber daar ook schuldig was. Probeerde Alonso in te halen en schoot door en raakte Hamilton. (als ik me goed herinner)

@0634: zie je hoe makkelijk het is je te vergissen in wie wat zei :P ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: janke op 30 september 2010 - 18:41:58
Citaat van: 0634 op 30 september 2010 - 18:29:21
Hij zegt toch ook dat Webber dat deed, Janke ;).


Uhh?? Weet nergens van, leg uit.
Sorry, Franky bedoel ik... ;)