Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 06 maart 2010 - 09:13:36

« vorige - volgende »

Wie wordt er wereldkampioen?

Alonso
9 (23.7%)
Massa
6 (15.8%)
Hamilton
12 (31.6%)
Button
0 (0%)
Schumacher
2 (5.3%)
Rosberg
0 (0%)
Vettel
2 (5.3%)
Iemand anders
2 (5.3%)
Webber
5 (13.2%)

Totaal aantal stemmen: 31

JimmySPA

Citaat van: meatball op 26 september 2010 - 19:33:17
Zou die dekselse Alonso het toch klaarspelen ?
Natuurlijk maar dat wist ik al...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

0634

Citaat van: meatball op 26 september 2010 - 19:33:17
Zou die dekselse Alonso het toch klaarspelen ?

hij was vandaag kampioenswaardig.

Maar op Suzuka kan het wel eens zwaar worden. Ideale baan voor de Bullies.

Niels_

Citaat van: 0634 op 26 september 2010 - 23:02:02
Citaat van: meatball op 26 september 2010 - 19:33:17
Zou die dekselse Alonso het toch klaarspelen ?

hij was vandaag kampioenswaardig.

Maar op Suzuka kan het wel eens zwaar worden. Ideale baan voor de Bullies.
Dat werd ook van deze baan gezegd, zodus... :P

Folkert

Citaat van: Scuderia91 op 26 september 2010 - 23:18:20
Citaat van: 0634 op 26 september 2010 - 23:02:02
Citaat van: meatball op 26 september 2010 - 19:33:17
Zou die dekselse Alonso het toch klaarspelen ?

hij was vandaag kampioenswaardig.

Maar op Suzuka kan het wel eens zwaar worden. Ideale baan voor de Bullies.
Dat werd ook van deze baan gezegd, zodus... :P
Logischer wijs slaan de Macs nu terug  :P
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Scuderia91 op 26 september 2010 - 23:18:20

Dat werd ook van deze baan gezegd, zodus... :P
En dat was het ook. Vettel was de snellere. Maar Alonso is gewoon beter als Vettel en de onnozele tactiek van RedBull geeft de race aan Ferrari. Had Vettel 2,3 rondjes langer doorgereden had hij voor alonso terug op de baan gekomen en hadden we anders gepraat.

Dat gezegd hebbende, is het circuit op Suzuka veel vloeiender en technischer als deze was. Ideaal voor Newey kindjes ;).

Ferrari verwacht daar zelf ook problemen te ondervinden, meldde de BBC. Maar inderdaad, het blijf altijd afwachten.

T.Nuvolari

Citaat van: 0634 op 26 september 2010 - 23:30:46
En dat was het ook. Vettel was de snellere. Maar Alonso is gewoon beter als Vettel en de onnozele tactiek van RedBull geeft de race aan Ferrari. Had Vettel 2,3 rondjes langer doorgereden had hij voor alonso terug op de baan gekomen en hadden we anders gepraat.

Blijkbaar hebben beide teams gereageerd op de pit stop van Mclaren en hebben ze niet op elkaar gereageerd. Dat was toch het verhaal dat de pit reporter van de BBC vertelde. Ferrari zou dat ook na Red Bull beslist hebben dacht ik. Waarom ze beide op Mclaren reageerden is mij en iedereen denk ik een raadsel, aangezien ze daar hun race in de vuilbak hebben gegooid door beide te lang buiten te houden.

janke

Na dat ik zei Webber of Hamilton, komt daar toch Alonso aanblazen. Met 2 beste en verdiende overwinningen. Hamilton verpruts  2 races. Webber haalt ook niet het maximale. Alonso heeft zich voor het wk wel degelijk in de kijker gereden.
Some things are too important to be left in the past.

Enzo

Citaat van: janke op 28 september 2010 - 15:13:25
Na dat ik zei Webber of Hamilton, komt daar toch Alonso aanblazen. Met 2 beste en verdiende overwinningen. Hamilton verpruts  2 races. Webber haalt ook niet het maximale. Alonso heeft zich voor het wk wel degelijk in de kijker gereden.

Alonso heeft zich inderdaad in de kijker gereden, maar heeft geen verse motor meer. Met nog 4 races te gaan, verwacht ik nog wel een gridpenalty voor de Spanjaard.

Gerard

#98
Daarnaast heeft Ferrari nu al aangegeven niet veel te verwachten van Susuka...
Aangezien daar ook op het hele achterste deel van het circuit vol gas gereden wordt,kan dat inderdaad een probleem worden...

Mocht er nu een motor ploffen in Japan,tijdens de race, moet Alonso dan in Korea 10 plaatsen terugop de startopstelling? :-\

Folkert

Citaat van: Gerard op 28 september 2010 - 16:07:39
Daarnaast heeft Ferrari nu al aangegeven niet veel te verwachten van Susuka...
Aangezien daar ook op het hele achterste deel van het circuit vol gas gereden wordt,kan dat inderdaad een probleem worden...

Mocht er nu een motor ploffen in Japan,tijdens de race, moet Alonso dan in Korea 10 plaatsen terugop de startopstelling? :-\
Volgens mij wel ja. Ik verwacht dan ergens nog wel wat van Mclaren in de snelle gedeelte, maar denk dat RBR de boven toon gaat voeren.
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Als hij geen verse steekt niet hé. Ze mogen maar 8 motoren gebruiken over een seizoen, maar ze mogen zelf kiezen hoe ze dat doen.
Kan zijn dat Alonso nog een motor op stok heeft die nog maar één raceafstand heeft afgelegd waar de belasting op de mototr minimaal is.


Folkert

Citaat van: Enzo op 28 september 2010 - 17:13:10
http://www.f1pits.net/magazine/een_blik_in_de_toekomst/

Mooi stuk. Ik blijf nog steeds jammer vinden van de laatste 2 races.
Waar Hamilton zijn eigen glazen in gooide in Monza, gooit Webber nu de glazen van Hamilton in. Ik blijf de actie van Webber vreemd vinden. Hij heeft al eerder mensen aan gereden.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Tja, ik zie in Webber, hoe graag ik het hem ook gun, nog geen wereldkampioen. Gezien de steeds groter wordende druk zie ik toch wel kansen voor Alonso. Ook omdat zijn team zich volledig op hem kan richten.

code RAWD

Ik heb net met verbijstering deze pagina geopend !
Heeft de maker van de poll nooit gedacht aan Webber als serieuze kanshebber ?