Campos Meta wordt Hispania Racing

Gestart door Martin, 03 maart 2010 - 15:10:52

« vorige - volgende »

Martin

Het formule 1-team Campos Meta heeft nog voor de start van het nieuwe seizoen zijn naam gewijzigd. De Spaanse renstal debuteert in de belangrijkste autosportklasse onder de naam Hispania Racing. Dat maakte teammanager Colin Kolles woensdag bekend.

,,Deze nieuwe naam staat voor de wedergeboorte van onze formule 1-ambities", aldus Kolles. ,,Ook benadrukt dit de enorme inspanningen die we achter de schermen hebben gedaan om op 14 maart in Bahrein een succesvol debuut te kunnen maken." De officiële presentatie van Hispania Racing staat voor komende donderdag in Murcia op het programma.


KVDracer

Citaat van: Martin op 03 maart 2010 - 15:10:52
Het formule 1-team Campos Meta heeft nog voor de start van het nieuwe seizoen zijn naam gewijzigd. De Spaanse renstal debuteert in de belangrijkste autosportklasse onder de naam Hispania Racing. Dat maakte teammanager Colin Kolles woensdag bekend.

,,Deze nieuwe naam staat voor de wedergeboorte van onze formule 1-ambities", aldus Kolles. ,,Ook benadrukt dit de enorme inspanningen die we achter de schermen hebben gedaan om op 14 maart in Bahrein een succesvol debuut te kunnen maken." De officiële presentatie van Hispania Racing staat voor komende donderdag in Murcia op het programma.



Terug een team van 12 namen en 13 ongelukken. Ik vraag me af hoe ze tegen het einde van het seizoen gaan heten  ::)

meatball

Die nieuwe teams maken er een potje van,ze zullen snel terug verdwenen zijn denk ik.Kan me eigenlijk ook weinig schelen het is toch maar veldvulling en hoe ze ook mogen noemen of wie ervoor rijdt is van weinig belang.Ik denk dat we veel van deze wagen wel en keertje of 5,6 per race gaan zien ,op het moment dat ze weer eens op een ronde gereden worden :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 03 maart 2010 - 18:37:10
Die nieuwe teams maken er een potje van,ze zullen snel terug verdwenen zijn denk ik.Kan me eigenlijk ook weinig schelen het is toch maar veldvulling en hoe ze ook mogen noemen of wie ervoor rijdt is van weinig belang.Ik denk dat we veel van deze wagen wel en keertje of 5,6 per race gaan zien ,op het moment dat ze weer eens op een ronde gereden worden :)
Maar als je 3 teams hebt die alle 3 rond 4 a 5 seconde verschil zit, kan het daar ook spannend worden. ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

flupke3

Dat klopt maar dan zou men beter een b klasse invoeren en de kans is
trouwens erg groot dat die nieuwe teams zo zullen eindigen.

Ferrari 2010

Citaat van: flupke3 op 04 maart 2010 - 15:51:04
Dat klopt maar dan zou men beter een b klasse invoeren en de kans is
trouwens erg groot dat die nieuwe teams zo zullen eindigen.
Aangezien ze dezelfde specs hebben is er geen enkele mogelijkheid om er een B-klasse van te maken. Maar die teams zijn aan hun eerste seizoen bezig, en dat met kleine middelen. Toyota had een miljard, en waar stonden ze in hun eerste jaar? Lang niet vooraan. Een nieuw team met een fractie van het budget van Toyota destijds moet dan ineens met de rest meekunnen?

Volgens mij vergeten velen dat F1 state of the art is, F1 is NOT the obvious!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

gloudiesaurus

Ben benieuwd met Chandock en Senna zonder ervaring en zonder enige testkilometers gaat het in Bahrein niet makkelijk worden? En ook het testverbod word dan weer van kracht he... dus de eerste seizoenshelft is voor Hispania Racing gewoon een veredelde testsessie...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


RadioActiveMan

Ik vraag me af of ze toch geen tesdag kunnen losweken. Nieuwkomers mochten toch één dag testen volgens de nieuwe regels en je kan van Senna en Chandhok nu niet zeggen dat het ervaren rotten zijn. Het is een long shot, maar proberen gaat mee hé.

flupke3

De wagen is 20 kilo te zwaar en heeft....stalen remmen.
Kunnen ze de eerste races niet als testritten gebruikken
een beetje?Dat is moeilijk en mag niet maar een beetje moet
toch lukken denk ik.Als men in de pits wat veranderd en niet
op het wedstrijdresultaat focust moeten ze toch iets kunnen
opsteken!En in het verleden hadden nieuwe teams als toyota
wel het voordeel dat ze al getest hadden dus dit wordt nog
extra moeilijker voor ze.

Forza F1

Citaat van: Marc_Vl op 05 maart 2010 - 09:00:31
Ik vraag me af of ze toch geen tesdag kunnen losweken. Nieuwkomers mochten toch één dag testen volgens de nieuwe regels en je kan van Senna en Chandhok nu niet zeggen dat het ervaren rotten zijn. Het is een long shot, maar proberen gaat mee hé.

Gelijk heb je, maar het zou me verbazen mochten ze meer dan 1 reserveonderdeel hebben  :)