Nieuwe wagens 2010

Gestart door Ferrari 2010, 25 januari 2010 - 13:16:42

« vorige - volgende »

Enzo

Heb nog eens de foto's van de Brawngp2009 en de MercedesBrawnGP2010 naast elkaar gehouden en wat schets mijn verbazing......ze zijn precies hetzelfde..??
Geen verandering te ontdekken, nou was wel te verwachten dat de veranderingen dit jaar minder zouden zijn maar ik had toch wel wat meer verwacht dan alleen een ander kleurtje.
Zien jullie wel verschillen? ???

scho0634

Ferrari schijnt inderdaad al weer hard bezig te zijn met een B-spec. Tevens vinden ze nu al dat een aantal concurrenten andermaal de regels over de dubbele diffuser wel erg vrijuit hebben geinterpreteerd.

Als ik het zo allemaal hoor kan het wel weer eens een pittig jaar worden voor de Italianen! Maar goed, het kostte Schumacher, Todt en Brawn ook jaren voordat ze de titel pakten.

lieven

Citaat van: Enzo op 29 januari 2010 - 22:45:48
Heb nog eens de foto's van de Brawngp2009 en de MercedesBrawnGP2010 naast elkaar gehouden en wat schets mijn verbazing......ze zijn precies hetzelfde..??
Geen verandering te ontdekken, nou was wel te verwachten dat de veranderingen dit jaar minder zouden zijn maar ik had toch wel wat meer verwacht dan alleen een ander kleurtje.
Zien jullie wel verschillen? ???

Dat heb je goed gezien!!
Het was dan ook de wagen van 2009!!
Enkel een nieuwe livery.
Voor de nieuwe wagen te zien is het wachten tot de tests!

Enzo

Ah Ok, was me niet duidelijk bij de presentatie dat het alleen om de nieuwe livery ging.
Nog even geduldig zijn dan maar... ::)

Niels_

Citaat van: 0634 op 29 januari 2010 - 22:51:05
Ferrari schijnt inderdaad al weer hard bezig te zijn met een B-spec. Tevens vinden ze nu al dat een aantal concurrenten andermaal de regels over de dubbele diffuser wel erg vrijuit hebben geinterpreteerd.

Als ik het zo allemaal hoor kan het wel weer eens een pittig jaar worden voor de Italianen! Maar goed, het kostte Schumacher, Todt en Brawn ook jaren voordat ze de titel pakten.

Dat noem ik nu eens lessen trekken uit het verleden. ::)

robbert

inderdaad, Ferrari zal echt niet zo goed zijn zoals ze hoopten hoor. Ze moeten dan ook een te grote achterstand inhalen. Ik denk dat ze dit jaar net niet goed genoeg zijn om de titel te pakken. Als ze nu al schrik hebben dat ze niet zo snel gaan zijn dan dat ze gehoopt hadden, is het zeker niet hoopgevend. Vroeger hadden ze dit niet en waren ze zelfzekerder

_Makke_

Citaat van: robbert op 30 januari 2010 - 10:35:39
inderdaad, Ferrari zal echt niet zo goed zijn zoals ze hoopten hoor. Ze moeten dan ook een te grote achterstand inhalen. Ik denk dat ze dit jaar net niet goed genoeg zijn om de titel te pakken. Als ze nu al schrik hebben dat ze niet zo snel gaan zijn dan dat ze gehoopt hadden, is het zeker niet hoopgevend. Vroeger hadden ze dit niet en waren ze zelfzekerder

Ah en jij weet wat Ferrari qua prestaties vooropgesteld had en welke prestaties de wagen nu levert? Straf! Is er zo nog inside info die je weet?

We zijn jandorie eind januari... Je moet die roddels in de media met een korreltje zout nemen. We zullen in Bahrein wel zien waar Ferrari juist staat.

Ferrari 2010

Iedereen weet hier al dat de Ferrari traag is. De computersimulaties hebben dat uitgewezen? Laat nu net het voordeel van een computersimulatie zijn dat je hem niet moet bouwen voor de simulaties. Je kan dus bij wijze van spreken overal een beetje aan trekken totdat hij volgens de simulator wél snel is. Sterker nog, je kan de computer overal aan laten trekken totdat hij de snelste vorm heeft gevonden! Ze gaan een wagen niet bouwen als ze niet geloven dat hij snel kan zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

campos

Citaat van: Ferrari 2010 op 30 januari 2010 - 19:10:22
Iedereen weet hier al dat de Ferrari traag is. De computersimulaties hebben dat uitgewezen? Laat nu net het voordeel van een computersimulatie zijn dat je hem niet moet bouwen voor de simulaties. Je kan dus bij wijze van spreken overal een beetje aan trekken totdat hij volgens de simulator wél snel is. Sterker nog, je kan de computer overal aan laten trekken totdat hij de snelste vorm heeft gevonden! Ze gaan een wagen niet bouwen als ze niet geloven dat hij snel kan zijn.
het enige wat ik mij voor kan stellen is dat ze al info hebben over de diffusers van de concurrentie en dat nu blijkt dat ze weer het regelement  niet optimaal hebben benut. als ze nu al om een andere reden met een b-spec komen, dan is er iets grondig mis bij Ferrari. Ik ga voor het eerst in jaren niet voor Ferrari supporteren, dus k zou het niet heel erg vinden als het waar blijkt te zijn, maar t zou de spanning wel ten goede komen als ze gewoon wel een goede auto hebben.

Niels_

Citaat van: campos op 30 januari 2010 - 21:18:08
Citaat van: Ferrari 2010 op 30 januari 2010 - 19:10:22
Iedereen weet hier al dat de Ferrari traag is. De computersimulaties hebben dat uitgewezen? Laat nu net het voordeel van een computersimulatie zijn dat je hem niet moet bouwen voor de simulaties. Je kan dus bij wijze van spreken overal een beetje aan trekken totdat hij volgens de simulator wél snel is. Sterker nog, je kan de computer overal aan laten trekken totdat hij de snelste vorm heeft gevonden! Ze gaan een wagen niet bouwen als ze niet geloven dat hij snel kan zijn.
het enige wat ik mij voor kan stellen is dat ze al info hebben over de diffusers van de concurrentie en dat nu blijkt dat ze weer het regelement  niet optimaal hebben benut. als ze nu al om een andere reden met een b-spec komen, dan is er iets grondig mis bij Ferrari. Ik ga voor het eerst in jaren niet voor Ferrari supporteren, dus k zou het niet heel erg vinden als het waar blijkt te zijn, maar t zou de spanning wel ten goede komen als ze gewoon wel een goede auto hebben.
Volgens mij is het ook allemaal begonnen is met het feit dat McLaren een beetje geheimzinnig begon te doen over hun diffuser door deze af te plakken. Misschien hebben ze toen pas de mazen in het net ontdekt (wat een deja-vu gevoel met vorig jaar...).

_Makke_

Citaat van: Scuderia91 op 31 januari 2010 - 01:45:12
Citaat van: campos op 30 januari 2010 - 21:18:08
Citaat van: Ferrari 2010 op 30 januari 2010 - 19:10:22
Iedereen weet hier al dat de Ferrari traag is. De computersimulaties hebben dat uitgewezen? Laat nu net het voordeel van een computersimulatie zijn dat je hem niet moet bouwen voor de simulaties. Je kan dus bij wijze van spreken overal een beetje aan trekken totdat hij volgens de simulator wél snel is. Sterker nog, je kan de computer overal aan laten trekken totdat hij de snelste vorm heeft gevonden! Ze gaan een wagen niet bouwen als ze niet geloven dat hij snel kan zijn.
het enige wat ik mij voor kan stellen is dat ze al info hebben over de diffusers van de concurrentie en dat nu blijkt dat ze weer het regelement  niet optimaal hebben benut. als ze nu al om een andere reden met een b-spec komen, dan is er iets grondig mis bij Ferrari. Ik ga voor het eerst in jaren niet voor Ferrari supporteren, dus k zou het niet heel erg vinden als het waar blijkt te zijn, maar t zou de spanning wel ten goede komen als ze gewoon wel een goede auto hebben.
Volgens mij is het ook allemaal begonnen is met het feit dat McLaren een beetje geheimzinnig begon te doen over hun diffuser door deze af te plakken. Misschien hebben ze toen pas de mazen in het net ontdekt (wat een deja-vu gevoel met vorig jaar...).

Ook bij Ferrari was die diffuser afgeplakt. Moesten ze een gedrocht van een diffuser op de wagen hebben steken, dan hadden ze die zeker niet afgeplakt. Dat negativisme over Ferrari slaat mijns inziens nergens op.

sloggerke

Normaal zouden ze vandaag 31 januari toch de Renault en de Sauber presenteren?
Waarschijnlijk klopt die datum niet.
Tis zondag voor iets natuurlijk.

WeezyAveli

#57
Renault en Sauber zullen vandaag idd hun auto's presenteren.
Op internet circuleert de volgende screenshot rond van de nieuwe RenaultLivery.
http://i10.photobucket.com/albums/a129/Lotusseven/5164fb654040558bdaad0fd332a5.jpg
De geel/zwarte livery was vroeger al gebruikt door Renault, hij is gephotoshopt, maar omdat ING geen hoofdsponsor is krijgen we zowiezo een nieuwe livery te zien.
Ben benieuwd naar beide ;)

Morgen bovendien eerste testdag op Valencia.

Folkert

Citaat van: WeezyAveli op 31 januari 2010 - 13:28:44
Renault en Sauber zullen vandaag idd hun auto's presenteren.
Op internet circuleert de volgende screenshot rond van de nieuwe RenaultLivery.
http://i10.photobucket.com/albums/a129/Lotusseven/5164fb654040558bdaad0fd332a5.jpg
De geel/zwarte livery was vroeger al gebruikt door Renault, hij is gephotoshopt, maar omdat ING geen hoofdsponsor is krijgen we zowiezo een nieuwe livery te zien.
Ben benieuwd naar beide ;)

Morgen bovendien eerste testdag op Valencia.
Wat zou het lache zijn als de Renault nu ineens de snelste wagen is en Ferrari  helemaal prut. Voelt Alonso zich ook niet helemaal lekker bij denk ik ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: sloggerke op 31 januari 2010 - 13:05:04
Normaal zouden ze vandaag 31 januari toch de Renault en de Sauber presenteren?
Waarschijnlijk klopt die datum niet.
Tis zondag voor iets natuurlijk.
Beetje geduld, waarom zouden ze die wagens niet op een zondag presenteren? Wat is er mis met een zondag? Elke race wordt op een zondag gereden :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.