Nieuwe wagens 2010

Gestart door Ferrari 2010, 25 januari 2010 - 13:16:42

« vorige - volgende »

Tim C

Sauber lanceert op 14u30, Renault om 16u30

Ferrari 2010

De sauber:







Is Sauber nu sponsorloos? En is dit ook de livery voor volgend seizoen, of enkel de wagen? Ik had eerder de kleuren van voor BMW terug verwacht. Deze kleuren maken het analyseren van de foto's alleszins verdomd lastig. En op de neus nog de BMW kleuren, ik vraag me soms af in hoeverre BMW zich eigenlijk heeft teruggetrokken...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Over dat BMW vraag ik mij ook af Ferrari 2010. Op een foto (GP Update) zie je Peter Sauber in Valencia een jas aan hebben met Sauber logo en BMW Sauber op de voorzijde. ???
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

campos

wel kinderachtig en vrij zinloos, dat afplakken van de diffuser, sauber nu ook al. En dat terwijl er morgen al getest gaat worden. de nieuwe renault ziet er trouwens wel erg bijzonder uit, qua kleurstelling. wel stoer, mooi is misschien anders. ach ja, t zegt mij verder ook allemaal niet zo veel. t mooiste van de teampresentatie's vind ik dat het betekend dat het nieuwe seizoen er weer aan gaat komen.

Ferrari 2010

De nieuwe renault ziet er vooral, eeuh, sponsorloos uit. net zoals de Sauber.

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Ik vind de nieuwe Renault vooral, euh, lelijk. De meeste teams hebben blijkbaar problemen om een hoofdsponsor te vinden. Sauber, Renault en dan nog de nieuwe teams. ik ben eens benieuwd voor morgen.

FerrariMan


tune

D'ambrosio, testrijder bij renault...

Al enig nieuws van baguette ondertussen?
To finish first, first you need to finish

RadioActiveMan

Die BMW ziet er vanachter uit als een Formule wagen uit een lagere klasse. Dat Renault lelijke wagens kan maken weten we al sinds vorig seizoen, hij ziet er in ieder geval al sneller uit.

Ferrari 2010

De nieuwe Mercedes GP:




Een lage neus tov de meeste andere teams, en ook wel een speciale vorm.




Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

De torro rosso:





En nu: testen die handel! Ik ben benieuwd naar de eerste resultaten. Ook al zijn het maar tests, na enkele dagen is er doorgaans toch wel een beeld van verhoudingen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Aangezien ze maar weinig testkm's mogen doen zullen de meeste teams wel eens het achterste van hun tong laten zien denk ik.

sloggerke

#73
Die Mercedes vind ik persoonlijk nog steeds een behoorlijk lelijke bak.
Kan maar niet wennen aan die kleuren.
Precies de kleuren van een stadsauto op een F1-bolide gesmeten.

Renault aast inderdaad weer op de prijs van de lelijkste auto, die prijs wisten ze vorig jaar met verve te winnen.. (Wat mij betreft althans)
De Renault van vorig jaar was net een duikboot die zoveel mogelijk wind wou 'tegenhouden', ipv ontwijken.

Zéér origineel die Sauber neus.
Ben benieuwd naar de prestaties van die wagen.

robbert

ik vind de mercedes tot nu toe de mooiste auto van allemaal, samen met de torro rosso