Rechter: Briatore terug in F1

Gestart door Martin, 05 januari 2010 - 17:15:42

« vorige - volgende »

janke

We wijken een beetje af van het thema. We moeten één ding niet vergeten dat hij Renault zwaar heeft beledigd/benadeeld. Ze hebben hem er ook niet voor niets uitgeschopt, en terecht vind ik. Sponsors zijn gaan lopen. Vandaag nog te lezen, het moraal van de medewerkers van het team heeft ook een dreun gehad. Als dat crashgate maar een overtreding was, dan had dat niet zo'n impact gehad op het team en sponsors. Laten we de naam Renault even buiten beschouwing. Verder wat Tyrrell aangaat, die manipuleerde met kogeltjes in de tank, om na de race toch het minimale gewicht van de auto te hebben. In die tijd zijn ze er flink voor gestraft. Uitsluiting. Het verhaal Senna/Prost en bijv. MS/Hill, dat de FIA hiervoor geen nieuw reglement insteld. Bij een opzettelijke crash/stuurfout een coureur bijv. 10 punten in mindering brengen/ 2-3 races uitsluiten. Maar een nadeel is dat je een crash aardig kan manipuleren, zie Piquet jr. Senna en MS, ik noem er een paar. Dat is natuurlijk ook moeilijk oordelen. Wat Hamilton betreft was dat een belachelijke straf, vind ik. Misschien door het gebruik maken dit jaar van stewards die alle in en out's van de F1/autosport kennen komt er wat transpirantie, hoop ik.
Some things are too important to be left in the past.

sloggerke

Citaat van: janke op 07 januari 2010 - 20:31:58
We wijken een beetje af van het thema. We moeten één ding niet vergeten dat hij Renault zwaar heeft beledigd/benadeeld. Ze hebben hem er ook niet voor niets uitgeschopt, en terecht vind ik. Sponsors zijn gaan lopen. Vandaag nog te lezen, het moraal van de medewerkers van het team heeft ook een dreun gehad. Als dat crashgate maar een overtreding was, dan had dat niet zo'n impact gehad op het team en sponsors. Laten we de naam Renault even buiten beschouwing. Verder wat Tyrrell aangaat, die manipuleerde met kogeltjes in de tank, om na de race toch het minimale gewicht van de auto te hebben. In die tijd zijn ze er flink voor gestraft. Uitsluiting. Het verhaal Senna/Prost en bijv. MS/Hill, dat de FIA hiervoor geen nieuw reglement insteld. Bij een opzettelijke crash/stuurfout een coureur bijv. 10 punten in mindering brengen/ 2-3 races uitsluiten. Maar een nadeel is dat je een crash aardig kan manipuleren, zie Piquet jr. Senna en MS, ik noem er een paar. Dat is natuurlijk ook moeilijk oordelen. Wat Hamilton betreft was dat een belachelijke straf, vind ik. Misschien door het gebruik maken dit jaar van stewards die alle in en out's van de F1/autosport kennen komt er wat transpirantie, hoop ik.

Wat Tyrell betreft had ik het over het jaar 78 of 79. Ik weet het niet meer juist.
Een mechanieker van Tyrell heeft het toen gepresteerd om zich de hele nacht te laten insluiten in de garage van Lotus.
Hij heeft de hele nacht tekeningen van de, toendertijd aerodynamisch geniale, Lotus zitten maken.
'S Morgens toen de Lotus mechaniekers terug in de garage kwamen wisten ze natuurlijk niet wat ze zagen...
Het gevolg was dat de Tyrell van 78 of 79 als twee druppels water op de Lotus trok.
De goeien ouwen tijd!


Maar bon het ging over die flamboyante Italiaan.
Hij heef misschien veel slecht gedaan, maar ook wel veel gepresteerd.

En wat 'Renault' betreft... Ik heb zo mijn twijfels.
Hoop van harte dat ze nog een goede wagen bouwen, anders ziet het er heel rot uit voor onze vriend Robert Kubica.


Martin

Ik wou een bericht schrijven hoe je Tyrrell spelt. Maar dat doe ik toch maar niet. :-X :-[

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 08 januari 2010 - 16:29:08
Ik wou een bericht schrijven hoe je Tyrrell spelt. Maar dat doe ik toch maar niet. :-X :-[
En wat voor post is dat dan wel? :-\ ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Martin op 08 januari 2010 - 16:29:08
Ik wou een bericht schrijven hoe je Tyrrell spelt. Maar dat doe ik toch maar niet. :-X :-[
Dat kan je even goed doen via PM vanaf nu.

janke

Citaat van: sloggerke op 08 januari 2010 - 13:53:56
Citaat van: janke op 07 januari 2010 - 20:31:58
We wijken een beetje af van het thema. We moeten één ding niet vergeten dat hij Renault zwaar heeft beledigd/benadeeld. Ze hebben hem er ook niet voor niets uitgeschopt, en terecht vind ik. Sponsors zijn gaan lopen. Vandaag nog te lezen, het moraal van de medewerkers van het team heeft ook een dreun gehad. Als dat crashgate maar een overtreding was, dan had dat niet zo'n impact gehad op het team en sponsors. Laten we de naam Renault even buiten beschouwing. Verder wat Tyrrell aangaat, die manipuleerde met kogeltjes in de tank, om na de race toch het minimale gewicht van de auto te hebben. In die tijd zijn ze er flink voor gestraft. Uitsluiting. Het verhaal Senna/Prost en bijv. MS/Hill, dat de FIA hiervoor geen nieuw reglement insteld. Bij een opzettelijke crash/stuurfout een coureur bijv. 10 punten in mindering brengen/ 2-3 races uitsluiten. Maar een nadeel is dat je een crash aardig kan manipuleren, zie Piquet jr. Senna en MS, ik noem er een paar. Dat is natuurlijk ook moeilijk oordelen. Wat Hamilton betreft was dat een belachelijke straf, vind ik. Misschien door het gebruik maken dit jaar van stewards die alle in en out's van de F1/autosport kennen komt er wat transpirantie, hoop ik.

Wat Tyrell betreft had ik het over het jaar 78 of 79. Ik weet het niet meer juist.
Een mechanieker van Tyrell heeft het toen gepresteerd om zich de hele nacht te laten insluiten in de garage van Lotus.
Hij heeft de hele nacht tekeningen van de, toendertijd aerodynamisch geniale, Lotus zitten maken.
'S Morgens toen de Lotus mechaniekers terug in de garage kwamen wisten ze natuurlijk niet wat ze zagen...
Het gevolg was dat de Tyrell van 78 of 79 als twee druppels water op de Lotus trok.
De goeien ouwen tijd!


Maar bon het ging over die flamboyante Italiaan.
Hij heef misschien veel slecht gedaan, maar ook wel veel gepresteerd.

En wat 'Renault' betreft... Ik heb zo mijn twijfels.
Hoop van harte dat ze nog een goede wagen bouwen, anders ziet het er heel rot uit voor onze vriend Robert Kubica.


Ik zeg ook niet dat het niet klopt, alleen die tank manipulatie weet ik nog heel goed. En of je nou Tyrrell met één R typt zal me eerlijk gezegd een rotzorg zijn. Ik weet waar je het over hebt. Verder over Briatore, die man verkondigd overal dat hij de balle verstand heeft van techniek. Logisch toch. Daar had hij Brawn en Symonds bijvoorbeeld  voor.
Some things are too important to be left in the past.

sloggerke

Citaat van: Martin op 08 januari 2010 - 16:29:08
Ik wou een bericht schrijven hoe je Tyrrell spelt. Maar dat doe ik toch maar niet. :-X :-[

Een bericht schrijven over hoe je Tyrrell 'schrijft' was genoeg geweest....
Tot nader order horen we je immers niet en dus was 'spellen' ,in de betekenis van 'de letters opnoemen waaruit een woord is samengesteld', onmogelijk.
Ma bon, uw kennis van de Engelse woorden of namen overtreft blijkbaar nog deze van het Nederlands.
'zucht'
Tyrrell dus!


janke

#22
Ppff. Is toch allemaal niet belangrijk.
Some things are too important to be left in the past.

Martin

@ Bertje,

Ik krijg hier voor het minste of geringste een ban. Dus ik onthou me zoveel mogelijk van commentaar.
Jij en ik weten hoe je Tyrrell moet spellen. ;D

FerrariMan

#24
Citaat van: Martin op 10 januari 2010 - 17:46:43
@ Bertje,

Ik krijg hier voor het minste of geringste een ban. Dus ik onthou me zoveel mogelijk van commentaar.
Jij en ik weten hoe je Tyrrell moet spellen. ;D
Probeer in eerste instantie geen commentaar uit te lokken dan, dus on topic aub.

Tim C