USF1, serieus of flop?

Gestart door gloudiesaurus, 04 januari 2010 - 13:45:26

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

USF1 zou volgens kwalijke geruchten de seizoensstart niet halen. Het team lijkt nu vooral met de coureurs met een zak geld te kiezen, waaronder Lopez die recentelijk niet meer in de single-seaters reed. Wat denken jullie, is het team serieus en haalt het de seizoensstart of wordt het  een flop?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

RadioActiveMan

Het enige team waar je weinig of geen nieuws over hebt gekregen de laatste paar weken.
Weet het niet, zou wel eens een teken aan de wand kunnen zijn.

Ferrari 2010

Ik begrijp het niet goed. Ze waren er als allereerste, veel geroep, bla bla bla, en nu hebben ze plots geen budget meer? Ofwel was het inderdaad maar een hoop geblaat, in de hoop van wat sponsoren te trekken, ofwel trekken ze zich juist niets aan van wat een ander denkt en bouwen ze rustig verder aan hun wagentje. De toekomst zal het uitwijzen, ik weet echt niet wat ik er van moet denken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Ik denk dat het een flop zal worden. Van andere teams las je al eens met welke rijders ze in gesprek waren en of er nieuwe sponsors zijn, van dit team lees je niets. Volgens mij zullen ze het niet lang uitzingen.

sloggerke

#4
Stond er niet onlangs op een site dat ze zeker komen?

Weet het niet meer door mijn vergevorderde Alzheimer...

Zie ze nog stunten en afkomen met Jacques Villeneuve.

Ze hebben alleszins een website waaruit moet blijken dat ze aan een wagen bouwen.

http://www.usgpe.com/news/welcome-video.html


flupke3

Ik denk eerlijk dat gezegd  enkel het team van Sauber het behoorlijk zal doen.
Het team van campos zit op verre afstand van circuits en men verwacht problemen
om reserveonderdelen op tijd te hebben.

sloggerke

Citaat van: flupke3 op 05 januari 2010 - 21:01:40
Ik denk eerlijk dat gezegd  enkel het team van Sauber het behoorlijk zal doen.
Het team van campos zit op verre afstand van circuits en men verwacht problemen
om reserveonderdelen op tijd te hebben.

Sauber rijdt overigens met Ferrari motoren...
Bij Ferrari zouden ze een zuinige motor aan het bouwen zijn.
Er kan inderdaad veel van afhangen...
Maar het is afwachten, afwachten...
Nog 64 dagen.

amp

Ik vind het in ieder geval een leuk filmpje van usf1. Het toont in ieder geval toch aan dat ze niet op hun lui gat zitten en ik denk dan ook dat ze gewoon hun eigen ding doen.

Ze zullen misschien geen potten breken in hun eerste seizoen maar ik verwacht wel dat ze er staan!

Folkert

Citaat van: amp op 06 januari 2010 - 10:52:04
Ik vind het in ieder geval een leuk filmpje van usf1. Het toont in ieder geval toch aan dat ze niet op hun lui gat zitten en ik denk dan ook dat ze gewoon hun eigen ding doen.

Ze zullen misschien geen potten breken in hun eerste seizoen maar ik verwacht wel dat ze er staan!
Dat denk ik ook. Ziet er toch best serieus uit. Misschien dat ze niet de start halen, maar ze zullen dit jaar wel mee rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Ik had er bij dit team van in het begin vertrouwen in dat ze het serieus meenden, maar blijkbaar zeggen sommigen bronnen van niet. Ik bleef echter nog steeds in ze geloven.

SDG

Ecclestone plant zowel Campos als US F1 vandaag in ieder geval een flink mes in de rug:

http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-35-10508.html

Ferrari 2010

Ik vind het positief dat Ecclestone StefanGP wil steunen indien er een plekje vrij komt. Maar op deze manier plant hij inderdaad een flink mes in de rug van USF1 en Campos inderdaad, dit geeft hen een slechte naam, wat het weeral moeilijker maakt goede sponsors te vinden!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Campos en USF1 zijn al een hele tijd bezig. Als ze nu nog sponsors moeten vinden, is dat wel erg laat. Ik zie dan ook niet in waarom Bernie dit niet mag zeggen. Auto Motor Sport heeft het er al maanden over.
Some things are too important to be left in the past.

SDG

Citaat van: janke op 05 februari 2010 - 18:25:19
Campos en USF1 zijn al een hele tijd bezig. Als ze nu nog sponsors moeten vinden, is dat wel erg laat. Ik zie dan ook niet in waarom Bernie dit niet mag zeggen. Auto Motor Sport heeft het er al maanden over.

Een uitspraak van Ecclestone weegt nu eenmaal oneindig veel zwaarder dan een uitspraak van een automagazine.

janke

Dat zal wel, maar AMS die hebben het er in hun tijdschrift al vaker over gehad. Dus wat Bernie zegt is niks nieuws. Stefan GP laat zien dat hij wil meedoen. Een auto, hij wil testen enz. Van die andere 2 horen we niks. Ja enkel dat er wat coureurs aangenomen zijn, that's all. Nu lees ik op diverse site's dat Force India problemen heeft om de boekhouding van 2008???? te laten zien. Motorhome in beslag genomen vorig jaar bijvoorbeeld. Waar is die miljardair en die stinkend rijke Hollander mee bezig. Kun je toch ook niet serieus nemen?? Zijn gewoon rotte appels voor de F1, vind ik. Weg ermee. Dan maar minder auto's op de grid. Ik denk dat mijn voorspelling in november wel uit komt. Een stuk of 20/22, meer staan er niet in 2010 op de grid.
Some things are too important to be left in the past.