F1 2010 voorbeschouwing

Gestart door Schumivill, 24 december 2009 - 00:59:00

« vorige - volgende »

KVDracer

 Wat er eigenlijk echt mis is gegaan is dat ze hun ingeschreven hebben toen de FIA het budgetplafond had aangekondigd, waardoor ze dachten véél minder budget nodig te hebben dan nu het geval is. Al geldt dit niet voor USF1, want deze hadden hun daarvoor al ingeschreven, nl van begin februari vorig jaar.

Ferrari 2010

Citaat van: KVDracer op 24 februari 2010 - 22:25:43
Wat er eigenlijk echt mis is gegaan is dat ze hun ingeschreven hebben toen de FIA het budgetplafond had aangekondigd, waardoor ze dachten véél minder budget nodig te hebben dan nu het geval is. Al geldt dit niet voor USF1, want deze hadden hun daarvoor al ingeschreven, nl van begin februari vorig jaar.
Wat weerhoudt hen om zich wel aan een budgetlimiet te houden? Dat ze niet aan de top gaan meerijden, is geen verrassing hoor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

zo te zien is ferrari toch niet zo snel zoals men verwacht had na de eerste test in valencia. Zoals ik al dacht, Ferrari zal het toch nog moeilijk krijgen

FerrariMan

Citaat van: robbert op 25 februari 2010 - 21:15:18
zo te zien is ferrari toch niet zo snel zoals men verwacht had na de eerste test in valencia. Zoals ik al dacht, Ferrari zal het toch nog moeilijk krijgen

CitaatIn the afternoon, Alonso got his lap tally up to 74 as he focused on long runs – never bothering with the low fuel stints that would have moved him up the timesheets.
Bron: Autosport.

robbert

Citaat van: FerrariMan op 25 februari 2010 - 22:02:05
Citaat van: robbert op 25 februari 2010 - 21:15:18
zo te zien is ferrari toch niet zo snel zoals men verwacht had na de eerste test in valencia. Zoals ik al dacht, Ferrari zal het toch nog moeilijk krijgen

CitaatIn the afternoon, Alonso got his lap tally up to 74 as he focused on long runs – never bothering with the low fuel stints that would have moved him up the timesheets.
Bron: Autosport.

we zullen zien, ik heb er toch geen goed oog in.

Enzo

Kerel geloof me nou, de Ferrari is bloedsnel!!
Mercedes lijkt nog wat snelheid te missen, ze kondigde vandaag aan in Bahrein met een nieuwe difuser te verschijnen.
Ze zijn i.i.g. bezig de hoog gespannen verwachtingen te downplayen, hier kunnen twee redenen voor zijn.
Of de auto valt tegen en ze bereiden het publiek alvast voor op een middenmoot gevecht.
Of ze positioneren zich in de underdog positie terwijl ze de zaakjes best goed voor elkaar hebben.

Wat ik ook denk is dat de teams werkelijk twijfelen over waar ze staan in de pikorde, het is bijzonder moelijk in te schatten waar iedereen staat.
Het is door de vele extra kilo's benzine die ze dit jaar met zich meedragen zeer makkelijk te camoufleren hoe ze ervoor staan.

Tim C

Bij Ferrari hebben ze vandaag de zandzakjes eruit gehaald denk ik.

om 9u51: Alonso quicker again - 1m21.183. This is impressive stuff considering it's all one run (4laps al) - not the single laps that Webber did yesterday.

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 25 februari 2010 - 22:47:35
Citaat van: FerrariMan op 25 februari 2010 - 22:02:05
Citaat van: robbert op 25 februari 2010 - 21:15:18
zo te zien is ferrari toch niet zo snel zoals men verwacht had na de eerste test in valencia. Zoals ik al dacht, Ferrari zal het toch nog moeilijk krijgen

CitaatIn the afternoon, Alonso got his lap tally up to 74 as he focused on long runs – never bothering with the low fuel stints that would have moved him up the timesheets.
Bron: Autosport.

we zullen zien, ik heb er toch geen goed oog in.
Dat verbaast me niets.

Ik weet niet of ze de snelsten zijn, maar snel, dat zijn ze!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Citaat van: Ferrari 2010 op 26 februari 2010 - 10:21:58
Ik weet niet of ze de snelsten zijn, maar snel, dat zijn ze!

Dat kan je van elk F1 team zeggen natuurlijk .  ::)  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Marc_Vl op 26 februari 2010 - 10:30:36
Citaat van: Ferrari 2010 op 26 februari 2010 - 10:21:58
Ik weet niet of ze de snelsten zijn, maar snel, dat zijn ze!

Dat kan je van elk F1 team zeggen natuurlijk .  ::)  ;)
Snel tov van onze wagens zijn ze uitaraard steeds, als je het zoi bekijkt. Ik bedoel eerder, het zit wel goed, ze zitten zeker in de top 3 en zijn competitief genoeg om te winnen. Uiteraard is dat ook maar wat ik aanvoel :)

BTW: Linkje waar de testtijden en/of beelden live te volgen zijn is altijd welkom :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

volgens mij is mclaren en redbull ook snel, dat hebben ze al bewezen en zal ferrari wel moeilijk hebben om het tegen die teams op te nemen. Maar Mercedes kan ook nog voor verassingen zorgen met schumacher

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 26 februari 2010 - 12:10:46
volgens mij is mclaren en redbull ook snel, dat hebben ze al bewezen en zal ferrari wel moeilijk hebben om het tegen die teams op te nemen.
En waarom zou Ferrari het moeilijk hebben tegen hen, en niet omgekeerd? :o
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Citaat van: Ferrari 2010 op 26 februari 2010 - 10:55:56
Citaat van: Marc_Vl op 26 februari 2010 - 10:30:36
Citaat van: Ferrari 2010 op 26 februari 2010 - 10:21:58
Ik weet niet of ze de snelsten zijn, maar snel, dat zijn ze!

Dat kan je van elk F1 team zeggen natuurlijk .  ::)  ;)
Snel tov van onze wagens zijn ze uitaraard steeds, als je het zoi bekijkt. Ik bedoel eerder, het zit wel goed, ze zitten zeker in de top 3 en zijn competitief genoeg om te winnen. Uiteraard is dat ook maar wat ik aanvoel :)

BTW: Linkje waar de testtijden en/of beelden live te volgen zijn is altijd welkom :)
F1.today.nl
Maar nog beter is.
http://live.autosport.com/commentary.php/id/183

_Makke_

Citaat van: Ferrari 2010 op 26 februari 2010 - 13:44:17
Citaat van: robbert op 26 februari 2010 - 12:10:46
volgens mij is mclaren en redbull ook snel, dat hebben ze al bewezen en zal ferrari wel moeilijk hebben om het tegen die teams op te nemen.
En waarom zou Ferrari het moeilijk hebben tegen hen, en niet omgekeerd? :o

Tja, robbert lult maar wat raak, das is puur een soort buikgevoel van hem.

Ferrari 2010

Citaat van: Makke op 26 februari 2010 - 14:19:23
Citaat van: Ferrari 2010 op 26 februari 2010 - 13:44:17
Citaat van: robbert op 26 februari 2010 - 12:10:46
volgens mij is mclaren en redbull ook snel, dat hebben ze al bewezen en zal ferrari wel moeilijk hebben om het tegen die teams op te nemen.
En waarom zou Ferrari het moeilijk hebben tegen hen, en niet omgekeerd? :o

Tja, robbert lult maar wat raak, das is puur een soort buikgevoel van hem.
Hij is altijd negatief als het op Ferrari aankomt, er zal altijd wel iets mis gaan ofzo. Ik vind hem behoorlijk pessimistisch over Ferrari.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.