F1 2010 voorbeschouwing

Gestart door Schumivill, 24 december 2009 - 00:59:00

« vorige - volgende »

RadioActiveMan

Waarom niet? Vettel had zonder Red Bull en BMW steun waarschijnlijk ook niet op een F1 startgrid gestaan, Mercedes heeft Schumachers carrière gesponsord, Hamilton had Mclaren, etc... Iedereen heeft wel op één of andere manier hulp gekregen om er te geraken. De kampioenen in de juniorklasses, die toch geacht worden enig talent te bezitten, moeten soms ook een zak geld meenemen.

Folkert

Citaat van: Marc_Vl op 06 januari 2010 - 11:16:41
Waarom niet? Vettel had zonder Red Bull en BMW steun waarschijnlijk ook niet op een F1 startgrid gestaan, Mercedes heeft Schumachers carrière gesponsord, Hamilton had Mclaren, etc... Iedereen heeft wel op één of andere manier hulp gekregen om er te geraken. De kampioenen in de juniorklasses, die toch geacht worden enig talent te bezitten, moeten soms ook een zak geld meenemen.
Zeer zeker. Het is denk ik eerder regelmaat dat jonge rijders geld mee nemen dan dat zij direct een stoeltje krijgen.
Trotse vader van Rosalie(L)


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

ferrari is blijkbaar niet zo goed als de eerste testweek. Nu hebben ze allerlei problemen met de wagen en  ook problemen met het regenweer. Ziet er niet zo goed uit als in het begin van de testperiode. Maar ja het zijn nog maar testen é

RadioActiveMan

Met regenweer heb ik, als buitenmens, ook altijd problemen.  ;)

Nieuws over Campos en Baguette. Fingers crossed!!!
http://www.autosport.com/news/report.php/id/81569

SDG

#51
Citaat van: Marc_Vl op 19 februari 2010 - 08:38:40
Met regenweer heb ik, als buitenmens, ook altijd problemen.  ;)

Nieuws over Campos en Baguette. Fingers crossed!!!
http://www.autosport.com/news/report.php/id/81569

Ik reken er niet echt op. Campos kan zoals geweten iedere Euro gebruiken en Lopez, die na het afhaken van USF1 een nieuw stoeltje zoekt, heeft een flinke zak geld ter beschikking. Ik vrees dan ook dat dat laatste uiteindelijk de doorslag zal geven.

SDG


SDG


RadioActiveMan

#54
Lopéz zou door Carabante formeel ontkent zijn als optie, maar ja wat betekent dat?
Met Baguette zouden ze wel iemand hebben die ook daadwerkelijk al bewezen heeft aan een stuur te kunnen draaien, elk gezond denkend mens weet dat succes ook nodig is om geld te genereren. Ik vrees er ook voor, Sauber was ook voor 96% rond, maar hoop doet leven zong Will Tura altijd.  ;)
Chandhok wordt ook genoemd en die zit toch ook op een hele hoop geld.

Het laatste dat ik nu weer lees is dat Campos en USF1 een fusie zouden aangaan. ???

Supermariobros

Citaat van: Marc_Vl op 19 februari 2010 - 13:42:04
Het laatste dat ik nu weer lees is dat Campos en USF1 een fusie zouden aangaan. ???

Klopt niet, want Carabante heeft Campos overgenomen.

http://www.f1pits.net/nieuws/carabante_neemt_campos_over/

flupke3

In ieder geval een stormachtig begin voor een nieuw team en dat is nooit goed!
Met die nieuwe puntentelling zie ik ze wel punten scoren dit seizoen maar of dit genoeg
is om f1 waardig te worden genoemd trek ik in twijfel.De nieuwe teams zullen er dit jaar voor
veldvulling bij rijden al zie ik sauber en lotus binnen een paar jaar wel in staat om  top te worden
als het mee zit.

gloudiesaurus

Enige positieve aan Campos is dat dallara de auto heeft gebouwd, daar heb ik wel vertrouwen in. Al moet er natuurlijk wel geld blijven komen om de auto te blijven ontwikkelen... Ben benieuwd wie ze nemen als 2e coureur nu.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

flupke3

Als je ziet dat ze nu al tests missen sommige nieuwe teams vrees ik het ergste!
Als nieuw team is het nooit simpel en ik heb er weinig vertrouwen in.
Straks krijgen we stituaties zoals begin jaren 90 toen ene of andere fransman
8 seconden trager was dan de poletijd .

Ferrari 2010

Jordan en Minardi testten vroeger toch ook amper tot niet? Het zijn nu eenmaal teams met een klein budget, en bovendien zijn ze vanaf niets moeten beginnen, dat kost meer tijd.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.