F1Pits 2010 - De grote denktank

Gestart door FerrariMan, 23 december 2009 - 17:44:07

« vorige - volgende »

zouden jullie geen managergame beginnen?

auto
0 (0%)
en rijder
1 (100%)

Totaal aantal stemmen: 1

gloudiesaurus

Citaat van: Enzo op 10 april 2010 - 14:09:04
Het seizoen is begonnen en er word minder gepost dan in de winter... ???
Het begint erop te lijken dat dit Forum de beste tijd gehad heeft.
Als je eenmaal op een bepaald dieptepunt geraakt krijg je er ook moeilijk nieuwe leden bij, er valt immers niks te lezen.
Jammer wel, was altijd gezellig hier.
Of heeft iemand een goed plan voor een doorstart?


Het is in ieder geval duidelijk dat er wat zaken moeten veranderen/ cq. verbeteren. Ik ga me daarvoor inzetten want we moeten zo zeker niet doorgaan...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Dat idee had ik dus ook. Word weinig gepost en de laatste tijd lijkt het wel of mensen echt lange tenen hebben. Is 0634 nou verdwenen?

Ik geef toe dat ik in het verleden wel eens de hork van het stel was, maar ben de laatste tijd toch heel stuk minder actief geweest en merkte toch duidelijk een achteruit gang van post activiteit.
Ik begreep ook dat Tim laatste tijd erg druk was?

En wat dachten we van een gezellig GP weekendje op een mooi boerderijtje in het midden van de mooie Ardennen? :);) Of natuurlijk de gp zelf :P

Maar misschien een keer een layout verandering? Natuurlijk wel simpel houden, een hele nieuwe uitgebreide nieuwtjes afdeling.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Ik denk niet dat er zoveel minder gepost wordt dan vroeger. Ok, puur gekeken naar de cijfertjes wel ja, maar veel van die posts zaten in de spelletjestopics, die voor een F1 forum eigenlijk bijzaak zijn. Daarnaast waren er vorig jaar bijvoorbeeld veel belachelijk lange oneindige discussies met enkele leden, die nu verdwenen zijn. In het F1 forum wordt mijn inziens elk belangrijk punt en elke gebeurtenis nog steeds bediscussieerd, en er zijn het laatste jaar toch nog wel wat leden bijgekomen.

Een probleem lijkt me vooral het weinige nieuws dat op de nieuwssite gepost wordt. Met lezers daar, zijn er steeds enkelen die de weg naar het forum vinden. Hoewel er vroeger ook niet overdreven veel nieuws gepost werd, zie je nu toch regelmatig dat al het nieuws onder het kopje "ouder" staat, wat dus minstens  dagen oud is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2010 op 12 april 2010 - 09:51:45
Ik denk niet dat er zoveel minder gepost wordt dan vroeger. Ok, puur gekeken naar de cijfertjes wel ja, maar veel van die posts zaten in de spelletjestopics, die voor een F1 forum eigenlijk bijzaak zijn. Daarnaast waren er vorig jaar bijvoorbeeld veel belachelijk lange oneindige discussies met enkele leden, die nu verdwenen zijn. In het F1 forum wordt mijn inziens elk belangrijk punt en elke gebeurtenis nog steeds bediscussieerd, en er zijn het laatste jaar toch nog wel wat leden bijgekomen.

Een probleem lijkt me vooral het weinige nieuws dat op de nieuwssite gepost wordt. Met lezers daar, zijn er steeds enkelen die de weg naar het forum vinden. Hoewel er vroeger ook niet overdreven veel nieuws gepost werd, zie je nu toch regelmatig dat al het nieuws onder het kopje "ouder" staat, wat dus minstens  dagen oud is.
Ja dat is waar. Maar waren toch vaak wel paar vast leden die toch wel elke dag wat zeiden. Toegeven, veel was ook in de spelletjes topic. Maar waren veel goed lopende discussies vooral tijdens de GP. Waar
Trotse vader van Rosalie(L)

Tim C

Het nieuwsprobleem is iets dat de afgelopen twee jaar is gegroeid. Het testverbod zorgt voor een tekort aan "echt" nieuws. Er is nog genoeg "piloot/team zegt iets dat we al lang wisten" niews, maar echt nieuws is er niet meer.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 12 april 2010 - 15:25:26
Het nieuwsprobleem is iets dat de afgelopen twee jaar is gegroeid. Het testverbod zorgt voor een tekort aan "echt" nieuws. Er is nog genoeg "piloot/team zegt iets dat we al lang wisten" niews, maar echt nieuws is er niet meer.
Daar heb je gelijk in. Persoonlijk vind ik zo'n nieuwtjes ook absoluut niet interessant om te lezen. Wel zo'n zaken als nu over het circuit van Zuid Korea, dat is interessant nieuws. Dat alle rijders aankondigen dat de volgende GP beter zal gaan, zal me worst wezen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Citaat van: Burorri op 11 april 2010 - 21:53:42
Is 0634 nou verdwenen?

Yep en Beco (MarcV) blijkbaar ook, van die laatste begrijp ik het niet zo goed.
Mocht niet meer van z'n vrouw... ;)

meatball

Ik post ook iets minder omdat mijn grootste ergernis in de f1 , die domme Fin bij Ferrari,verdwenen is :) :) :).Maar wees gerust volgende race kan er weer iets gebeuren waardoor de discussie's weer hoog oplaaien.Alles heeft zijn ups en downs.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Jammer dat je weer negatieve opmerking moest maken over Kimi.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Achja, hij geeft eindelijk toe dat hij simpelweg aan Kimi-bashen bezig was. Dat getuigt van een bepaald niveau... Blijkbaar zat het hem diep dat Massa hem niet echt de baas was, ik ben benieuwd hoe hij zal reageren als Massa niet de superieure van Alonso blijkt te zijn...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Ferrari 2010 op 14 april 2010 - 15:03:51
Achja, hij geeft eindelijk toe dat hij simpelweg aan Kimi-bashen bezig was. Dat getuigt van een bepaald niveau... Blijkbaar zat het hem diep dat Massa hem niet echt de baas was, ik ben benieuwd hoe hij zal reageren als Massa niet de superieure van Alonso blijkt te zijn...
Massa was Kimi wel de baas,hij is er nog en Kimi is verder aan het klungelen tijdens rally of zo iets,Alonso is de volgende die eraan gaat.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

FerrariMan

Dat kan in het F1 gedeelte besproken worden.  ;)

Folkert

Het loopt toch wel sterk naar beneden qua activiteit op het Forum hier. Al weer enige tijd geleden dat er wat werd gepost en dat terwijl er altijd wel iets van F1 gerelateerde dingen werd besproken.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 27 april 2010 - 20:18:19
Het loopt toch wel sterk naar beneden qua activiteit op het Forum hier. Al weer enige tijd geleden dat er wat werd gepost en dat terwijl er altijd wel iets van F1 gerelateerde dingen werd besproken.
Eerlijk gezegd vind ik dit vrij normaal. Wat zouden we moeten bespreken? Het is nog 2 weken wachten op de volgende race...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Ik ben der ook nog hoor!! Heb gewoon niks te zeggen... :P