F1Pits 2010 - De grote denktank

Gestart door FerrariMan, 23 december 2009 - 17:44:07

« vorige - volgende »

zouden jullie geen managergame beginnen?

auto
0 (0%)
en rijder
1 (100%)

Totaal aantal stemmen: 1

meatball

Citaat van: Schumi 2009 op 30 december 2009 - 14:43:13
Citaat van: meatball op 29 december 2009 - 19:39:50
Voor mij is het prima zoals het is,met de meeste forumleden is het ook mogelijk om op een deftige manier van mening te verschillen .Het valt mij ook op dat de forumleden Supa en Bengel die alles willen veranderen mij totaal onbekent zijn,dus gewoon verderdoen zoals jullie hier bezig zijn en niet teveel op nieuwe leden mikken,de echte f1 fans met een gefundeerde menig komen hier vanzelf wel eens terecht.Meer is niet altijd beter.
Dat lijkt me niet echt een excuus. Iedereen is welkom, iedereens mening wordt gevraagd. Dan moet je niet een mening niet bekijken gewoon omdat het een nieuw lid is. Die persoon leest de aankondiging in het groot op de voorpagina en doet de moeite zich te registreren. Wat hij/zij zegt moet dus minstens bekeken worden, anders moet men er niet achter vragen. Bovendien kan dat de mening zijn van vele ongeregistreerde bezoekers.
Iedereen is welkom maar onder voorwaarden ,dit forum is vrij uniek omdat bijna iedereen die hier komt op een deftige manier zijn mening geeft en het op een deftige manier met iemand oneens is.Als je alles wil aanpassen aan ongeregistreerde bezoekers om hen erbij te krijgen zou je nog wel eens veel spijt kunnen krijgen van je uitspraak iedereen is welkom. Ik kom hier dagelijks en mijn mening is dat het zo goed is en natuurlijk mag iedereen zijn mening geven ,maar er onmiddelijk vanalles voor veranderen zou ik niet doen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Ik ben absoluut niet van mening dat je zomaar alles moet aanpassen omdat iemand het vraagt hoor, en mijn mening is ook dat het goed is. Maar als men iemands mening vraagt, moet je niet zeggen dat die persoon zijn mening er niet toe doet aangezien het toch maar iemand is die nog geen lid was op het forum. Dan moet je simpelweg enkel op het forum vragen naar feedback. Je moet niet zomaar gaan doorvoeren wat één persoon zegt, maar je moet wel zonder vooroordelen bekijken wat die persoon voorstelt, of het nu gaat om iemand met duizenden posts of met 1 post, hoort er daarbij niet toe te doen ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Meatball, de grote meerderheid van de F1Pits bezoekers komt niet op het forum en heeft zelfs geen account. En volgens mij gaat dat op voor veel sites, niet iedereen heeft de tijd om op een forum te zitten.

Dus ik ben uiteraard wél van mening dat we rekening moeten houden met alle meningen. Ook diegene die zich speciaal voor dit onderwerp registreren.

Het is niet de bedoeling een soort 'elite-clubje' te verkrijgen. Iedereen heeft inspraak.  ;)

janke

Ik vind dat je de mening van een forummer die hier al wat jaren zit, die zich ook in de discussie gooit (laat ik het zo zeggen) toch wat serieuzer zou moeten nemen dan van iemand die even voorbij komt en zijn zienswijze komt vertellen. Zoiets van hup even registeren en ik geef mijn idee, en daarna zie je me niet meer. Schijnbaar zijn het er ook maar een paar.  Ben het dan ook eens met Meatball. Ik vind het wel tegenvallen dat een goede site met zoveel forummers, er maar weinig reageren op de oproep in dit topic. Als je al wilt veranderen en je vraagt een mening op het forum, dan moet je toch wel veel stemmers hebben voor pro of tegen. Zijn die er niet?? wat gaat er dan gebeuren?? Ik vind, in de hoofdlijn, laat het zoals het nu is. Maar dat is mijn mening.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 31 december 2009 - 19:37:19Zoiets van hup even registeren en ik geef mijn idee, en daarna zie je me niet meer.
Registreren is op internet écht een drempel. Iemand die die moeite neemt doet dat niet even in een hup en een gauw.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: janke op 31 december 2009 - 19:37:19Ik vind, in de hoofdlijn, laat het zoals het nu is.
Stilstaan is achteruitgang.  ;)

janke

Citaat van: FerrariMan op 01 januari 2010 - 18:22:26
Citaat van: janke op 31 december 2009 - 19:37:19Ik vind, in de hoofdlijn, laat het zoals het nu is.
Stilstaan is achteruitgang.  ;)
Ik zeg dan ook "hoofdlijnen". Verder heb ik wat suggesties gegeven. En stilstand wil niet altijd zeggen achteruitgang. Gelukkig maar.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

#37
Citaat van: janke op 02 januari 2010 - 18:07:21
Citaat van: FerrariMan op 01 januari 2010 - 18:22:26
Citaat van: janke op 31 december 2009 - 19:37:19Ik vind, in de hoofdlijn, laat het zoals het nu is.
Stilstaan is achteruitgang.  ;)
Ik zeg dan ook "hoofdlijnen". Verder heb ik wat suggesties gegeven. En stilstand wil niet altijd zeggen achteruitgang. Gelukkig maar.
Op internet is stilstaan steeds achteruitgaan. Niet zozeer op de trouwe bezoekers, maar wel op de nieuwe die de afvallende moeten opvolgen. Stilstand is achteruitgaan in bijvoorbeeld zoekresultaten, en die zijn voor websites behoorlijk belangrijk. En dan is er uiteraard de kwestie geld, want vaste bezoekers klikken veel minder op advertenties dan mensen die toevallig eens langskomen. En dan kan je wel zeggen, geld is niet belangrijk, maar een website kost nu eenmaal geld, ook al wordt hij gerund door vrijwilligers.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Tuurlijk, als je met elke hype mee wilt gaan. Waarom zul je een goede basis (hoofdlijnen) weggooien en wat heel nieuws opstarten?? Kun je net zo makkelijk mee op je b.. gaan. Zal niet de eerste keer zijn. Maar dit is maar mijn mening.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 02 januari 2010 - 20:44:23
Tuurlijk, als je met elke hype mee wilt gaan. Waarom zul je een goede basis (hoofdlijnen) weggooien en wat heel nieuws opstarten?? Kun je net zo makkelijk mee op je b.. gaan. Zal niet de eerste keer zijn. Maar dit is maar mijn mening.
Daar ben ik mee eens, je moet niet zomaar plots alles omgooien. Maar zo dom zijn zullen ze nu ook niet zijn denk ik hoor :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Af en toe een nieuwe voorpagina zou wel leuk zijn. We hebben nu zoveel presentaties gehad en al 2 testweken maar hier zitten we nog steeds naar een nieuw gespoten Brawn aan te kijken....

Niet om te zeuren hoor, maar het is wel het smoelwerk van je site.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 13 februari 2010 - 10:22:03
Af en toe een nieuwe voorpagina zou wel leuk zijn. We hebben nu zoveel presentaties gehad en al 2 testweken maar hier zitten we nog steeds naar een nieuw gespoten Brawn aan te kijken....

Niet om te zeuren hoor, maar het is wel het smoelwerk van je site.
Ik heb hetzelfde enkele dagen geleden ook al gedacht, het is inderdaad tijd dat ze die wagen en tekst vervangen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634


FerrariMan


Enzo

Het seizoen is begonnen en er word minder gepost dan in de winter... ???
Het begint erop te lijken dat dit Forum de beste tijd gehad heeft.
Als je eenmaal op een bepaald dieptepunt geraakt krijg je er ook moeilijk nieuwe leden bij, er valt immers niks te lezen.
Jammer wel, was altijd gezellig hier.
Of heeft iemand een goed plan voor een doorstart?