F1Pits 2010 - De grote denktank

Gestart door FerrariMan, 23 december 2009 - 17:44:07

« vorige - volgende »

zouden jullie geen managergame beginnen?

auto
0 (0%)
en rijder
1 (100%)

Totaal aantal stemmen: 1

Ferrari 2010

#15
Citaat van: bengel op 24 december 2009 - 10:49:21
:) denkelijk zijn der dan ook meer aktieve leden. Er moeten geen prijzen zijn, just for fun 8)
En de poll, want die is mij ook niet echt duidelijk :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

#16
Citaat van: bengel op 24 december 2009 - 10:49:21
:) denkelijk zijn der dan ook meer aktieve leden. Er moeten geen prijzen zijn, just for fun 8)
Sorry ik ben even niet mee,wat is de bedoeling  ???
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Martin

Ik heb iets tegen dit soort games dus ik doe niet mee. :-X

FerrariMan

#18
Ik heb het topic van de manager game, gestart door Bengel, samengevoegd in dit topic.

In nog een ander topic postte DerMika het volgende:

CitaatHet spijt me maar ik zie hier regelmatig taalfouten op deze site. Dat stoort me enorm en het is ook erg amateuristisch.

Feedback...

De artikelen van het F1pits magazine vind ik over het algemeen een meerwaarde voor de site.

De reguliere nieuwsberichten zijn goed genoeg maar missen wat mij betreft originaliteit en/of snelheid om mee te doen met de topsites. Soms zijn artikelen veel eerder op andere sites - ik besef wel dat het niet eenvoudig is om altijd kort op de bal te spelen.

Verder vind ik dat er meer aandacht zou mogen zijn voor Belgen met een kans op F1 zoals Baguette, Ambrosio, maar ook een aantal piloten die nog niet zo bekend zijn. Hoe meer hun naam bekend raakt hoe beter. En daar zou een F1 website van eigen bodem wat mogen aan meewerken.

Ook heb ik een probleem met de tussenstand van het seizoen die zelden geupdate wordt. Ik zie nu wel dat die pagina niet meer in het menu van de site staat, dat is natuurlijk ook een oplossing Wink

Ik zie nu ook onder nieuwsberichten staan "Meer over...": dat vind ik leuk en moet je zeker blijven doen, alle grote sites tonen dergelijke "similar articles".

Wat wil je nog meer weten? Wink

DerMika

Ik zet het hier maar even bij, handig als overzicht voor suggesties.

Supa

#19
1.Als er  F1nieuws wordt geplaats, dat leden op het nieuws kunnen reageren
en niet alleen in de forum.

2.Video Gallery, of in de vorm van.

3.Persoonlijk vind ik de forum te breed.

4.Mss dat de forum een nieuwe jasje nodig heeft (design).

5.RSS feed aanzetten in de forum

6.Vbulltin gebruiken.

Tim C

Ik wil meteen even reageren op je eerste punt:
Dat doen we met reden niet omdat daar meer egotripperij en spam tussen komt te staan dan waardevolle toevoegingen.

Ben even niet mee over wat er mis is met dit forum? Kan je de laatste drie wat argumenteren?

scho0634

#21
Achtergronden, opinies en nabeschouwingen zijn m.i. voor iedere site welkome aanvullingen.

Voor de rest: prima zo. Al hoeft die rode balk van mij niet perse...


meatball

Voor mij is het prima zoals het is,met de meeste forumleden is het ook mogelijk om op een deftige manier van mening te verschillen .Het valt mij ook op dat de forumleden Supa en Bengel die alles willen veranderen mij totaal onbekent zijn,dus gewoon verderdoen zoals jullie hier bezig zijn en niet teveel op nieuwe leden mikken,de echte f1 fans met een gefundeerde menig komen hier vanzelf wel eens terecht.Meer is niet altijd beter.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

Citaat van: meatball op 29 december 2009 - 19:39:50
Voor mij is het prima zoals het is,met de meeste forumleden is het ook mogelijk om op een deftige manier van mening te verschillen .Het valt mij ook op dat de forumleden Supa en Bengel die alles willen veranderen mij totaal onbekent zijn,dus gewoon verderdoen zoals jullie hier bezig zijn en niet teveel op nieuwe leden mikken,de echte f1 fans met een gefundeerde menig komen hier vanzelf wel eens terecht.Meer is niet altijd beter.

maar ik zou toch ook een videosectie willen hebben, waar men beelden van al de sessies van al de races kan downloaden, dat heeft veel succes hoor

Tim C

En is ook 100% illegaal en een reden tot onmiddellijke sluiting ;)

robbert

Citaat van: Tim op 30 december 2009 - 00:01:51
En is ook 100% illegaal en een reden tot onmiddellijke sluiting ;)

en er zijn nog forums die dit doen en niet gesloten zijn ;)

RadioActiveMan

Citaat van: robbert op 30 december 2009 - 12:07:39
Citaat van: Tim op 30 december 2009 - 00:01:51
En is ook 100% illegaal en een reden tot onmiddellijke sluiting ;)

en er zijn nog forums die dit doen en niet gesloten zijn ;)

Er zijn ook mensen die iemand doodrijden en nog altijd met de wagen rijden...  ::)

scho0634

Het lijkt mij inderdaad vrij voor de hand liggen dat dat zwaar verboden is, en dat de pits daar niet aan moet beginnen.

FerrariMan

Citaat van: robbert op 30 december 2009 - 12:07:39
Citaat van: Tim op 30 december 2009 - 00:01:51
En is ook 100% illegaal en een reden tot onmiddellijke sluiting ;)

en er zijn nog forums die dit doen en niet gesloten zijn ;)
Dus je weet waar je moet zijn.  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 29 december 2009 - 19:39:50
Voor mij is het prima zoals het is,met de meeste forumleden is het ook mogelijk om op een deftige manier van mening te verschillen .Het valt mij ook op dat de forumleden Supa en Bengel die alles willen veranderen mij totaal onbekent zijn,dus gewoon verderdoen zoals jullie hier bezig zijn en niet teveel op nieuwe leden mikken,de echte f1 fans met een gefundeerde menig komen hier vanzelf wel eens terecht.Meer is niet altijd beter.
Dat lijkt me niet echt een excuus. Iedereen is welkom, iedereens mening wordt gevraagd. Dan moet je niet een mening niet bekijken gewoon omdat het een nieuw lid is. Die persoon leest de aankondiging in het groot op de voorpagina en doet de moeite zich te registreren. Wat hij/zij zegt moet dus minstens bekeken worden, anders moet men er niet achter vragen. Bovendien kan dat de mening zijn van vele ongeregistreerde bezoekers.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.