F1Pits 2010 - De grote denktank

Gestart door FerrariMan, 23 december 2009 - 17:44:07

« vorige - volgende »

zouden jullie geen managergame beginnen?

auto
0 (0%)
en rijder
1 (100%)

Totaal aantal stemmen: 1

FerrariMan

Om met de deur in deurloze huis te vallen, we zijn volop bezig met het uitwerken van enkele ideetjes die de site beter zouden moeten maken. Voor de redactie leek het dus een goed idee om de mening te vragen van de bezoekers. Dus, wat zou je in de komende periode (maanden, jaren) graag op F1Pits zien? Wat stoort je? Wat kan beter? Wat is belangrijk, wat niet?

Alle voorstellen / kritiek zijn welkom.

Hou je dus vooral niet in en schiet!

tazpas

Wat ik goed zou vinden is een forum direct aan een artikel linken, zoals het laatste nieuws en andere sites doen. Het commentaar direct onder een artikel. Dat mis ik hier...

Ferrari 2010

Misschien terug een interne webstrijd? Ik mis de interne strijd op het forum wel wat.

Wat kan beter:
Vaker nieuws plaatsen, sneller ook, maar ik begrijp best hoe moeilijk dat is.

Wat stoort me:
Eigenlijk weinig, niets echt noemenswaardig.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Dat zomertijd/wintertijd probleem zit me wel echt dwars... ::)
Voor de rest prima forum, sfeer is ok, misschien nog wat meer actieve leden aantrekken.
Misschien een smiley update voor de variatie?
Webstrijd kan best leuk zijn.

Tim C

#4
Citaat van: Enzo op 23 december 2009 - 18:10:56
Dat zomertijd/wintertijd probleem zit me wel echt dwars... ::)
Zou nu in orde moeten zijn :)

Citaat van: Enzo op 23 december 2009 - 18:10:56
Misschien een smiley update voor de variatie?
Je kan kiezen uit een aantal sets, waaronder 1 nieuwe. Bij je profiel onder "look & feel"

bengel

 ::)ik had hier graag een managergame gezien

Enzo

Citaat van: Tim op 23 december 2009 - 19:16:40
Citaat van: Enzo op 23 december 2009 - 18:10:56
Dat zomertijd/wintertijd probleem zit me wel echt dwars... ::)
Zou nu in orde moeten zijn :)

Citaat van: Enzo op 23 december 2009 - 18:10:56
Misschien een smiley update voor de variatie?
Je kan kiezen uit een aantal sets, waaronder 1 nieuwe. Bij je profiel onder "look & feel"

Ben helemaal tevreden nu... :)

RadioActiveMan

#7
Misschien een rubriek over hoe de Belgen en de Nederlanders het week na week doen op de circuits?
Ik weet dat het op het forum zo een beetje wordt opgevolgd, maar is naar mijn mening een beetje mager. Kan ook buiten het interesse veld van het merendeel van de forumleden liggen natuurlijk.

janke

Ik kom hier dan niet regelmatig, maar wat al gezegd is; een artikel uit de hoofdpagina, hier gelijk op het forum zetten vind ik wel prettig. Een F1 kwisje zou ook wel leuk zijn. Iets meer aandacht voor andere autosporten misschien? Zoals WTCC, Le Mans?? Al zal dat niet zoveel forummers aantrekken dan de F1. Verder geen klagen. Voel me prettig hier. ;)
Some things are too important to be left in the past.

robbert

ik zou mss tevreden zijn als er iemand wa videos van de sessies van al de races op de forum kan plaatsen, maar dat zal moeilijk zijn zeker

bengel

#10
 :) denkelijk zijn der dan ook meer aktieve leden. Er moeten geen prijzen zijn, just for fun 8)

Martin

Citaat van: Tim op 23 december 2009 - 19:16:40
Citaat van: Enzo op 23 december 2009 - 18:10:56
Dat zomertijd/wintertijd probleem zit me wel echt dwars... ::)
Zou nu in orde moeten zijn :)

Loopt nog steeds één uur voor. Bericht geplaats om 10.53 uur.

scho0634


scho0634

#13
Citaat van: bengel op 24 december 2009 - 10:49:21
:) denkelijk zijn der dan ook meer aktieve leden. Er moeten geen prijzen zijn, just for fun 8)
Ik zou de topictitel ietsjes aanpassen ;).

FerrariMan

Wie nog problemen met de tijd heeft kan best in zijn profiel even de tijdsinstelling op 'automatisch' zetten, dan is alles correct.