Fijne Kerstdagen

Gestart door Martin, 24 december 2009 - 13:03:24

« vorige - volgende »

Martin



Aan alle Forumers hele leuke kerstdagen.

Ferrari 2010

En allemaal een hele mooie witte kerst gewenst zeker Martin? :P ;)
Al een geluk dat die pijl daar bij staat overigens, anders had ik niet gezien dat het een kerstboom was.

Fijne feestdagen voor iedereen, en allemaal veel succes met jullie goede voornemens ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Schumi 2009 op 24 december 2009 - 14:06:39
En allemaal een hele mooie witte kerst gewenst zeker Martin? :P ;)
Al een geluk dat die pijl daar bij staat overigens, anders had ik niet gezien dat het een kerstboom was.

Fijne feestdagen voor iedereen, en allemaal veel succes met jullie goede voornemens ;D ;D
Welke goede voornemens ?
Vrolijk kerstfeest gewenst aan alle forumleden.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 24 december 2009 - 18:07:41
Citaat van: Schumi 2009 op 24 december 2009 - 14:06:39
En allemaal een hele mooie witte kerst gewenst zeker Martin? :P ;)
Al een geluk dat die pijl daar bij staat overigens, anders had ik niet gezien dat het een kerstboom was.

Fijne feestdagen voor iedereen, en allemaal veel succes met jullie goede voornemens ;D ;D
Welke goede voornemens ?
Vrolijk kerstfeest gewenst aan alle forumleden.
Dat weet ik niet, ik heb er geen, doe ik niet aan mee. Als er iets is dat ik slecht doe, dan gaat een nieuw jaar daar niets aan veranderen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Citaat van: Schumi 2009 op 24 december 2009 - 14:06:39
En allemaal een hele mooie witte kerst gewenst zeker Martin? :P ;)
Al een geluk dat die pijl daar bij staat overigens, anders had ik niet gezien dat het een kerstboom was.

Fijne feestdagen voor iedereen, en allemaal veel succes met jullie goede voornemens ;D ;D

Zijn er bij jullie ook mensen die je geen goede kerst en nieuwjaar toewenst?
Op mijn lijstje staan er minimaal twee. >:(

Ferrari 2010

Sta ik ook op je lijstje? Tim staat er zeker op ;D Neen, daar doe ik niet aan mee. mensen die me niet aanstaan behoren niet tot mijn vrienden, ik zal ze dan ook niet spreken en dus zeker niet op momenten dat ik ze dingen zou moeten toewensen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Ik zou niet weten waarom er mensen zouden zijn die ik geen goede kerst toewens... Er zijn best mensen die ik niet mag, overigens niet op dit forum want op basis van een paar posts kan ik niet bepalen of iemand aardig is of niet, maar waarom zou ik de mensen die ik niet mag een slechte kerst toewensen? Ik wens ze helemaal niks toe, niks goeds en niks slechts....

Dat gezegd hebbende: fijne dagen :).

Enzo

Idem, maak het gezellig boys!
Ben zelf veel in het buitenland deze dagen, lekker met me meisje genieten. 8)

gloudiesaurus

Hopelijk wordt het hier in 2010 ook weer gezellig! Allemaal fijne feestdagen toegewenst!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Supermariobros

Fijne feestdagen voor iedereen!!  :)

supersteven

let the sunshine shine in your heart