Puntentelling

Gestart door Martin, 11 december 2009 - 11:38:56

« vorige - volgende »

campos

Citaat van: 0634 op 15 december 2009 - 17:39:10
Citaat van: robbert op 14 december 2009 - 07:27:20
Citaat van: Jasper op 14 december 2009 - 05:46:10
Dude, in wat voor wereld leef jij eigenlijk. ::)

het zal wel zo zijn, hij zit zeker nu met zoveel zelfvertrouwen en is er zeker op gebrand om te winnen. Anders zou hij niet terugkeren, als hij niet zou kunnen winnen
Verder gaat het wel? Jij denkt dat je na 3 jaar zomaar weer in een auto kan stappen op je 41e, waarin je nog nooit hebt gereden en dat je dan zo weer even kan winnen?

Het is Formule 1 hoor, geen karttoernooitje.
Nieuwelingen (bv Hamilton) pakken het anders wel erg snel op. Schumacher met 200 gp's ervaring zou dat dus ook moeten kunnen. kwestie van talent

Folkert

Citaat van: Schumi 2009 op 15 december 2009 - 19:50:45
Citaat van: Burorri op 15 december 2009 - 17:33:20
De punten telling is nu officieel eigenlijk? Dacht dat het nog op de tafel lag als mogelijke nieuwe telling.
Ik lees net het volgende op de twitter van pitstoptv:

"De kans bestaat dat het nieuwe puntensysteem voor F1 wegens een procedurefout niet kan ingevoerd worden. "
Meer dan dat heb ik ook niet, zou wel ontzettend idioot zijn als het hen voor het 2de jaar op rij niet lukt. Stelletje prutsers!
Dat zou helemaal schandelijk zijn. Al is dit systeem 1000 maal beter dan dat idiote medaillestysteem. Ben benieuwd wat het nu gaat worden.

@campos: Die hebben dan al wel recente race ervaring en testen nog gehad. Schumacher is praktisch (op de amateuristische motorraces na) vrijwel niet constant en in competitief verband gaan racen.
En daarnaast ging het er ook om dat hij zomaar even zou gaan winnen, en dat zal me toch wat meer moeite kosten, ook al heb je 20000 races ervaring.
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

Citaat van: Burorri op 15 december 2009 - 20:34:15
Citaat van: Schumi 2009 op 15 december 2009 - 19:50:45
Citaat van: Burorri op 15 december 2009 - 17:33:20
De punten telling is nu officieel eigenlijk? Dacht dat het nog op de tafel lag als mogelijke nieuwe telling.
Ik lees net het volgende op de twitter van pitstoptv:

"De kans bestaat dat het nieuwe puntensysteem voor F1 wegens een procedurefout niet kan ingevoerd worden. "
Meer dan dat heb ik ook niet, zou wel ontzettend idioot zijn als het hen voor het 2de jaar op rij niet lukt. Stelletje prutsers!
Dat zou helemaal schandelijk zijn. Al is dit systeem 1000 maal beter dan dat idiote medaillestysteem. Ben benieuwd wat het nu gaat worden.

@campos: Die hebben dan al wel recente race ervaring en testen nog gehad. Schumacher is praktisch (op de amateuristische motorraces na) vrijwel niet constant en in competitief verband gaan racen.
En daarnaast ging het er ook om dat hij zomaar even zou gaan winnen, en dat zal me toch wat meer moeite kosten, ook al heb je 20000 races ervaring.
tja, tuurlijk zal ie ff moeten wennen, maar daar heeft ie de tests nog voor. Bovendien is het volgens mij nog niet eens zo heel lang geleden (vorig jaar??) dat hij nog getest heeft. Ik denk ook niet dat ie zo maar ff gaat winnen, maar k zie zn pauze van 3 jaar ook zeker niet als een probleem. Hij is alleen wat ouder geworden, dat zou m heel misschien nog parten kunnen gaan spelen al denk ik dat ook dat erg mee zal vallen. Maar volgens mij zitten we idd in t verkeerde topic.

robbert

Citaat van: 0634 op 15 december 2009 - 17:39:10
Citaat van: robbert op 14 december 2009 - 07:27:20
Citaat van: Jasper op 14 december 2009 - 05:46:10
Dude, in wat voor wereld leef jij eigenlijk. ::)

het zal wel zo zijn, hij zit zeker nu met zoveel zelfvertrouwen en is er zeker op gebrand om te winnen. Anders zou hij niet terugkeren, als hij niet zou kunnen winnen
Verder gaat het wel? Jij denkt dat je na 3 jaar zomaar weer in een auto kan stappen op je 41e, waarin je nog nooit hebt gereden en dat je dan zo weer even kan winnen?

Het is Formule 1 hoor, geen karttoernooitje.
en jij denkt dus dat schumacher  niet meer kan presteren, waarom komt hij dan terug denk je. Om achteraan te rijden?

Folkert

Citaat van: robbert op 15 december 2009 - 21:47:32
Citaat van: 0634 op 15 december 2009 - 17:39:10
Citaat van: robbert op 14 december 2009 - 07:27:20
Citaat van: Jasper op 14 december 2009 - 05:46:10
Dude, in wat voor wereld leef jij eigenlijk. ::)

het zal wel zo zijn, hij zit zeker nu met zoveel zelfvertrouwen en is er zeker op gebrand om te winnen. Anders zou hij niet terugkeren, als hij niet zou kunnen winnen
Verder gaat het wel? Jij denkt dat je na 3 jaar zomaar weer in een auto kan stappen op je 41e, waarin je nog nooit hebt gereden en dat je dan zo weer even kan winnen?

Het is Formule 1 hoor, geen karttoernooitje.

en jij denkt dus dat schumacher  niet meer kan presteren, waarom komt hij dan terug denk je. Om achteraan te rijden?

Maar jij denkt dat hij zomaar even WK word met Mercedes
Hij zal zeker wel presteren, maar hij moet wel Vettel, Webber, Alonso, Hamilton, Rosberg en Button verslaan. Mochten ze allemaal goede auto hebben.
Trotse vader van Rosalie(L)

flupke3

Als schumi over de beste wagen beschikt(en dat is niet altijd evident om te bewijzen)
dan denk ik dat hij titelkandidaat zeker is.

robbert

Citaat van: Burorri op 15 december 2009 - 22:45:58
Citaat van: robbert op 15 december 2009 - 21:47:32
Citaat van: 0634 op 15 december 2009 - 17:39:10
Citaat van: robbert op 14 december 2009 - 07:27:20
Citaat van: Jasper op 14 december 2009 - 05:46:10
Dude, in wat voor wereld leef jij eigenlijk. ::)

het zal wel zo zijn, hij zit zeker nu met zoveel zelfvertrouwen en is er zeker op gebrand om te winnen. Anders zou hij niet terugkeren, als hij niet zou kunnen winnen
Verder gaat het wel? Jij denkt dat je na 3 jaar zomaar weer in een auto kan stappen op je 41e, waarin je nog nooit hebt gereden en dat je dan zo weer even kan winnen?

Het is Formule 1 hoor, geen karttoernooitje.

en jij denkt dus dat schumacher  niet meer kan presteren, waarom komt hij dan terug denk je. Om achteraan te rijden?

Maar jij denkt dat hij zomaar even WK word met Mercedes
Hij zal zeker wel presteren, maar hij moet wel Vettel, Webber, Alonso, Hamilton, Rosberg en Button verslaan. Mochten ze allemaal goede auto hebben.

Zelfs ex f1 piloten denken dat zoals irvine en villeneuve. Mercedes is toch 1 van de krachtigste bronnen van het veld, is vorig jaar toch meermaals bewezen. Kijk maar naar sommige races waar teams met mercedes motoren vooraan stonden. Dus schumacher bij mercedes geeft zeker veel succes

Ferrari 2010

Man, kortzichtig dat jij bent. F1 is state of the art, daar is het niet evident in aan de top te staan als je goede middelen hebt. Je bent behoorlijk naïef.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Citaat van: robbert op 16 december 2009 - 18:16:45
Citaat van: Burorri op 15 december 2009 - 22:45:58
Citaat van: robbert op 15 december 2009 - 21:47:32
Citaat van: 0634 op 15 december 2009 - 17:39:10
Citaat van: robbert op 14 december 2009 - 07:27:20
Citaat van: Jasper op 14 december 2009 - 05:46:10
Dude, in wat voor wereld leef jij eigenlijk. ::)

het zal wel zo zijn, hij zit zeker nu met zoveel zelfvertrouwen en is er zeker op gebrand om te winnen. Anders zou hij niet terugkeren, als hij niet zou kunnen winnen
Verder gaat het wel? Jij denkt dat je na 3 jaar zomaar weer in een auto kan stappen op je 41e, waarin je nog nooit hebt gereden en dat je dan zo weer even kan winnen?

Het is Formule 1 hoor, geen karttoernooitje.

en jij denkt dus dat schumacher  niet meer kan presteren, waarom komt hij dan terug denk je. Om achteraan te rijden?

Maar jij denkt dat hij zomaar even WK word met Mercedes
Hij zal zeker wel presteren, maar hij moet wel Vettel, Webber, Alonso, Hamilton, Rosberg en Button verslaan. Mochten ze allemaal goede auto hebben.

Zelfs ex f1 piloten denken dat zoals irvine en villeneuve. Mercedes is toch 1 van de krachtigste bronnen van het veld, is vorig jaar toch meermaals bewezen. Kijk maar naar sommige races waar teams met mercedes motoren vooraan stonden. Dus schumacher bij mercedes geeft zeker veel succes
En waar baseer je dat op, dat het zeker succes opleverd?? Met alleen een goede motor en coureur kom je er tegenwoordig niet mee.
Some things are too important to be left in the past.

robbert

Citaat van: Schumi 2009 op 16 december 2009 - 18:38:02
Man, kortzichtig dat jij bent. F1 is state of the art, daar is het niet evident in aan de top te staan als je goede middelen hebt. Je bent behoorlijk naïef.
nee positief. Men mag toch eens positief zijn zeker. Ik hoop het alleen maar. Ik denk nog altijd dat mercedes niet zo goed zal strijden en dat schumacher nog spijt zal krijgen dat hij ferrari verlaten heeft.

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 16 december 2009 - 23:25:02
Citaat van: Schumi 2009 op 16 december 2009 - 18:38:02
Man, kortzichtig dat jij bent. F1 is state of the art, daar is het niet evident in aan de top te staan als je goede middelen hebt. Je bent behoorlijk naïef.
nee positief. Men mag toch eens positief zijn zeker. Ik hoop het alleen maar. Ik denk nog altijd dat mercedes niet zo goed zal strijden en dat schumacher nog spijt zal krijgen dat hij ferrari verlaten heeft.
Zet dan toch op zen minst regelmatig "ik hoop" en "ik denk" oid in je post. Je doet gewoon alsof het een voldongen feit is, en dat is het niet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Schumi 2009 op 17 december 2009 - 08:56:23
Citaat van: robbert op 16 december 2009 - 23:25:02
Citaat van: Schumi 2009 op 16 december 2009 - 18:38:02
Man, kortzichtig dat jij bent. F1 is state of the art, daar is het niet evident in aan de top te staan als je goede middelen hebt. Je bent behoorlijk naïef.
nee positief. Men mag toch eens positief zijn zeker. Ik hoop het alleen maar. Ik denk nog altijd dat mercedes niet zo goed zal strijden en dat schumacher nog spijt zal krijgen dat hij ferrari verlaten heeft.
Zet dan toch op zen minst regelmatig "ik hoop" en "ik denk" oid in je post. Je doet gewoon alsof het een voldongen feit is, en dat is het niet.
Zo heb ik het ook opgevat. Ik ben er van overtuigd dat hij mee kan doen, maar Rosberg zou hem zeker moeilijk maken. En WK? Er is een mogelijkheid, maar word heel zwaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

flupke3

En wie zegt dat de bolide goed zal zijn want nu heeft ros brawn geen jaar op voorhand aan de wagen kunnen werken en mclaren
zat op het einde van 2009 hadden ze het toch wel moeilijk.Bovendien heeft ros brawn nog nooit in de titelstrijdt geweest toen er met
volle brandstoftanks gereden werdt vroeger en  het valt nog af te wachten of zijn strategieen nog zo goed zullen blijven!

janke

#43
Jaar op voorhand?? Die Brawn kennende is in het begin van 2009 toch al met een nieuw chassis bezig voor 2010. We gaan toch niet denken dat het amateurs zijn? Het stoppen met bijtanken komt toch niet van gisteren. Het heeft er toch geen reet mee te maken dat Brawn nooit een auto heeft ontworpen met een brandstoftank voor een hele race? (Is dat zo)  Daar komt hij ook wel klaar mee hoor. Weet het wel zeker. Net zo als Ferrari, Mc Laren, Williams en noem ze op.
Some things are too important to be left in the past.

flupke3

Hij zal deze keer wel geen heel jaar op voorhand bezig geweest en dat was juist zijn troef!
En ik las deze week dat ze op een top 3 klassement mikken voor dit jaar bij mercedes....
Dat zit er zeker in maar dat is toch wat anders dan een kampioenswagen in 2009.
En Ros Brawn heeft toch heel veel gp s helpen winnen door een andere pitstopstrategie
toe te passen dan de concurrentie en als het geen regenrace is kan hij daar het verschil niet
(mee) bepalen.