Keert Schumacher terug?

Gestart door gloudiesaurus, 22 november 2009 - 13:48:06

« vorige - volgende »

scho0634

Precies ja. Jij snapt het tenminste. Over niks. De ophef is mij dan ook volledig onduidelijk.

campos

Citaat van: 0634 op 05 februari 2010 - 19:38:36
Precies ja. Jij snapt het tenminste. Over niks. De ophef is mij dan ook volledig onduidelijk.
mij ook. en da's schijnbaar het probleem. Ferrariman en daarna ik vraagt je om wat meer duidelijkheid, maar da's blijkbaar te veel gevraagd. Als je zo nodig een punt wil maken of zoals in dit geval Robbert zn beweringen wil bestrijden doe dat dan duidelijk en overtuigend.  Je bent zelf vooral debet aan de ophef. Je zegt vooral wat je er niet mee wilt zeggen, ipv dat je duidelijk aangeeft wat je wel bedoeld, dan krijg je dit dus.

scho0634

Och het zal allemaal wel loslopen. Jij bent de enige immers die mij verteld het niet goed te onderbouwen. Maar goed, het zij zo.

robbert

ik vind het eigenlijk leuk om dit te lezen :p:p

scho0634

Slecht nieuws voor je: ik ben ermee gestopt ;).


Ferrari 2010

Hij loopt hem voorbij, so what? Hij loopt iedereen voorbij. Behalve die vrouw, die hij blijkbaar kent. Hij moet zich toch niet continu bezig houden met handtekeningen uitdelen? Waarschijnlijk werd hij verwacht, bijvoorbeeld om te rijden. Toevallig is het een fan van Ferrari, jammer.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

ergens kan het wel waar zijn, maar vroeger deelde hij toch soms handtekeningen uit. Ik kan mij nog herinneren toen we  naar spa gingen in 2006 toen we met zin allen aan het restaurant stonden waar de f1 mensen gaan eten, dat hij wel tijd had om een babbeltje te slaan. Hij was toen veel sympathieker dan dat hij op de video lijkt

FerrariMan

De smeerlap. Diep vanbinnen haat de man ook alles wat met Ferrari te maken heeft. Hij deed alles om het geld.
Ik hoop dat hij snel grijze haren krijgt.

Enzo


robbert

Citaat van: FerrariMan op 06 februari 2010 - 14:05:50
De smeerlap. Diep vanbinnen haat de man ook alles wat met Ferrari te maken heeft. Hij deed alles om het geld.
Ik hoop dat hij snel grijze haren krijgt.

nee niet waar, hij haat het eten van ferrari niet.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2010 op 06 februari 2010 - 10:14:11
Hij loopt hem voorbij, so what? Hij loopt iedereen voorbij. Behalve die vrouw, die hij blijkbaar kent. Hij moet zich toch niet continu bezig houden met handtekeningen uitdelen? Waarschijnlijk werd hij verwacht, bijvoorbeeld om te rijden. Toevallig is het een fan van Ferrari, jammer.
Nou ja, kan niet goed zien hoe oud het jongetje is, maar hijh had best heel ff handtekening kunnen geven. En dan slaat hij de journalisten maar lekker over.
Moet ineens denken aan dat nummer van Eminim: Stan.  8)
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Ach ja. Zo kan je van iedere rijder/voetballer/acteur/zanger wel een filmpje maken. Ze lopen allemaal wel eens een jonge fan voorbij. Ze hebben ook wel eens een rothumeur en snauwen wel eens. Het zijn soms net mensen. Is allemaal niet zo spannend.

janke

Waar mensen zich al niet druk over maken.
Some things are too important to be left in the past.

meatball

Wat vinden jullie van Schumacher tot nog toe ?
Ikzelf ben nog niet zeker of zijn terugkeer een goed idee was,hij rijdt wat kleurloos rond op dit moment,de vechter van vroeger zie ik op dit moment nog niet terug.Ik vraag mij af,zouden we zijn 2 race's tot nog toe goed vinden als hij niet Schumi was maar een andere piloot die deze resultaten liet zien in de tweede Mercedes ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat