Keert Schumacher terug?

Gestart door gloudiesaurus, 22 november 2009 - 13:48:06

« vorige - volgende »

meatball

Vraagje,gaan alle vroeger Schumi supporters hier weer terug voor hem supporteren of is het net als bij mij ,mijn supportershart ligt nu bij Massa,Schumacher tof dat hij terug is maar ik hoop dat hij door Massa verslagen wordt net al Alonso natuurlijk.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

Citaat van: meatball op 03 februari 2010 - 20:54:59
Vraagje,gaan alle vroeger Schumi supporters hier weer terug voor hem supporteren of is het net als bij mij ,mijn supportershart ligt nu bij Massa,Schumacher tof dat hij terug is maar ik hoop dat hij door Massa verslagen wordt net al Alonso natuurlijk.
Misschien wordt het zo'n deprimerende vertoning van MS tegenover Massa, Alonso, Hamilton enz dat het hart wat minder gaat tikken. En toch naar veel twijfel weer voor Ferrari in de bres springen. De echte supporters.  ::)
Some things are too important to be left in the past.

robbert

#452
ik blijf supporteren voor ferrari, dus voor massa en alonso. Maar ik ga ook supporteren voor schumacher. Dus als ferrari en schumacher strijden om de titel, dan is dit het perfecte seizoen voor mij. Voor mij is schumacher nog altijd een stukje ferrari. En ik denk dat hij toch heel stiekem ferrari begint te missen.
link daarover: 
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=21306

KVDracer

Citaat van: janke op 03 februari 2010 - 21:21:37
Citaat van: meatball op 03 februari 2010 - 20:54:59
Vraagje,gaan alle vroeger Schumi supporters hier weer terug voor hem supporteren of is het net als bij mij ,mijn supportershart ligt nu bij Massa,Schumacher tof dat hij terug is maar ik hoop dat hij door Massa verslagen wordt net al Alonso natuurlijk.
Misschien wordt het zo'n deprimerende vertoning van MS tegenover Massa, Alonso, Hamilton enz dat het hart wat minder gaat tikken. En toch naar veel twijfel weer voor Ferrari in de bres springen. De echte supporters.  ::)

Ik blijf  voor Schumacher of hij nu wel of niet presteerd. In 2005 ben ik ook steeds voor Schumacher blijven supporteren. Wat niet wegneemt dat ik nog steeds sympathie zal hebben voor Ferrari en ook wel voor dit team zal supporteren door de geschiedenis dat Schumacher met dit team heeft.a

Enzo

Bij mij hetzelfde, Schumacher is mijn favoriete coureur en Ferrari is mijn favoriete team.
Wat mij betreft kan dat gewoon samen gaan... ;)

FerrariMan

Ik hoop op een titel voor Massa/Ferrari maar heb nog steeds alle sympathie voor de Duitser.

scho0634

Citaat van: robbert op 03 februari 2010 - 21:37:17
ik blijf supporteren voor ferrari, dus voor massa en alonso. Maar ik ga ook supporteren voor schumacher. Dus als ferrari en schumacher strijden om de titel, dan is dit het perfecte seizoen voor mij. Voor mij is schumacher nog altijd een stukje ferrari. En ik denk dat hij toch heel stiekem ferrari begint te missen.
link daarover: 
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=21306

Dacht ik ook altijd. Maar je moet voor de gein eens de biografie van James Allen over MS lezen. Zoveel hartstochtelijke gevoelens heeft hij nooit gehad voor Ferrari.

campos

Citaat van: 0634 op 03 februari 2010 - 23:23:50
Citaat van: robbert op 03 februari 2010 - 21:37:17
ik blijf supporteren voor ferrari, dus voor massa en alonso. Maar ik ga ook supporteren voor schumacher. Dus als ferrari en schumacher strijden om de titel, dan is dit het perfecte seizoen voor mij. Voor mij is schumacher nog altijd een stukje ferrari. En ik denk dat hij toch heel stiekem ferrari begint te missen.
link daarover: 
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=21306

Dacht ik ook altijd. Maar je moet voor de gein eens de biografie van James Allen over MS lezen. Zoveel hartstochtelijke gevoelens heeft hij nooit gehad voor Ferrari.
uit het Alonso interview:

Van de vijf boeken die over jou gepubliceerd zijn, vier in het Spaans en één in het Frans, welke raad je aan?

"Geen enkele. Ze zijn allemaal in een haast geschreven om geld te slaan uit het feit dat ik beroemd werd. Ik heb ze zelfs nog niet gelezen."

janke

Mijn hart ligt bij Ferrari, jaja, met een 'ster'op de neus. Zou die stiekum Massa aan het Wereldkampioenschap helpen??
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Citaat van: campos op 04 februari 2010 - 00:10:57
uit het Alonso interview:

Van de vijf boeken die over jou gepubliceerd zijn, vier in het Spaans en één in het Frans, welke raad je aan?

"Geen enkele. Ze zijn allemaal in een haast geschreven om geld te slaan uit het feit dat ik beroemd werd. Ik heb ze zelfs nog niet gelezen."
Wat is jouw punt dan? MS, Ferrari en Sabine Kehm werkten allemaal in meer of mindere mate mee aan dat boek. Wat heeft het met Alonso te maken?

campos

Citaat van: 0634 op 04 februari 2010 - 07:06:17
Citaat van: campos op 04 februari 2010 - 00:10:57
uit het Alonso interview:

Van de vijf boeken die over jou gepubliceerd zijn, vier in het Spaans en één in het Frans, welke raad je aan?

"Geen enkele. Ze zijn allemaal in een haast geschreven om geld te slaan uit het feit dat ik beroemd werd. Ik heb ze zelfs nog niet gelezen."
Wat is jouw punt dan? MS, Ferrari en Sabine Kehm werkten allemaal in meer of mindere mate mee aan dat boek. Wat heeft het met Alonso te maken?
wil aleen maar zeggen dat je dat soort boeken ook niet zomaar als waarheid moet beschouwen. en een beetje verduidelijking van je post zou misschien ook welkom zijn, je kunt natuurlijk moeilijk verwachten dat we nu allemaal dat boek ff gaan lezen

Sept

Citaat van: meatball op 03 februari 2010 - 20:54:59
Vraagje,gaan alle vroeger Schumi supporters hier weer terug voor hem supporteren of is het net als bij mij ,mijn supportershart ligt nu bij Massa,Schumacher tof dat hij terug is maar ik hoop dat hij door Massa verslagen wordt net al Alonso natuurlijk.

Hier worden alle Ferrari-spullen netjes in de schuif gelegd om er een mooi stoflaagje op te krijgen.. Ik ben door Schumacher bij Ferrari blijven plakken, ook mede door Massa die mij toch wel wist te bekoren..
Nu Schumacher echter weerkeert zal ook ik de"vertrouwde stal" verlaten en volledig voor het Mercedes-kamp supporteren.

Uiteraard blijft Ferrari nog steeds in het achterhoofd hangen en hoop ik dat ze best of the rest worden én dat Massa Alonso om de oren rijdt :D
1991 - 2004 = 7

campos

Citaat van: Sept op 04 februari 2010 - 13:01:07
Citaat van: meatball op 03 februari 2010 - 20:54:59
Vraagje,gaan alle vroeger Schumi supporters hier weer terug voor hem supporteren of is het net als bij mij ,mijn supportershart ligt nu bij Massa,Schumacher tof dat hij terug is maar ik hoop dat hij door Massa verslagen wordt net al Alonso natuurlijk.

Hier worden alle Ferrari-spullen netjes in de schuif gelegd om er een mooi stoflaagje op te krijgen.. Ik ben door Schumacher bij Ferrari blijven plakken, ook mede door Massa die mij toch wel wist te bekoren..
Nu Schumacher echter weerkeert zal ook ik de"vertrouwde stal" verlaten en volledig voor het Mercedes-kamp supporteren.

Uiteraard blijft Ferrari nog steeds in het achterhoofd hangen en hoop ik dat ze best of the rest worden én dat Massa Alonso om de oren rijdt :D
voor mij precies hetzelfde.. k heb alleen geen ferrari spullen..

Sept

Citaat van: campos op 04 februari 2010 - 13:09:16
voor mij precies hetzelfde.. k heb alleen geen ferrari spullen..

Ferrari-spullen moeten natuurlijk ook niet groots gezien worden: mijn T-shirt en cap gaan dus gewoon in de kast ;) En de schoenen schilder ik grijs..
1991 - 2004 = 7

Ferrari 2010

Zolang je ze gewoon in de kast steekt, kan ik er nog mee leven :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.