Keert Schumacher terug?

Gestart door gloudiesaurus, 22 november 2009 - 13:48:06

« vorige - volgende »

campos

Citaat van: Burorri op 10 januari 2010 - 18:14:23
Citaat van: campos op 10 januari 2010 - 17:33:49
Citaat van: Burorri op 10 januari 2010 - 16:44:15
Citaat van: campos op 10 januari 2010 - 15:36:17
Citaat van: Burorri op 10 januari 2010 - 13:27:25
Citaat van: sloggerke op 10 januari 2010 - 12:05:03
Naar mijn zéér bescheiden mening wordt deze Rosberg toch serieus overroepen.

Waarom hebben sommigen toch zo een hoge pet op van de man?

Hij zal de derde race al tweede man zijn, simpelweg omdat hij "den track" zal krijgen van de stress.
Zelfs zonder die andere Duitser aan zijn zijde verprutste hij telkens een goede kwalificatietijd al in de eerste ronden. Wat moet het zijn mét die Duitse Weltmeister aan zijn zijde?
Als er indeze iemand al overroepen is, is het Schumacher. Geweldig coureur natuurlijk en zijn palmares liegen er niet om, maar kom op, 3 jaar afwezig, nooit echt teamgenoten gehad die veel konden uitrichten tegen hem.

Ik moet het nog maar zien of hij Rosberg voorblijft.
nee, Rosberg heeft sterke teamgenoten verslagen. En als je jouw lijn ff doortrekt, kun je bij elke titel wel vraagtekens plaatsen, welke goede teamgenoot hadden Button, Hamilton, Raikkonen (jij vind Massa niet echt geweldig) en Alonso dan??
Rosberg rijd maar 4 jaar in de F1 nu? Hij heeft alleen aan Webber een kluif gehad. Daarnaast heeft hij  inderdaad niet zulke sterke teamgenoten gehad.  Heb je helemaal gelijk in, maar hij staat aan het begin van zijn carriere en Schumacher al heel ver aan het eind. EN ja Button had ook geen tegenstand in Rubens, behalve aan het eind. en ja Massa heb ik het nog nooit zo hoog ingeschat, maar hij is wel stukken beter als een Irvine of Rubens.  
Hamilton en Alonso hadden elkaar, ok in 2008 had hij geen tegenstand van Heiki, maar in 2007 bewees Hamilton weldegelijk van wereldklasse te zijn.
hij heeft webber als teamgenoot gehad idd, maar niet verslagen. blijft alleen nakajima over. schat je die ook al hoger in als Barichello of Irivine?? Rosberg heeft de afgelopen seizoenen best aardige dingen neergezet, maar als je bij de ene coureur zijn prestaties bagataliseert omdat ie in jouw ogen niet zulke sterke teamgenoten had, dan moet je dat bij die andere ook doen. Dat kromme geredeneer van jou is af en toe wel erg irritant.
En dat slechte lezen van jou is minimaal even irritant. Kennelijk ben jij het type ik lees hoe ik wat wil lezen, want ik heb duidelijk gezegd dat als er iemand ....En ik heb je zelfs gelijk gegeven over de teamgenoten van Rosberg, waren zeker niet sterker dan irvine of rubens. Heb ik ook nergens beweerd.

En kennelijk ben jij ook niet sterk in relatief bekijken. Schumacher heeft zijn titels gehaald zonder tegenstand van zijn teamgenoot. En ja als ik kijk over de hele carriere van beide coureurs, heeft Schumacher alles gehaald zonder sterke tegenstander, Rosberg heeft nog maar 4 jaar er op zitten tuurlijk heeft hij nog niks gepresteerd in vergelijking met Schumacher. Maar als je alles terug rekent, heeft hij zeker de snelheid die schumacher ook had/heeft.
en hoe kom je er dan bij dat Rosberg zeker de snelheid heeft die Schumacher had/heeft?? hoe bereken je dat?? relatief bekijken is idd erg lastig, dat bewijs je zelf nu wel weer.
En of er nou wel of niet 'als' staat, je meet gewoon met verschilende maten. Een post precies lezen zoals ie bedoeld is, is idd lastig. En als Schumi 2009 idd gelijk heeft, dan lees zelfs jij je eigen posts anders dan ze eigenlijk bedoeld waren
Citaat van: Burorri op 10 januari 2010 - 18:16:20
En wat is daar mis mee? Ik verdedig mijn mening in de zin van overschatting als er perce een overschatte coureur moet zijn. Ik denk dat beide coureurs aardig aan elkaar gewaagd zijn, maar word gewoon moe van dat klakkeloze schumacher gegeil.
waar zie je dat klakkeloze schumacher gegeil dan in de laatste posts??? jij pakt gewoon zelf elke gelegenheid om hem af te vallen, soms overduidelijk, soms tussen de regels door. kortom, je lokt vaak zelf de discussies uit waar je zo blijkbaar zo moe van wordt.

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 10 januari 2010 - 18:42:21
Citaat van: Burorri op 10 januari 2010 - 18:16:20
Citaat van: Schumi 2009 op 10 januari 2010 - 18:08:00
Citaat van: Burorri op 10 januari 2010 - 14:04:04
Citaat van: FerrariMan op 10 januari 2010 - 13:29:25
Al dat gezever over '2de viool' spelen. Als Rosberg sneller is dan Schumacher op de baan, denkt iemand dat Brawn het circuit op gaat lopen om Rosberg tegen te houden? Zijn we echt nog zo naief? Als Rosberg sneller is dan kunnen ze hem uiteindelijk toch niet trager maken.

En Burorri, Schumacher heeft 7 wereldtitels en in de 90 overwinningen. Rosberg staat voor zover ik weet op nul overwinningen en nul WK's.
Rosberg heeft absoluut nog niks bewezen. Komt misschien nog wel, talent zat, maar tot die tijd is hij eerder overroepen dan Schumacher.

Een beetje realiteitszin aub.



Wat is realiteitszin aan een coureur die 3 jaar is gestopt een nog actieve coureur te zien verslaan? behaalde resultaten in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst? Ja Schumacher heeft veel gehaald ja, maar is nu 3 jaar gestopt. Kan hij nog hele races of hele seizoenen lang alles geven wat hij vroeger wel kon?  En als je beetje leest zeg ik: ALS dus eigenlijk is geen van beiden overroepen.  :D
Eerst je gaan verdedigen en dan sluit je je verdediging af met een woordje dat je plots in je eigen zin ziet opduiken en besluiten dat je je dus niet moest verdedigen. Sterk, indrukwekkende verdediging!
En wat is daar mis mee? Ik verdedig mijn mening in de zin van overschatting als er perce een overschatte coureur moet zijn. Ik denk dat beide coureurs aardig aan elkaar gewaagd zijn, maar word gewoon moe van dat klakkeloze schumacher gegeil.

Mijn post 'klakkeloos schumacher gegeil' noemen...
Ik heb de voorbije 3 jaren misschien 15 keer iets over MS gepost.


Misschien had ik het anders moeten posten, maar was niet specifiek naar jou gericht, maar naar algemene pers en fans hoe die soms over Schumacher praten.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: campos op 10 januari 2010 - 19:00:12
Citaat van: Burorri op 10 januari 2010 - 18:14:23
Citaat van: campos op 10 januari 2010 - 17:33:49
Citaat van: Burorri op 10 januari 2010 - 16:44:15
Citaat van: campos op 10 januari 2010 - 15:36:17
Citaat van: Burorri op 10 januari 2010 - 13:27:25
Citaat van: sloggerke op 10 januari 2010 - 12:05:03
Naar mijn zéér bescheiden mening wordt deze Rosberg toch serieus overroepen.

Waarom hebben sommigen toch zo een hoge pet op van de man?

Hij zal de derde race al tweede man zijn, simpelweg omdat hij "den track" zal krijgen van de stress.
Zelfs zonder die andere Duitser aan zijn zijde verprutste hij telkens een goede kwalificatietijd al in de eerste ronden. Wat moet het zijn mét die Duitse Weltmeister aan zijn zijde?
Als er indeze iemand al overroepen is, is het Schumacher. Geweldig coureur natuurlijk en zijn palmares liegen er niet om, maar kom op, 3 jaar afwezig, nooit echt teamgenoten gehad die veel konden uitrichten tegen hem.

Ik moet het nog maar zien of hij Rosberg voorblijft.
nee, Rosberg heeft sterke teamgenoten verslagen. En als je jouw lijn ff doortrekt, kun je bij elke titel wel vraagtekens plaatsen, welke goede teamgenoot hadden Button, Hamilton, Raikkonen (jij vind Massa niet echt geweldig) en Alonso dan??
Rosberg rijd maar 4 jaar in de F1 nu? Hij heeft alleen aan Webber een kluif gehad. Daarnaast heeft hij  inderdaad niet zulke sterke teamgenoten gehad.  Heb je helemaal gelijk in, maar hij staat aan het begin van zijn carriere en Schumacher al heel ver aan het eind. EN ja Button had ook geen tegenstand in Rubens, behalve aan het eind. en ja Massa heb ik het nog nooit zo hoog ingeschat, maar hij is wel stukken beter als een Irvine of Rubens.  
Hamilton en Alonso hadden elkaar, ok in 2008 had hij geen tegenstand van Heiki, maar in 2007 bewees Hamilton weldegelijk van wereldklasse te zijn.
hij heeft webber als teamgenoot gehad idd, maar niet verslagen. blijft alleen nakajima over. schat je die ook al hoger in als Barichello of Irivine?? Rosberg heeft de afgelopen seizoenen best aardige dingen neergezet, maar als je bij de ene coureur zijn prestaties bagataliseert omdat ie in jouw ogen niet zulke sterke teamgenoten had, dan moet je dat bij die andere ook doen. Dat kromme geredeneer van jou is af en toe wel erg irritant.
En dat slechte lezen van jou is minimaal even irritant. Kennelijk ben jij het type ik lees hoe ik wat wil lezen, want ik heb duidelijk gezegd dat als er iemand ....En ik heb je zelfs gelijk gegeven over de teamgenoten van Rosberg, waren zeker niet sterker dan irvine of rubens. Heb ik ook nergens beweerd.

En kennelijk ben jij ook niet sterk in relatief bekijken. Schumacher heeft zijn titels gehaald zonder tegenstand van zijn teamgenoot. En ja als ik kijk over de hele carriere van beide coureurs, heeft Schumacher alles gehaald zonder sterke tegenstander, Rosberg heeft nog maar 4 jaar er op zitten tuurlijk heeft hij nog niks gepresteerd in vergelijking met Schumacher. Maar als je alles terug rekent, heeft hij zeker de snelheid die schumacher ook had/heeft.
en hoe kom je er dan bij dat Rosberg zeker de snelheid heeft die Schumacher had/heeft?? hoe bereken je dat?? relatief bekijken is idd erg lastig, dat bewijs je zelf nu wel weer.
En of er nou wel of niet 'als' staat, je meet gewoon met verschilende maten. Een post precies lezen zoals ie bedoeld is, is idd lastig. En als Schumi 2009 idd gelijk heeft, dan lees zelfs jij je eigen posts anders dan ze eigenlijk bedoeld waren
Citaat van: Burorri op 10 januari 2010 - 18:16:20
En wat is daar mis mee? Ik verdedig mijn mening in de zin van overschatting als er perce een overschatte coureur moet zijn. Ik denk dat beide coureurs aardig aan elkaar gewaagd zijn, maar word gewoon moe van dat klakkeloze schumacher gegeil.
waar zie je dat klakkeloze schumacher gegeil dan in de laatste posts??? jij pakt gewoon zelf elke gelegenheid om hem af te vallen, soms overduidelijk, soms tussen de regels door. kortom, je lokt vaak zelf de discussies uit waar je zo blijkbaar zo moe van wordt.

Zou ik toch maar de discussie hier is lezen, waren al eerder meningen gegeven over dan wel Rosberg of Schumacher ;). ik geef mijn mening over hoe ik het zie. En ik heb al gezegd dat hij zeker een goeie is, maar afentoe wat overschat word door sommige fans. En ik pak niet elke gelegenheid aan, anders ahd ik er wel veel eerder over begonnen.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 10 januari 2010 - 19:27:04
Misschien had ik het anders moeten posten, maar was niet specifiek naar jou gericht, maar naar algemene pers en fans hoe die soms over Schumacher praten.
Dat bovenstaande uitlegje heb ik hier al veel te vaak gelezen.
Als je mij niet specifiek wil aanspreken, quote me dan ook niet.

Niemand post hier 'klakkeloos Schumacher gegeil' trouwens, je overdrijft.

robbert

het is leuk om sommige hun berichten te lezen :D Soms nog erger dan in de echte f1wereld

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 10 januari 2010 - 21:05:27
Citaat van: Burorri op 10 januari 2010 - 19:27:04
Misschien had ik het anders moeten posten, maar was niet specifiek naar jou gericht, maar naar algemene pers en fans hoe die soms over Schumacher praten.
Dat bovenstaande uitlegje heb ik hier al veel te vaak gelezen.
Als je mij niet specifiek wil aanspreken, quote me dan ook niet.

Niemand post hier 'klakkeloos Schumacher gegeil' trouwens, je overdrijft.
Niet alles van die post was voor jou inderdaad, maar ik reageerde ook nog op jou opmerking over realisme over de overschatting van Dan wel Rosberg, dan wel Schumacher.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Las net dat Schumacher morgen tot donderdag op Jerez in een Super Nova gaat testen.
Het lijkt een win win situatie, Bruno Michel is lyrisch omdat zijn input van onschatbare waarde zou zijn voor de ontwikkeling van de GP2 auto en daarnaast helpt het Schumacher beter in zijn ritme te komen.Ben benieuwd hoe hij het gaat doen...

Martin


Enzo

Michael Schumacher heeft dinsdag zijn eerste testdag in zijn tweede leven als formule 1-coureur met een euforisch gevoel afgesloten.
© ANP''Al mijn zintuigen zijn weer wakker'', glunderde de 41-jarige Duitser na 51 rondjes op het circuit in het Spaanse Jerez.
8)

Enzo


sloggerke

Ik zou hem toch willen adviseren om een iets lichtere tint van haarverf te gebruiken....
Het valt me al een tijdje op. Hoe ouder de man wordt hoe donkerder zijn kruin.

robbert

Citaat van: sloggerke op 12 januari 2010 - 23:11:15
Ik zou hem toch willen adviseren om een iets lichtere tint van haarverf te gebruiken....
Het valt me al een tijdje op. Hoe ouder de man wordt hoe donkerder zijn kruin.

hij wordt al wat ouder ook é

Folkert

Citaat van: Enzo op 12 januari 2010 - 18:46:31
Michael Schumacher heeft dinsdag zijn eerste testdag in zijn tweede leven als formule 1-coureur met een euforisch gevoel afgesloten.
© ANP''Al mijn zintuigen zijn weer wakker'', glunderde de 41-jarige Duitser na 51 rondjes op het circuit in het Spaanse Jerez.
8)
Hij reed in een Mercedes sportcar ofzo? Hoorde er gister iets over op het nieuws, maar het was geen formule 1 auto volgens mij.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Volg jij het nieuws nog wel? ;) Al weken roept men overal dat hij in een GP2 wagen gaat testen. Wat zeg ik, maanden, al van voor dat z'n comeback officieel is, toen men nog zei dat hij pas na die test zou beslissen. En hoger in dit topic staan foto's.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Schumi 2009 op 13 januari 2010 - 09:40:59
Volg jij het nieuws nog wel? ;) Al weken roept men overal dat hij in een GP2 wagen gaat testen. Wat zeg ik, maanden, al van voor dat z'n comeback officieel is, toen men nog zei dat hij pas na die test zou beslissen. En hoger in dit topic staan foto's.
Ik moet zeggen dat ik laatste tijd stuk minder het nieuws volg. Van die GP2 wist ik af, maar dacht dat hij nu al bezig was met het echte testwerk van de Mercedes.
Trotse vader van Rosalie(L)