Keert Schumacher terug?

Gestart door gloudiesaurus, 22 november 2009 - 13:48:06

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: 0634 op 29 december 2009 - 17:43:12
Citaat van: Burorri op 29 december 2009 - 16:55:56
Ik kan het wel begrijpen. Zo flauw is dat niet. Zijn allebei eigenaardige types en zoals eerder gezegd: 2 kapiteins op 1 boot werkt niet.
Twee kapiteins? Geen van beiden is kapitein.

Eentje is een buitengewoon begaafde rijder en de andere is een adviseur met een enorme kennis van het team en de F1.

Die twee factoren maken een team doorgaans sterker en niet zwakker. Flauw dus van Alonso, als hij dat bij voorbaat al afblaast. Waar is ie bang voor dan?



Ik denk dat de kennis van de auto's de laatste 3 jaar toch  wat meer is bij Alonso dan bij MS. En ik denk dat Alonso geen raad nodig heeft van MS. Maar hij heeft een goede auto met dito engineers nodig die hem die auto op zijn manier van rijden kunnen afstellen. Ik kan me ook niet voorstellen dat Aloso bang is. Voor wat, voor wie?? Zit echt niet in zijn karakter. Misschien heeft ie geen zin dat constant MS hem op de lippen zit? Ik kan me dan ook niet voorstellen dat hij zoiets gezegd zou hebben wat in dat citaat staat.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: 0634 op 29 december 2009 - 17:43:12
Citaat van: Burorri op 29 december 2009 - 16:55:56
Ik kan het wel begrijpen. Zo flauw is dat niet. Zijn allebei eigenaardige types en zoals eerder gezegd: 2 kapiteins op 1 boot werkt niet.
Twee kapiteins? Geen van beiden is kapitein.

Eentje is een buitengewoon begaafde rijder en de andere is een adviseur met een enorme kennis van het team en de F1.

Die twee factoren maken een team doorgaans sterker en niet zwakker. Flauw dus van Alonso, als hij dat bij voorbaat al afblaast. Waar is ie bang voor dan?



Ik bedoelde het metaforisch. Schumacher is lang op de plek geweest waar Alonso nu zit. Hoe zeg je dat.... niet het runnen van het team, maar sturen of bouwen van het team. Het zijn allebei rijders die een team kunnen dragen en samen gaat dat denk ik tegen werken. Om even te verduidelijken: ik snap het van Alonso prima en ja ene kant is het flauw ja. Ik begrijp je punt en daar heb je ook wel gelijk in.

Het zou ongeveer in het zelfde straatje vallen als Senna, Prost en  Schumacher die geen sterke teamgenoot wilde.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Maar we hebben het nu niet eens over een teamgenoot, slechts een adviseur....

sloggerke

Citaat van: 0634 op 29 december 2009 - 18:14:10
Maar we hebben het nu niet eens over een teamgenoot, slechts een adviseur....

Waarom vraag je daar eigenlijk zo over door als je je punt al duidelijk gemaakt hebt?
Jij vindt Alonso dus flauw als hij dat gezegd zou hebben.
So be it.
Ik kan het eigenlijk perfect begrijpen van Alonso.
Hij wil gewoon geen pottenkijker die ooit zijn grootste rivaal was.Kan je alleen maar zenuwen van krijgen.
Eigenlijk perfect menselijk. Niemand moet weten hoe hij de dingen doet buiten Alonso zelf en zijn ingenieurs.

Enne.. 'adviseur'... Herinner u Malesië dit jaar. Hoe de 'adviseur' adviseerde om Kimi met regenbanden te laten vertrekken... En die brave Kimi die niets anders kon doen dan over de radio roepen "where is the rain".. tot zijn regenbanden helemaal opgerookt waren.

scho0634

Citaat van: sloggerke op 29 december 2009 - 21:29:11
Waarom vraag je daar eigenlijk zo over door als je je punt al duidelijk gemaakt hebt?
Nou, ik heb er wel 2 posts aan besteed. Poeh, poeh wat ga ik er op door zeg ::).


campos

#380
Citaat van: sloggerke op 29 december 2009 - 21:29:11
Citaat van: 0634 op 29 december 2009 - 18:14:10
Maar we hebben het nu niet eens over een teamgenoot, slechts een adviseur....
Enne.. 'adviseur'... Herinner u Malesië dit jaar. Hoe de 'adviseur' adviseerde om Kimi met regenbanden te laten vertrekken... En die brave Kimi die niets anders kon doen dan over de radio roepen "where is the rain".. tot zijn regenbanden helemaal opgerookt waren.
waar heb je dat nou weer vandaan gehaald?? zelf verzonnen misschien?
ik kan me trouwens ook wel voorstellen dat Alonso Schumacher er liever niet bij wilde hebben. Zeker niet in de vage rol die ie de laatste jaren had, af en toe eens komen kijken.

Folkert

Citaat van: 0634 op 29 december 2009 - 21:51:36
Citaat van: sloggerke op 29 december 2009 - 21:29:11
Waarom vraag je daar eigenlijk zo over door als je je punt al duidelijk gemaakt hebt?
Nou, ik heb er wel 2 posts aan besteed. Poeh, poeh wat ga ik er op door zeg ::).


Ja foei, schaam je. Niet meer doen he :P.

Het zijn misschien wel 2 verschillende functies, maar in zekere zin liggen ze toch wel bij elkaar. Nu weet ik natuurlijk niet precies hoe of wat de functie is van Schumacher, maar l ijkt me wel dat hij enige invloed heeft binnen Ferrari om dingen te beslissen over race strategie of iets dergelijks.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Citaat van: sloggerke op 29 december 2009 - 21:29:11

Enne.. 'adviseur'... Herinner u Malesië dit jaar. Hoe de 'adviseur' adviseerde om Kimi met regenbanden te laten vertrekken... En die brave Kimi die niets anders kon doen dan over de radio roepen "where is the rain".. tot zijn regenbanden helemaal opgerookt waren.
lSloggerke, je moet niet alles slikken wat de pers je probeert voor te kauwen, dat besef je zelf hopelijk?

Tim C

Werd die kerel niet weggepromoveerd naar de fabriek?

RadioActiveMan

Raar bericht op GPupdate

Brawn:
CitaatSchumacher is zijn talent nog kwijt

;D ;D

Typo denk ik

Folkert

Citaat van: Marc_Vl op 07 januari 2010 - 08:49:56
Raar bericht op GPupdate

Brawn:
CitaatSchumacher is zijn talent nog kwijt

;D ;D

Typo denk ik
Of Brawn denkt dat Schumacher nooit talent heeft gehad :P
hehe
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-nieuws/225774/gelijke-behandeling-voor-rosberg-en-schumacher/

Geen eerste coureurstatus voor Schumacher dus. Das iig mooi teken.Ben benieuwd hoe de strijd daar zal verlopen.

Even wat anders, ben ik nou gek of lijkt Rosberg hier erg veel op Wilders?
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

Citaat van: Burorri op 09 januari 2010 - 13:02:42
http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-nieuws/225774/gelijke-behandeling-voor-rosberg-en-schumacher/

Geen eerste coureurstatus voor Schumacher dus. Das iig mooi teken.Ben benieuwd hoe de strijd daar zal verlopen.

gelijke behandeling?? alsof er ooit een team is geweest die zn 2e rijder bewust in een minder snelle auto heeft gezet. natuurlijk zijn er soms situatie's waar er een keuze gemaakt moet worden, verder is het gewoon aan de coureurs zelf.

Folkert

Citaat van: campos op 09 januari 2010 - 13:51:31
Citaat van: Burorri op 09 januari 2010 - 13:02:42
http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-nieuws/225774/gelijke-behandeling-voor-rosberg-en-schumacher/

Geen eerste coureurstatus voor Schumacher dus. Das iig mooi teken.Ben benieuwd hoe de strijd daar zal verlopen.

gelijke behandeling?? alsof er ooit een team is geweest die zn 2e rijder bewust in een minder snelle auto heeft gezet. natuurlijk zijn er soms situatie's waar er een keuze gemaakt moet worden, verder is het gewoon aan de coureurs zelf.
Wie heeft het hier over mindere auto? gaat om de behandeling, dus Schumacher zal geen voorrang krijgen als hij het zelf niet kan klaar spelen. Rosberg hoeft niet aan de kant te gaan om Schumacher te laten winnen en andersom.
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

Citaat van: Burorri op 09 januari 2010 - 14:55:07
Citaat van: campos op 09 januari 2010 - 13:51:31
Citaat van: Burorri op 09 januari 2010 - 13:02:42
http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-nieuws/225774/gelijke-behandeling-voor-rosberg-en-schumacher/

Geen eerste coureurstatus voor Schumacher dus. Das iig mooi teken.Ben benieuwd hoe de strijd daar zal verlopen.

gelijke behandeling?? alsof er ooit een team is geweest die zn 2e rijder bewust in een minder snelle auto heeft gezet. natuurlijk zijn er soms situatie's waar er een keuze gemaakt moet worden, verder is het gewoon aan de coureurs zelf.
Wie heeft het hier over mindere auto? gaat om de behandeling, dus Schumacher zal geen voorrang krijgen als hij het zelf niet kan klaar spelen. Rosberg hoeft niet aan de kant te gaan om Schumacher te laten winnen en andersom.
dat valt nog te bezien. Meestal gebeurt zoiets nav de stand in het kampioenschap. Schumacher heeft bv Irvine ook laten winnen in maleisie 99. Hij heeft het zelf eigenlijk nooit nodig gehad, jouw (en mijn) favoriet Raikkonen wel.