Keert Schumacher terug?

Gestart door gloudiesaurus, 22 november 2009 - 13:48:06

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Tim op 23 december 2009 - 11:43:50
Had je me in 2006 verteld dat ik voor Alonso zou juichen en tegen Schumacher, ik had je gek verklaard.

Het moet erg zijn om Nick Heidfeld te noemen. Tweede keer dat'm dat overkomt...
Die heeft nog een kans bij Sauber en misschien Renault.
Some things are too important to be left in the past.

Tim C

Citaat van: Schumi 2009 op 23 december 2009 - 11:48:36
Citaat van: Tim op 23 december 2009 - 11:43:50
Had je me in 2006 verteld dat ik voor Alonso zou juichen en tegen Schumacher, ik had je gek verklaard.

Het moet erg zijn om Nick Heidfeld te noemen. Tweede keer dat'm dat overkomt...
Tegen Schumacher? Voor Alonso zal ik zeker gaan juichen, maar tegen Schumacher? Nooit! Het is niet omdat hij voor een ander team gaat rijden dat ik hem niet meer steun!
Figuurlijk gesproken...  ::)

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 23 december 2009 - 11:53:37
Citaat van: Schumi 2009 op 23 december 2009 - 11:48:36
Citaat van: Tim op 23 december 2009 - 11:43:50
Had je me in 2006 verteld dat ik voor Alonso zou juichen en tegen Schumacher, ik had je gek verklaard.

Het moet erg zijn om Nick Heidfeld te noemen. Tweede keer dat'm dat overkomt...
Tegen Schumacher? Voor Alonso zal ik zeker gaan juichen, maar tegen Schumacher? Nooit! Het is niet omdat hij voor een ander team gaat rijden dat ik hem niet meer steun!
Figuurlijk gesproken...  ::)
Dan is het u vergeven :) ;) Nuja, als het ooit zo uitkomt dat Schumacher in duel gaat met een Ferrari, dan weet ik ook nog niet welke ik zal kiezen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

#318
Citaat van: Schumi 2009 op 23 december 2009 - 11:55:29
Citaat van: Tim op 23 december 2009 - 11:53:37
Citaat van: Schumi 2009 op 23 december 2009 - 11:48:36
Citaat van: Tim op 23 december 2009 - 11:43:50
Had je me in 2006 verteld dat ik voor Alonso zou juichen en tegen Schumacher, ik had je gek verklaard.

Het moet erg zijn om Nick Heidfeld te noemen. Tweede keer dat'm dat overkomt...
Tegen Schumacher? Voor Alonso zal ik zeker gaan juichen, maar tegen Schumacher? Nooit! Het is niet omdat hij voor een ander team gaat rijden dat ik hem niet meer steun!
Figuurlijk gesproken...  ::)
Dan is het u vergeven :) ;) Nuja, als het ooit zo uitkomt dat Schumacher in duel gaat met een Ferrari, dan weet ik ook nog niet welke ik zal kiezen.

goh, dan zou dit voor mij het perfecte seizoen zijn. Mijn favoriete team tegen mijn favoriete rijder. Maakt voor mij dan niks meer uit wie er dan wint. Go schumi en go ferrari!!!!

Maar ik denk wel dat ferrari nu wel veel fans zullen verliezen (behalve in italie dan) aan mercedes door de overstap van schumacher.
Dus waar ross brawn gaat daar gaat schumacher.

Enzo

Wat duurde dat lang zeg, voordat het officieel bekend werd gemaakt.
Maar laten we dan nu er een glaasje op drinken.

Ik ga me kaartjes voor Spa bestellen, dit beloofd een spannend seizoen te worden.
Der Schumi is back... 8)

RadioActiveMan

Had ik toch echt niet verwacht. Maar kom nu is de circel een beetje rond zeker. Schumacher heeft in zijn beginjaren rondgereden met de steun van Mercedes en zal er, nu ze een eigen team hebben, zijn carrière beëindigen.

Op zich vind ik het een beetje jammer dat een ander rijder voor iemand die absoluut niks meer kan bewijzen plaats moet ruimen.
Ik ga Schumacher nu ook wel mijn geld terugvragen van de door mij gekochte biografie over zijn carrière. Smeerlap, de mensen zo in't zak zetten.  ;)

Enzo

Inderdaad ja, geldkloppers... ;D

Enzo

Volgens mij is het hele zaakje in scene gezet trouwens, Rubens moest snel weg wat dat ging niet samen met Schumacher.
Ze deden verbaasd over het vertrek van Button maar ik verdenk Mercedes ervan dit ook gewoon geforceerd te hebben.
Alsof Mercedes niet weet met wie Mclaren Mercedes aan het onderhandelen is... ;D
Vervolgens was alles al in kannen en kruiken maar besloten ze de officiele bekendmaking uit te stellen om zo lekker veel expo voor hun nieuwe team te krijgen.
Een groot deel van de fans werd helemaal lyrisch en nu ze het helemaal hebben uitgemolken maken ze het pas bekend.
Wel met een goede hoofdsponsor als gevolg i.i.g..
Eind goed al goed wat mij betreft, let the racing begin!!

KVDracer

Lap, nu moet ik alle Ferrarivlaggen wegdoen en vervangen worden door Mercedes. Want ik blijf MS volgen, al gaat hij naar Virgin. Het is nu wel het probleem dat mijn vriendin voor alonso is en ik dus niet alle Ferrarispullen ga kunnen wegdoen. ik kijk al uit naar bahrein.

Folkert

Citaat van: robbert op 23 december 2009 - 10:50:56
het wordt dus om 11u30 officieel bekendgemaakt dat schumacher 2de rijder zal zijn bij mercedes. Hij zal dus het startnummer 4 hebben en rosberg starnummer 3. Ben benieuwd of rosberg ermee zal kunnen leven dat hij nu 2de viool zou moeten spelen van schumacher. Ik denk ook dat het een meerjarig contract zal zijn, ofwel zal hij toch een 1jarig krijgen en zal hij mss ergens rond het midden van het seizoen ee verlenging krijgen. Hij neemt inderdaad een groot risico dat als hij er niks van bakt dat zij reputatie wel een deuk zal gekregen hebben. Want het is zo dat dat het laatste is wat de mensen onthouden. Maar voor mij blijft hij the best!!!!! Hopelijk krijgen we een strijd tussen ferrari en schumacher, dan maakt het niks uit wie er wereldkampioen word
\
Ik denk niet dat Rosberg zo snel maar 2de viool word. Denk zelfs dat Schumacher een zware kluif zal hebben aan Rosberg.
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

#325
Citaat van: KVDracer op 23 december 2009 - 12:49:05
Lap, nu moet ik alle Ferrarivlaggen wegdoen en vervangen worden door Mercedes.

Moet jij vervangen worden door Mercedes? Jou vriendin zal blij zijn.  ;) ;D



Trouwens het lijkt wel het Wk van de landenteams of een veredelde A1GP te worden vooraan de grid.  2 Britten bij McLaren, 2 Duitsers bij Mercedes.

robbert

en schumacher is er helemaal klaar voor, hij gaat voor de wereldtitel. Hopelijk zal het hem lukken, maar al mijn spullen van ferrari wegdoen, nooit!!!!! Ik blijf fan in hart en nieren van ferrari, maar ben ook nog altijd fan van schumacher. Ik denk dus nog altijd dat ferrari nu wel veel fans zullen verliezen omdat ze schumacher gaan volgen. Ik hoop alleen maar op een strijd tussen ferrari en schumacher dat wordt een droomseizoen. Maar hopelijk is schumacher evensuccesvol als andere jaren of anders wordt er heel wat kritiek gegooid naar hem

Bart VD

Citaat van: KVDracer op 23 december 2009 - 12:49:05
Lap, nu moet ik alle Ferrarivlaggen wegdoen en vervangen worden door Mercedes. Want ik blijf MS volgen, al gaat hij naar Virgin. Het is nu wel het probleem dat mijn vriendin voor alonso is en ik dus niet alle Ferrarispullen ga kunnen wegdoen. ik kijk al uit naar bahrein.

Doe uw vriendin dan weg.
This space for rent

janke

Reactie Schumacher door Peter op de hoofdpagina,

"Mercedes GP is een nieuw uitdaging voor me, zowel persoonlijk als sportief. Ik kan niet ontkennen dat het geen mooi vooruitzicht bij een volledig Duits team van Mercedes en Ross Brawn te mogen werken.

Dus dat wordt niks. ;)
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Taalfoutje, meteen gecorrigeerd!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is