Keert Schumacher terug?

Gestart door gloudiesaurus, 22 november 2009 - 13:48:06

« vorige - volgende »

Tim C

Toon mij een rechtstreeks citaat waarin Schumacher zegt dat hij zin heeft in een terugkeer (niet eventuele terugkeer zou ik eventueel wel zien zitten ja) en ik kom op mijn woorden terug. ;)

campos

Citaat van: Schumi 2009 op 14 december 2009 - 13:17:19
Tim, je hebt een punt dat het onderdeel van de onderhandelingen kan zijn. Maar anderzijds, je vraagt een reden waarom, als Schumacher daar nu zin in heeft, dan is dat toch een goede reden. Dat is het enige wat telt: hijzelf moet het willen. En dat doe jij af als een praatje van een journalist, maar Schumi spreekt het niet tegen, dus vind ik het voorbarig het af te doen als een verzinseltje van een journalist.
het is zeker geen onderdeel van onderhandelingen, daar is Mercedes toch veels te groot voor en Heidfeld veels te klein. het is graag of niet voor heidfeld, lijkt me duidelijk.
en Tim, denk wat je denken wilt, k vind het prima, maar wel erg opmerkelijk.

FerrariMan

Ik heb ook mijn grote twijfels bij het verhaal maar ik snap niet waarom MS tijdens interviews blijft antwoorden met "we zullen zien" of "hier kan ik niets verder over zeggen".
Op die manier steekt hij zelf de geruchten aan, en dat weet hij zelf ook. Waarom niet gewoon ontkennen? Het is niet alsof hij graag spelletjes speelt met de pers.

Dus misschien is er toch een grond van waarheid en houden ze het zo stil omdat de medische tests worden (werden) afgewacht.


Tim C

Een aantal zeer belangrijke opmerkingen in dit hele verhaal:

Er valt voor Mercedes niets te winnen door Schumacher aan te trekken. Als hij wint is het omdat hij Schumacher is en niet omdat hij met een Mercedes rijdt, als hij verliest is het omdat hij met een Mercedes rijdt en dus niet voor de zege kan gaan.

Schumacher wordt volgend jaar 41 jaar. Bij Ferrari draaide het team rond hem, het duurde vier jaar om dat uit te bouwen. Bij Mercedes heeft hij geen vier jaar meer om dat te doen.

Verder blijft er nog z'n nek en de manier waarop die verwondingen drie maanden geleden al erger bleken te zijn dan eerst werd gedacht/toegegeven...

FerrariMan

We hebben het hier over een volwassen man, een man die het spel van de pers héél goed kent.


Waarom ontkent hij niet gewoon?

campos

Citaat van: Tim op 14 december 2009 - 14:01:55
Een aantal zeer belangrijke opmerkingen in dit hele verhaal:

Er valt voor Mercedes niets te winnen door Schumacher aan te trekken. Als hij wint is het omdat hij Schumacher is en niet omdat hij met een Mercedes rijdt, als hij verliest is het omdat hij met een Mercedes rijdt en dus niet voor de zege kan gaan.

Schumacher wordt volgend jaar 41 jaar. Bij Ferrari draaide het team rond hem, het duurde vier jaar om dat uit te bouwen. Bij Mercedes heeft hij geen vier jaar meer om dat te doen.

Verder blijft er nog z'n nek en de manier waarop die verwondingen drie maanden geleden al erger bleken te zijn dan eerst werd gedacht/toegegeven...
dat laatste is idd nog afwachten. de rest vind ik niet echt overtuigend om het maar ff netjes te zeggen

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 14 december 2009 - 14:09:52
We hebben het hier over een volwassen man, een man die het spel van de pers héél goed kent.

Waarom ontkent hij niet gewoon?

"Only the true Messiah would deny his own identy." In de F1 gaat dat zeker op, volgens mij. Als je iets ontkent, gaan de geruchten toch gewoon door dus ontkennen haalt volgens mij weinig uit. Toch is het een beetje raar dat hij nog niet heeft ontkend, inderdaad.

Folkert

Citaat van: Tim op 14 december 2009 - 14:01:55
Een aantal zeer belangrijke opmerkingen in dit hele verhaal:

Er valt voor Mercedes niets te winnen door Schumacher aan te trekken. Als hij wint is het omdat hij Schumacher is en niet omdat hij met een Mercedes rijdt, als hij verliest is het omdat hij met een Mercedes rijdt en dus niet voor de zege kan gaan.

Schumacher wordt volgend jaar 41 jaar. Bij Ferrari draaide het team rond hem, het duurde vier jaar om dat uit te bouwen. Bij Mercedes heeft hij geen vier jaar meer om dat te doen.

Verder blijft er nog z'n nek en de manier waarop die verwondingen drie maanden geleden al erger bleken te zijn dan eerst werd gedacht/toegegeven...
Waarom ligt het aan Schumacher als ze winnen en ligt het aan Mercedes als ze verliezen? Vind ik beetje onnozele opmerking als ik eerlijk ben. Schumacher kan niet winnen als de auto niet goed is, hebben we ook bij Ferrari gezien.
Trotse vader van Rosalie(L)

Tim C


robbert

Citaat van: FerrariMan op 14 december 2009 - 14:09:52
We hebben het hier over een volwassen man, een man die het spel van de pers héél goed kent.


Waarom ontkent hij niet gewoon?

en waarom geeft hij gewoon niet toe?

campos

Citaat van: robbert op 14 december 2009 - 16:20:57
Citaat van: FerrariMan op 14 december 2009 - 14:09:52
We hebben het hier over een volwassen man, een man die het spel van de pers héél goed kent.


Waarom ontkent hij niet gewoon?

en waarom geeft hij gewoon niet toe?
dat kan pas als het definitief is. Zo gaat het altijd in de sportwereld.

scho0634

Citaat van: Tim op 14 december 2009 - 14:01:55
Een aantal zeer belangrijke opmerkingen in dit hele verhaal:

Er valt voor Mercedes niets te winnen door Schumacher aan te trekken. Als hij wint is het omdat hij Schumacher is en niet omdat hij met een Mercedes rijdt, als hij verliest is het omdat hij met een Mercedes rijdt en dus niet voor de zege kan gaan.

Er valt voor Mercedes heel veel te winnen door MS aan te trekken. En dan bedoel ik niet eens de enorme commerciele waarde van deze stunt. Maar hij heeft natuurlijk wel bewezen een team verder te kunnen helpen. Er mag niet veel getest meer worden, maar MS kan natuurlijk wel heel veel positieve invloed hebben op de wagen.

Rosberg onder de zoden rijden zal hem niet meer lukken, daarvoor is hij te lang geleden gestopt, daarvoor is hij te oud en daarvoor is Rosberg te goed. Maar als MS een jaar of twee bij Mercedes zal werken, heeft dat natuurlijk een vreselijk goede invloed op het team.

Dat gezegd hebbende; moeten we nog maar afwachten of hij het doet. Al legt Ferrari hem geen strobreed meer in de weg en begrijp ik uit Bild, dat een overgang toch nabij is. En Bild is een rukblad, maar heeft wel vaak gelijk als het gaat om Duitse autosport.

Tim C

Citaat van: 0634 op 14 december 2009 - 19:33:06
Rosberg onder de zoden rijden zal hem niet meer lukken, daarvoor is hij te lang geleden gestopt, daarvoor is hij te oud en daarvoor is Rosberg te goed.
Dat zijn redenen om het niet te doen.

Remember Nigel Mansell..

Enzo

Wat zijn jullie pessimistisch zeg, gezien zijn laatste kart prestaties verwacht ik nog wel wat van hem.
Daarnaast zou hij het laten als hij verwacht niet meer mee te kunnen.
Als de Mercedes een beetje vooruit wil zal hij heus wel mooie dingen laten zien.
Het blijft wachten tot de kogel door de kerk is... ::)

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)