Keert Schumacher terug?

Gestart door gloudiesaurus, 22 november 2009 - 13:48:06

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: KVDracer op 13 december 2009 - 13:19:20
BMW en Mercedes zijn op gebied van gewone wagens echte concurrenten me dunkt. De S klasse van Mercedes => de 7 serie van BMW. De E klasse van mercedes =>de 5 serie van BMW. De C klasse is de 3 serie, enzovoort. Ik denk dat dit wel een klap in het gezicht van BMW zal zijn.
Als je zo simpel modellen naast elkaar legt, is Peugeot ook een concurrent voor Mercedes, en net zo Renault. Ik vind Mercedes en BMW niet te vergelijken. BMW heeft voor mij een veel sportiever imago, terwijl Mercedes een klassieker, stijlvoller imago heeft. Je kan de wagens op formaat en motor wel vergelijken, maar daar stopt het voor mij dan toch echt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Zelfs de motor niet meer. Totaal andere insteek. Maar verder hebt je gelijk. Met Audi gewoon de top. Maar MS houdt de wereld bezig. Deze week net zo belangrijk in de media  als de wereldtop over het klimaat in Kopenhagen. 8)
Some things are too important to be left in the past.

campos

Tuurlijk zijn Mercedes en BMW concurrenten van elkaar, discussie daarover lijkt me vrij zinloos.

jandr

Citaat van: campos op 13 december 2009 - 19:29:49
Tuurlijk zijn Mercedes en BMW concurrenten van elkaar, discussie daarover lijkt me vrij zinloos.

amen

robbert

Citaat van: campos op 13 december 2009 - 15:03:01
Citaat van: robbert op 13 december 2009 - 14:48:17
Citaat van: campos op 13 december 2009 - 14:32:51
Citaat van: robbert op 13 december 2009 - 14:20:27
Volgens button neemt schumacher een groot risico als hij een comeback neemt. Als hij niet succesvol kan zijn, kan dit zijn reputatie schenden. Dat is ook zo, als hij niet zo snel is als in 2006 dan zal er heel wat kritiek kunnen zijn op de persoon schumacher.
Maar ja met een team Brawn-Schumacher kunnen ze mooi ferrari afkuisen en een heel seizoen dominant zijn.
Stel je voor, Schumacher dat zijn exteam ferrari verslaat en Massa op het nakijken zet. Wordt een zware deuk voor het hele ferrari-team. Schumacher zal massa en alonso verslaan let op mijn woorden
Button neemt zelf net zo goed een risico door naast Hamilton te gaan rijden..een beetje risico nemen  hoort erbij, zeker in F1..

wel ik denk ook dat button ongelijk heeft. Schumacher zal gewoon dominant zijn en Massa en Alonso in zijn ex-team verslaan. Zal echt een zeer zware tomber zijn voor de tifosi.
Ben eigenlijk benieuwd wat de italianen daarvan vinden en wat de italiaanse pers daarop zal schrijven.
Volgens mij zal ferrari niet kunnen winnen van mercedes met schumacher erin
tja, da's idd een mogelijkheid, maar wel erg voorbarig om dat nu al te zeggen.Ferrari heeft met Alonso en Massa ook een erg sterk rijderskoppel en als ze een goede auto hebben komend jaar, dan gaan zij ook zeker mee doen.. en bovendien zal het ook niet alleen tussen Ferrari en Mercedes gaan natuurlijk. dr is ook nog McLaren en Red Bull. Zou best eens een heel leuk seizoen kunnen worden

Ja voor mij zou het een perfect seizoen zijn moest het een strijd zijn tussen 1 van de ferraririjders en schumacher. Ik ben fan van ferrari en schumacher. Maar ik denk dat Ferrari nu wel veel fans zullen verliezen omdat de meeste voor schumacher waren. Maar mij zullen ze niet verliezen ik supporter voor beide dan. Go ferrari en go schumacher!!!!!!!!!

Jasper

Citaat van: Enzo op 13 december 2009 - 15:16:50
Citaat'Mondelinge overeenkomst Schumacher en Mercedes'
12 december 2009 gpupdate


Michael Schumacher heeft volgens de Duitse media een mondelinge overeenkomst met Mercedes afgesloten om in 2010 voor het team te racen. Fysiek zou hij ook in orde zijn en is het alleen nog een kwestie van een handtekening onder het contract zetten.

Zowel het wekelijkse tijdschrift Focus als dagblad Bild melden het nieuws over de zevenvoudig wereldkampioen, die nog in dienst was van Ferrari als adviseur. Het Italiaanse team zou hem echter geen strobreed in de weg willen leggen, mede vanwege de successen die hij het team heeft geschonken.

"De handtekening is nog slechts een formaliteit. Schumacher voelt zich fysiek helemaal in orde. Hij brandt nu op een terugkeer en kan niet wachten om opnieuw met Ross Brawn te werken", vertelde een bron tegen Bild.

Nico Rosberg is al bevestigd als Mercedes-coureur.

Tja, vind het flauw om te zeggen,maar" I told you so!!"  :P

Ik vind het niet flauw om te zeggen dat de bron van dit artikel Bild is...

Enzo

Citaat van: Jasper op 14 december 2009 - 05:50:10
Citaat van: Enzo op 13 december 2009 - 15:16:50
Citaat'Mondelinge overeenkomst Schumacher en Mercedes'
12 december 2009 gpupdate


Michael Schumacher heeft volgens de Duitse media een mondelinge overeenkomst met Mercedes afgesloten om in 2010 voor het team te racen. Fysiek zou hij ook in orde zijn en is het alleen nog een kwestie van een handtekening onder het contract zetten.

Zowel het wekelijkse tijdschrift Focus als dagblad Bild melden het nieuws over de zevenvoudig wereldkampioen, die nog in dienst was van Ferrari als adviseur. Het Italiaanse team zou hem echter geen strobreed in de weg willen leggen, mede vanwege de successen die hij het team heeft geschonken.

"De handtekening is nog slechts een formaliteit. Schumacher voelt zich fysiek helemaal in orde. Hij brandt nu op een terugkeer en kan niet wachten om opnieuw met Ross Brawn te werken", vertelde een bron tegen Bild.

Nico Rosberg is al bevestigd als Mercedes-coureur.

Tja, vind het flauw om te zeggen,maar" I told you so!!"  :P

Ik vind het niet flauw om te zeggen dat de bron van dit artikel Bild is...
Yep I know!! Bild is als de Telegraaf in NL. Maar deze keer is het geen roddel... ;)

Tim C

Schumacher komt heus niet terug...

Dit is het onderdeel dat de meesten vergeten: Waarom? Het antwoord op die vraag kan nooit zijn "omdat het kan"

Als iemand daar een goed antwoord op kan geven dan neem ik graag aan dat hij terugkomt, maar tot nu toe is dat een beetje aan de droevige kant.

Heidfeld doet gewoon wat moeilijk, daarom is Mercedes met "Schumacher" aan het "praten"...

campos

Citaat van: Tim op 14 december 2009 - 09:58:44
Schumacher komt heus niet terug...

Dit is het onderdeel dat de meesten vergeten: Waarom? Het antwoord op die vraag kan nooit zijn "omdat het kan"

Als iemand daar een goed antwoord op kan geven dan neem ik graag aan dat hij terugkomt, maar tot nu toe is dat een beetje aan de droevige kant.

Heidfeld doet gewoon wat moeilijk, daarom is Mercedes met "Schumacher" aan het "praten"...
k mag aannemen dat dit niet serieus bedoeld is, toch??

Tim C


campos

Citaat van: Tim op 14 december 2009 - 11:37:43
Ik ben doodserieus
dus heidfeld doet wat moeilijk en dus gaan ze Schumacher gebruiken?? waarom zou schumacher daar aan mee werken en waarom zou heidfeld moeilijk doen over een stoeltje bij Mercedes?? bovendien zijn er ook al redenen aangevoerd waarom Schumacher wel terug zou moet moeten komen. De belangrijkste is dat ie het zelf graag wil.

Tim C

Oy Vey! Onderhandelen voor beginners:

Het doet er niet toe of Schumacher mee wil werken. Je lanceert geruchten bij een journalist en laat de pers z'n werk doen. Heidfeld en co lezen in de krant dat Schumacher dicht bij een deal is met Mercedes en zwakken hun eisen (geld? sponsors? prioriteit binnen het team? één jaar of meerjarig contract?) af.

"Dat hij zelf graag wil" is geen reden, "dat hij zelf graag wil" is wat een journalist bij z'n verhaaltje heeft geschreven om het beter te maken.

campos

Citaat van: Tim op 14 december 2009 - 12:25:31
Oy Vey! Onderhandelen voor beginners:

Het doet er niet toe of Schumacher mee wil werken. Je lanceert geruchten bij een journalist en laat de pers z'n werk doen. Heidfeld en co lezen in de krant dat Schumacher dicht bij een deal is met Mercedes en zwakken hun eisen (geld? sponsors? prioriteit binnen het team? één jaar of meerjarig contract?) af.

"Dat hij zelf graag wil" is geen reden, "dat hij zelf graag wil" is wat een journalist bij z'n verhaaltje heeft geschreven om het beter te maken.
Onderhandelen voor beginners?? heb ik daar om gevraagd dan?? Heidfeld zou heel blij moeten zijn met een plek bij Mercedes en heeft weinig te willen verder. Geloof je nou zelf dat Mercedes dit doet om Heidfeld onder druk te zetten??
en dat Schumacher zelf graag wil, dat is afgelopen zomer wel gebleken.. bovendien ontkent hij niets en zou hij zich dus gewoon laten gebruiken door Mercedes??? Maar goed, je kunt het nu nog even blijven ontkennen, t zal spoedig officieel zijn, dan heeft ontkennen weinig zin meer.

Tim C

Nee, dat klopt, ik ben naïef :)

Ferrari 2010

Tim, je hebt een punt dat het onderdeel van de onderhandelingen kan zijn. Maar anderzijds, je vraagt een reden waarom, als Schumacher daar nu zin in heeft, dan is dat toch een goede reden. Dat is het enige wat telt: hijzelf moet het willen. En dat doe jij af als een praatje van een journalist, maar Schumi spreekt het niet tegen, dus vind ik het voorbarig het af te doen als een verzinseltje van een journalist.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.