Keert Schumacher terug?

Gestart door gloudiesaurus, 22 november 2009 - 13:48:06

« vorige - volgende »

campos

Citaat van: robbert op 04 december 2009 - 07:23:23
Citaat van: janke op 04 december 2009 - 07:11:23
En als meneer om de oren wordt gereden door Hamilton, Alonso, Massa om er een paar te noemen, zal de lol er snel van af zijn.

voila dat bedoel ik wel hé. Sinds dat Alonso bij Renault succesvol was heeft schumacher telkens moeten onderdoen voor de spanjaard. En dat vergeten de meeste toch wel
dat vergeten de meesten helemaal niet. in 2005 had ie er simpelweg de auto niet voor, lijkt me duidelijk en 2006 had het net zo goed de andere kant op kunnen vallen. Alonso heeft de afgelopen 2 jaar ook weinig potten kunnen breken, maar toch hebben heel veel mensen in die periode juist meer respect voor hem gekregen. t zou idd kunnen zijn dat het gaat tegenvallen, maar om daar nou direct al maar vanuit te gaan vind ik wel beetje negatieve instelling. Dr zijn ook genoeg andere scenario's die waarschijnlijker zijn dan jou scenario Hij kan het toch gewoon proberen, hij stapt in een goede auto en zal echt niet veel van zn snelheid verloren zijn.

tune

Tzal er ook wat vanaf hangen hoeveel concurrentie hij zou hebben van zijn teamgenoot.
Bij ferrari stond alles in het teken van hem en kreeg hij alle support die hij nodig had.
Ik denk niet dat hij in een team zal stappen als hij niet terug die garanties krijgt....
To finish first, first you need to finish

robbert

en stel dat mercedes gp nu niet zo sterk presteert als vorig seizoen. Wat zal er dan gebeuren met schumacher??

campos

Citaat van: tune op 04 december 2009 - 09:55:32
Tzal er ook wat vanaf hangen hoeveel concurrentie hij zou hebben van zijn teamgenoot.
Bij ferrari stond alles in het teken van hem en kreeg hij alle support die hij nodig had.
Ik denk niet dat hij in een team zal stappen als hij niet terug die garanties krijgt....
dat heeft niks met garanties te maken, dat noem je afdwingen...

campos

Citaat van: robbert op 04 december 2009 - 12:11:45
en stel dat mercedes gp nu niet zo sterk presteert als vorig seizoen. Wat zal er dan gebeuren met schumacher??
dan gebeurt hetzelfde als in 2005. vind jij die mogelijheid dat het wat minder zal gaan al voldoende om er van af te zien?? Stel dat de Mercedes komend jaar weer net zo presteerd als afgelopen jaar; dan wordt Schumacher misschien gewoon weer WK en gaat ie misschien wel over de 100 zege's heen. Dat is ook een mogelijkheid, zoals er nog tientallen meer zijn. t is aan hem om dat af te wegen. Ik denk dat er meer te winnen valt dan te verliezen.

robbert

Volgens manager weber, zou schumacher zijn contract als adviseur van ferrari met 3 jaar verlengd hebben

campos

Citaat van: robbert op 04 december 2009 - 17:26:36
Volgens manager weber, zou schumacher zijn contract als adviseur van ferrari met 3 jaar verlengd hebben
een tijdje terug toch al??

Enzo

Citaat van: Schumi 2009 op 04 december 2009 - 07:42:48
Citaat van: robbert op 04 december 2009 - 07:23:23
Citaat van: janke op 04 december 2009 - 07:11:23
En als meneer om de oren wordt gereden door Hamilton, Alonso, Massa om er een paar te noemen, zal de lol er snel van af zijn.

voila dat bedoel ik wel hé. Sinds dat Alonso bij Renault succesvol was heeft schumacher telkens moeten onderdoen voor de spanjaard. En dat vergeten de meeste toch wel
Je vergeet ook dat Alonso toen simpelweg de betere wagen had ::) Schumacher en Alonso hebben zeker in 2006 een spannende strijd gestreden. Alonso die zijn motor opblies in Ferrari land, en Schumacher die uiteindelijk pech kende op Suzuka.
In de F1 is het moeilijk zoniet onmogelijk om te kunnen vaststellen dat iemand onderdoet voor een ander als ze niet in dezelfde wagen rijden.

Daar sluit ik me bij aan, je kan coureurs moeilijk vergelijken als ze niet voor hetzelfde team rijden.
Daarnaast heeft Schumacher i.m.o. niks te verliezen, hij kan alleen z'n records nog aanscherpen.

janke

In mijn ogen heeft hij alles te verliezen. Zoveel bombarie over de hele wereld dat MS eventueel weer instapt. Hij zelf zegt helemaal niets. Dus er is wat gaande, anders zeg je als een intelligent persoon (wat MS is) van ik kom niet terug. Ben je van al het gezeur af. Gaat hij naar Mercedes en die auto is goed, dan komt hij Rosberg tegen. I have a dream. ::)

PS

MS is wel een van 's werelds beste coureurs ooit. Laat daar geen misverstand over zijn.
Some things are too important to be left in the past.

sloggerke

Citaat van: janke op 04 december 2009 - 07:11:23
En als meneer om de oren wordt gereden door Hamilton, Alonso, Massa om er een paar te noemen, zal de lol er snel van af zijn.

Zeer juist!
Hij kan de eer beter aan zichzelf houden, genieten van al de aandacht op zijn oude dag en zich verder beperken tot een ritje in een kart...

Dat is veel commerciëler dan zich de oren te laten wassen door een Alonso in 'zijn' Ferrari, een Vettel, een Hamilton...

robbert

Citaat van: sloggerke op 05 december 2009 - 12:02:41
Citaat van: janke op 04 december 2009 - 07:11:23
En als meneer om de oren wordt gereden door Hamilton, Alonso, Massa om er een paar te noemen, zal de lol er snel van af zijn.

Zeer juist!
Hij kan de eer beter aan zichzelf houden, genieten van al de aandacht op zijn oude dag en zich verder beperken tot een ritje in een kart...

Dat is veel commerciëler dan zich de oren te laten wassen door een Alonso in 'zijn' Ferrari, een Vettel, een Hamilton...


Voila dat wil ik nu al die dagen nu al duidelijk maken. Want stel dat hij nu wordt verslagen door de jonge garde dan zal het vlug gedaan zijn met zijn eer

Ferrari 2010

Als je zevenvoudig wereldkampioen bent, kan niemand je die eer nog afnemen. Schumacher is en blijft de meest succesvolste piloot ooit, en een ontzettend talent. Daar kan geen enkele jonge snaak iets aan veranderen. Schumacher is niet de eerste de beste. Als Hamilton nu zou stoppen en binnen 5 jaar terugkomen en zou verliezen, die zou ontzettend veel gezichtsverlies lijden. Maar Schumacher, die heeft zich bewezen, en meer dan eens, veel meer dan eens. Het besef dat hij een talent is en één de grootsten alle tijden, zou er bij iedereen moeten zijn, en is op geen enkele manier uit te wissen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Ik begrijp jullie niet, zijn z'n 7 wereldtitels niks meer waard als hij nu een minder seizoen beleefd??
Alonso heeft toch ook een hoop slechte resultaten geboekt het afgelopen jaar, is hij nu ook ineens een slechte coureur?
Nee is het antwoord, als de Mercedes goed is zal Schumacher heus wel mooie dingen laten zien, als de auto rot is niet....

Waar ik me een beetje aan irriteer is de vaagheid van dit alles.
Alles is mogelijk, het zou kunnen, we hebben een verrassing....
Men ontkend noch bevestigd en de hele f1 wereld is aan het speculeren.
Als het achteraf blijkt dat het om één grote media stunt gaat neem ik dit kamp Schumacher kwalijk, die hebben meer dan eens de mogelijkheid gehad om duidelijkheid te geven.
Dan was het puur om de positieve aandacht voor de f1(met name mercedes) te doen.
Dat zou echt ziek zijn, zeker na zijn gefaalde come-back vorig jaar.

sloggerke

Citaat van: Schumi 2009 op 04 december 2009 - 07:42:48
Je vergeet ook dat Alonso toen simpelweg de betere wagen had ::) Schumacher en Alonso hebben zeker in 2006 een spannende strijd gestreden. Alonso die zijn motor opblies in Ferrari land, en Schumacher die uiteindelijk pech kende op Suzuka.
In de F1 is het moeilijk zoniet onmogelijk om te kunnen vaststellen dat iemand onderdoet voor een ander als ze niet in dezelfde wagen rijden.
[/quote]

Dat van die 'betere wagen' kan je evengoed zeggen van jouw Schumi in 2000,2001,2002,2003 én 2004...

In 2006 was Massa (Ferrari) 3de en Fisichella (Renault) 4de ...
Je kan dus zeggen dat Ferrari minstens even goed was.

campos

Citaat van: sloggerke op 05 december 2009 - 13:45:13
Citaat van: Schumi 2009 op 04 december 2009 - 07:42:48
Je vergeet ook dat Alonso toen simpelweg de betere wagen had ::) Schumacher en Alonso hebben zeker in 2006 een spannende strijd gestreden. Alonso die zijn motor opblies in Ferrari land, en Schumacher die uiteindelijk pech kende op Suzuka.
In de F1 is het moeilijk zoniet onmogelijk om te kunnen vaststellen dat iemand onderdoet voor een ander als ze niet in dezelfde wagen rijden.

Dat van die 'betere wagen' kan je evengoed zeggen van jouw Schumi in 2000,2001,2002,2003 én 2004...

In 2006 was Massa (Ferrari) 3de en Fisichella (Renault) 4de ...
Je kan dus zeggen dat Ferrari minstens even goed was.
[/quote]
Of dat Massa beter is dan Fischichella, dat lijkt me eigenlijk wel duidelijk. De auto's waren idd redelijk aan elkaar gewaagd, in t begin was Renault beter, op het eind Ferrari. Schumacher heeft in het begin teveel punten laten liggen en op het eind een paar keer pech gehad waardoor hij niet kon profiteren van zn betere auto. Maar goed, alle credits voor Alonso hoor, maar of ie nou echt beter was als Schumacher betwijfel ik.