Keert Schumacher terug?

Gestart door gloudiesaurus, 22 november 2009 - 13:48:06

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: campos op 07 december 2009 - 11:46:37
Citaat van: robbert op 06 december 2009 - 22:56:41
Citaat van: campos op 06 december 2009 - 12:13:13
Citaat van: robbert op 06 december 2009 - 10:55:36
Citaat van: Burorri op 05 december 2009 - 15:26:22
Citaat van: Enzo op 05 december 2009 - 13:14:38
Ik begrijp jullie niet, zijn z'n 7 wereldtitels niks meer waard als hij nu een minder seizoen beleefd??
Alonso heeft toch ook een hoop slechte resultaten geboekt het afgelopen jaar, is hij nu ook ineens een slechte coureur?
Nee is het antwoord, als de Mercedes goed is zal Schumacher heus wel mooie dingen laten zien, als de auto rot is niet....

Waar ik me een beetje aan irriteer is de vaagheid van dit alles.
Alles is mogelijk, het zou kunnen, we hebben een verrassing....
Men ontkend noch bevestigd en de hele f1 wereld is aan het speculeren.
Als het achteraf blijkt dat het om één grote media stunt gaat neem ik dit kamp Schumacher kwalijk, die hebben meer dan eens de mogelijkheid gehad om duidelijkheid te geven.
Dan was het puur om de positieve aandacht voor de f1(met name mercedes) te doen.
Dat zou echt ziek zijn, zeker na zijn gefaalde come-back vorig jaar.
Ik denk dat veel mensen (buiten dit forum vooral) dan toch een manier zien om hem op te pakken. Een comeback doe je natuurlijk niet zomaar, hij wilt dan nog bewijzen dat hij mee kan komen met de rest.
Die titels kan niemand hem afpakken, maar ze kunnen er nog altijd vraagtekens bij zetten hoe hij ze gehaald heeft. Ik weet zeker dat mensen dan met concurentie gaan aan komen. Schumacher had geen echt tegenstand, Schumacher kan het alleen met de beste wagen.
Laat even duidelijk zijn dat ik hem niet wil afkraken en hij 1 van de grootste ooit is, maar er waren toch wel wat kanttekeningen bij zijn titels.
dat ist men gaat dan een manier vinden om hem af te kraken als hij nminder presteerd dan vroeger. dan gaat de anti schumachers iets zoeken achter zijn vorige titels
en dat moet voor Schumacher een reden zijn om toch maar niet terug te keren?? laat me niet lachen zeg.

ik weet niet. Ik denk dat hij dan zichzelf gaat belachelijk maken. Hij zei telkens dat hij niet meer ging terugkeren. En zelfs overlaatst met massa, ging hij gewoon terugkeren om massa te steunen en niet omdat hij wou terugkeren. En dan zou hij terugkeren bij mercedes om toch te racen.
Dan weet hij volgens mij niet goed meer wat hij wilt.
En nee ik ben geen anti schumacher, ik ben zelfs een grote fan van schumacher
Dat van Massa steunen dat vind ik nogal onzin, dat heb ik nu al zo vaak gelezen, maar k begrijp nog steeds niet wat Massa er aan zou hebben gehad als Schumacher voor m was ingevallen. Volgens mij zegt het maar 1 ding en dat is dat ie het racen mist en dat ie graag terug zou keren. Ik denk dat Massa uiteindelijk erg tevreden was met Badoer en Fischichella als invallers, die hebben ff duidelijk gemaakt hoe goed Massa is.
Of duidelijk gemaakt hoe slecht ze zelf waren, of duidelijk gemaakt hoe moeilijk het is om halverwege het seizoen in te vallen in een Ferrari. Wat volgens mij 1 van de moeilijker bestuurbare wagen schijnt te zijn.(geen idee of dat waar is, heb er ook alleen van horen zeggen.)
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: sloggerke op 07 december 2009 - 11:26:24
Citaat van: Schumi 2009 op 05 december 2009 - 18:53:20
Citaat van: sloggerke op 05 december 2009 - 13:45:13
Citaat van: Schumi 2009 op 04 december 2009 - 07:42:48
Je vergeet ook dat Alonso toen simpelweg de betere wagen had ::) Schumacher en Alonso hebben zeker in 2006 een spannende strijd gestreden. Alonso die zijn motor opblies in Ferrari land, en Schumacher die uiteindelijk pech kende op Suzuka.
In de F1 is het moeilijk zoniet onmogelijk om te kunnen vaststellen dat iemand onderdoet voor een ander als ze niet in dezelfde wagen rijden.

Dat van die 'betere wagen' kan je evengoed zeggen van jouw Schumi in 2000,2001,2002,2003 én 2004...

In 2006 was Massa (Ferrari) 3de en Fisichella (Renault) 4de ...
Je kan dus zeggen dat Ferrari minstens even goed was.
Niet waar, Schumi had niet de hele tijd een betere wagen. In 2005 had Alonso duidelijk een betere wagen. Daarvoor had Schumi enkele keren een betere wagen, maar het is ook enkele keren heel nipt geweest. Net zoals in 2006, dat zoals ik al zei nipt was.
BTW: Schumacher is niet van mij hé ;)


Behoudens vergissing heb ik nergens het getal 2005 getikt?!


Behoudens vergissing had ik ook nergens 2000, 2001, 2002, 2003 en 2004 getypt hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

De geruchten dat Michael Schumacher zijn rentree in de Formule 1 gaat maken nemen alsmaar in hevigheid toe. Nu doen zijn vader en Bernie Ecclestone een duit in het zakje. Vader Rolf Schumacher in Express: "Michael traint elke dag als een gek, hij doet dat echt niet voor niets."

(f1today)

robbert

ik vraag mij dan af, waarom niemand dan toegeeft. Waarom dan al die geheimzinnigheid erond. Iedereen weet toch al dat hij zal terugkeren.

Enzo

Misschien is Schumacher nu nog aan het overwegen?
Misschien spelen ze het spel wel gewoon slim en voeren ze de spanning op?(is namelijk een hoop positieve publiciteit)

Bernie zei dit:

"Ik betwijfel of hij een comeback zal maken, maar ik moet daarbij wel zeggen dat het iets meer begint te worden dan alleen een gerucht", zei Ecclestone in een interview met de Bitse krant The Times. "Het zou natuurlijk wel magisch zijn. Je zag de opwinding wel die hij veroorzaakte toen hij Felipe Massa zou gaan vervangen na zijn incident in Hongarije." Volgens geruchten zou Schumacher een belangrijke kandidaat zijn voor het tweede stoeltje bij Mercedes Grand Prix, naast Nico Rosberg. "Ik weet niet of het gaat gebeuren. Als ik Michael was, zou ik het niet doen. Maar ik denk dat hij er alle vertrouwen in heeft dat hij nog steeds vooraan mee kan doen."

(gpupdate)

robbert

ja en moest schumacher terugkeren dan wordt hij zeker kampioen. Samen met brawn in een team dat al wereldkampioen is.
De rest maakt geen schijn van kans en het wordt dus geen spannende seizoen en dan komt er heel wat kritiek weer boven

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 07 december 2009 - 21:14:26
ja en moest schumacher terugkeren dan wordt hij zeker kampioen. Samen met brawn in een team dat al wereldkampioen is.
De rest maakt geen schijn van kans en het wordt dus geen spannende seizoen en dan komt er heel wat kritiek weer boven
Uiteraard, want alles dat je nodig hebt om wereldkampioen te worden is een Schumacher, Brawn en een team dat reeds WK is. ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Citaat van: Schumi 2009 op 07 december 2009 - 21:19:21
Citaat van: robbert op 07 december 2009 - 21:14:26
ja en moest schumacher terugkeren dan wordt hij zeker kampioen. Samen met brawn in een team dat al wereldkampioen is.
De rest maakt geen schijn van kans en het wordt dus geen spannende seizoen en dan komt er heel wat kritiek weer boven
Uiteraard, want alles dat je nodig hebt om wereldkampioen te worden is een Schumacher, Brawn en een team dat reeds WK is. ::)
Selbverstandlich... ;D

flupke3

Als hij het enkel voor de fun doet moet hij het niet laten maar of hij zijn oude
niveau kan behalen betwijfel ik...het zou eigenlijk een vernedering zijn voor de
concurrentie als hij topprestaties neerzet na 3 jaar afwezig te zijn.
Maar als ze de beste wagen hebben zie ik hem nog wel stunten.

sloggerke

Citaat van: robbert op 07 december 2009 - 21:14:26
ja en moest schumacher terugkeren dan wordt hij zeker kampioen. Samen met brawn in een team dat al wereldkampioen is.
De rest maakt geen schijn van kans en het wordt dus geen spannende seizoen en dan komt er heel wat kritiek weer boven

Geen schijn van kans....
Dit geloof je toch zelf niet?

robbert

Citaat van: sloggerke op 08 december 2009 - 17:26:09
Citaat van: robbert op 07 december 2009 - 21:14:26
ja en moest schumacher terugkeren dan wordt hij zeker kampioen. Samen met brawn in een team dat al wereldkampioen is.
De rest maakt geen schijn van kans en het wordt dus geen spannende seizoen en dan komt er heel wat kritiek weer boven

Geen schijn van kans....
Dit geloof je toch zelf niet?

jawel.
Slechter gaat hij ook niet rijden of hij maakt zich compleet belachelijk

Ferrari 2010

Sorry mensen, maar ik voelde de nood mezelf te citeren:

Citaat van: Schumi 2009 op 07 december 2009 - 21:19:21
Uiteraard, want alles dat je nodig hebt om wereldkampioen te worden is een Schumacher, Brawn en een team dat reeds WK is. ::)

Alsof het zo simpel is om wereldkampioen te worden. ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

#87
We zijn een aantal jaren verder. Wie kan dan met zekerheid zeggen of MS nog steeds 'de topper' is. Pff. Voor de handel  F1 oké, veel meer toeschouwers, voor de rest moet je maar afwachten of hij nog steeds de beste is. Ik geloof er niets van. Genoeg tegenstand van zijn ex werkgever. Massa/Alonso. En ook Hamilton, en zijn eigen maatje Rosberg (als Mercedes doorgaat) zijn geen jochies. Maar ja die MS, het is wat. Speculeren van hier tot Scheveningen, niemand die het hier werkelijk kan inschatten. Veel blabla, toch?? MS een groot kampioen, een van de beste ooit in de F1. Maar blijf lekker thuis. MIJN MENING. En als je komt hoop ik dat Vettel je een draai om de oren geeft. Hamilton  en heel Ferrari ook zou nog mooier zijn. Je bent een legende, en blijf dat maar.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Ik ben stiekem heel benieuwd hoe hij het gaat doen. Ik denk dat hij aardig mee komt, maar WK word hij echt niet zo makkelijk. Vind dit soort speculaties echt leuk.

Denk niet dat Schumacher terug komt, hij traint niet voor niets nee, maar iig niet F1.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Hij traint omdat hij een sportman is misschien? Harder, better, faster, stronger ... Dat is gewoon zijn persoonlijkheid die hem aanzet te trainen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.