Keert Schumacher terug?

Gestart door gloudiesaurus, 22 november 2009 - 13:48:06

« vorige - volgende »

flupke3

Hij zag er gisteren op tv weer scherp uit integenstelling eerder dit jaar tijdens een intervieuw waar de sporen van zijn pensioen zichtbaar waren.
Benieuwd wat Rosberg naast hem presteert en wie het haalt.Ik denk trouwens dat het op papier voor Ros Brawn een moeilijk jaar wordt omdat
hij nu geen jaar op voorhand aan de nieuwe bolide is begonnen en dat was juist de sleutel voor de behaalde successen dit jaar...

Folkert

Citaat van: Schumi 2009 op 24 december 2009 - 15:43:03
Citaat van: robbert op 24 december 2009 - 14:14:45
Citaat van: Marc_Vl op 24 december 2009 - 07:27:46
Dan ga ik voor het volledige veld supporteren.  :P

da kunt ge ook doen, dan wordt et voor u al zeker een leuk seizoen
Eerder niet denk ik, er zijn dan altijd meer verliezers dan winnaars :)
Maar jou favoriet zal dan wel altijd WK worden ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: janke op 21 december 2009 - 13:01:00
Citaat van: Enzo op 21 december 2009 - 12:29:54
Las dat bericht ook net. De Media brengt het alsof ze verbaasd zijn, dit omdat ze hun contract met BMW wilde verbreken en niet wilde instappen bij Lotus.
De reden waarom Petronas wel wil met Mercedes is omdat ze gigantisch veel expo gaan krijgen met Schumacher achter het stuur.
Daarnaast zien ze een langdurige samenwerking met Mercedes wel zitten. Ik vind het wel logisch i.i.g..
Begint er goed uit te zien voor Mercedes. 8)

Vorige week vertelde de hoogste baas van Petronas nog dat ze met sponsoring zouden stoppen en alleen de GP Maleisië als titel sponsor zouden doen. Daarom denk ik dat de media wat verbaasd is. Maar hoe zit het dan met de persoonlijke sponsor van MS, Shell?? Als hij wil rijden voor Mercedes moet daar ook een streep door.

Uw antwoord... ::)
http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-nieuws/225438/shell-wenst-schumacher-veel-succes-bij-mercedes/

janke

Citaat van: FerrariMan op 17 december 2009 - 13:11:13
Citaat van: janke op 17 december 2009 - 12:55:45
Citaat van: FerrariMan op 17 december 2009 - 12:31:30
Citaat van: janke op 16 december 2009 - 23:04:09
Inderdaad we zien het wel. Maar mocht hij komen (wat ik zelf betwijfel) en hij wordt om de oren gereden door Ferrari/Alonso/Massa, dan ligt heel Italië in een deuk. Zijn ze MS even vergeten. Zo chauvinistisch zijn Italianen wel. Ook zal hij op wat circuits uitgefloten worden. En niet alleen door anti MS fans.
Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt hoe ze in Italië redeneren. Niemand zal hem uitfluiten moest hij voor Mercedes willen rijden.
Oh nee, de Italiaanse media en de Ferrari aanhangers laten zich wel horen. Let op mijn woorden. Ze zijn dan even alle gewonnen wk's met MS vergeten.
Noch de Italiaanse media, noch Ferrari-aanhangers zullen hem hier grootschalig over aanfluiten.
Ze beginnen zich al te roeren Ferrariman.

Schumacher: Binnen een dag van idool naar verrader
 
zondag, 27 december 2009 14:37 
De Italiaanse media laat geen spaan heel van Michael Schumacher, die afgelopen week aankondigde in 2010 voor Mercedes te gaan rijden. De Duitser die 14 jaar lang in dienst was van het team uit Maranello kondigde afgelopen week aan dat hij een 3-jarig contract heeft getekend bij Mercedes, waarmee een einde kwam aan de samenwerking met de Italianen. Volgens de Tifosi is hij hiermee een regelrechte verrader geworden.

De Italiaanse krant Il Giornale kopt met de tekst "Van Mythe naar verrader" op haar uitgave, waarmee men duidelijk wil maken hoe de Italianen denken over het besluit van de Duitser om voro Mercedes te gaan rijden. "Hij heeft de mooiste herinneringen welke een coureur maar hebben kan, dus daarom rechtvaardig dit onze vraag wat hij nog meer ervan verwacht. Met 41 jaar op de teller zal het zwaar zijn om weer te gaan winnen. Schumacher was Ferrari, en vanaf nu is hij een tegenstander. We hadden nooit gedacht dat we dat woord aan zijn naam moesten koppelen, laat staan het begrip verrader."

Ook Tuttosport valt Michael aan:  "Vele fans spreken nu van hem in het openbaar als verrader. Er zijn er ook die verrukt zijn om hem weer in actie te gaan zien." Op de TV wordt gesproken van het sprookje Doornroosje, waarbij de prins aan het hof (Ferrari) het sprookje nu om zeep geholpen heeft.  Canale 5 vergelijkt Michael met een bekende voetballer: "Het is alsof de langdurig AC Milan aanvoerder Paolo Maldini zijn rentree heeft aangekondigd, maar dan bij Inter Milaan

F1Totaal.com.


Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Toch idioot eigenlijk dat fans dan zo denken. Jammer dat ze dan niet begrijpen dat hij iets wil gaan doen wat Ferrari hem niet kan bieden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Bij Ralf is het f1 vuur ook weer gaan branden, hij zou ook een come-back overwegen... ;D (gpupdate)
Vraag me af wie hem wil hebben?? Hoop dat iemand Ralf even wakker schud en herrinert aan zijn (slechte prestaties) tijd bij Toyota.


Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 28 december 2009 - 14:11:26
Bij Ralf is het f1 vuur ook weer gaan branden, hij zou ook een come-back overwegen... ;D (gpupdate)
Vraag me af wie hem wil hebben?? Hoop dat iemand Ralf even wakker schud en herrinert aan zijn (slechte prestaties) tijd bij Toyota.


Volgens Pitstop heeft Ralf een aanbod van Renault afgeslagen. Als hij werkelijk een aanbod van hen had, is hij wel dom geweest dat hij daar niet op in ging en nu plots wel weer wil. Ook STR zou hem een zitje aangeboden hebben.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Enzo op 28 december 2009 - 14:11:26
Bij Ralf is het f1 vuur ook weer gaan branden, hij zou ook een come-back overwegen... ;D (gpupdate)
Vraag me af wie hem wil hebben?? Hoop dat iemand Ralf even wakker schud en herrinert aan zijn (slechte prestaties) tijd bij Toyota.


Ik had juist gelezen dat hij juist niet terug wilde, of iig niet er om zat te springen. Weet ff niet meer waar ik het las.
Trotse vader van Rosalie(L)

Tim C

Ik vond overlaatst deze quote van Alonso terug. Was na zijn gewaagde inhaalmanoeuvre in de 130R:
Elke keer ik zoiets probeer denk ik aan het feit dat Michael twee kinderen (en dus andere prioriteiten) heeft.

terug on topic:

Ik kan de Italiaanse pers ergens wel begrijpen. Hij heeft altijd beweerd dat hij z'n carriere bij Ferrari ging afsluiten. Dat hij nu naar Mercedes trekt is net hetzelfde als Figo die van Barcelona naar Madrid verhuisde...

scho0634

Dat is wel wat anders, want die ging naar de aartsrivaal, MS gaat gewoon naar een ander team.

Plus; Figo had niet net Barca terug op de kaart gezet met 5 CL winsten. MS daarintegen trok Ferrari uit een 20 jaar durend dal.

Hij verdiend respect, dankbaarheid en waardering van de Tifosi. Geen hoon en boegeroep. Dus nee, ik kan dat niet begrijpen en ik vind het kleinzielig gedrag.

FerrariMan

#355
Figo had ook ook de optie om te blijven spelen bij Barca, die optie had MS niet bij Ferrari.

Dat is wat sommigen niet schijnen te vatten, Schumacher had geen optie om te rijden voor Ferrari. Sommige bronnen roepen zelfs dat Alonso contractueel vroeg dat de Duitser niet in de buurt van de pit zou mogen vertoeven tijdens races.

En Janke, die vertaling is nogal bij de haren gegrepen zeg. Tuttosport (een krant die ik zelf volg) was zelfs maar lauwtjes in de berichtgeving hier rond. Ik neem aan dat je wijs genoeg bent om flutvertalingen in twijfel te trekken?

Folkert

Citaat van: Tim op 28 december 2009 - 15:24:03
Ik vond overlaatst deze quote van Alonso terug. Was na zijn gewaagde inhaalmanoeuvre in de 130R:
Elke keer ik zoiets probeer denk ik aan het feit dat Michael twee kinderen (en dus andere prioriteiten) heeft.

terug on topic:

Ik kan de Italiaanse pers ergens wel begrijpen. Hij heeft altijd beweerd dat hij z'n carriere bij Ferrari ging afsluiten. Dat hij nu naar Mercedes trekt is net hetzelfde als Figo die van Barcelona naar Madrid verhuisde...
Ergens kan ik het ook wel begrijpen, maar de pers kan ook wat overdrijven.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Burorri op 28 december 2009 - 12:34:50
Toch idioot eigenlijk dat fans dan zo denken. Jammer dat ze dan niet begrijpen dat hij iets wil gaan doen wat Ferrari hem niet kan bieden.

ik vind het ook jammer dat de fans zo denken, dat ze dan supporteren voor ferrari en m schumacher, net zoals ik

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Citaat van: FerrariMan op 28 december 2009 - 16:40:07
Figo had ook ook de optie om te blijven spelen bij Barca, die optie had MS niet bij Ferrari.

Dat is wat sommigen niet schijnen te vatten, Schumacher had geen optie om te rijden voor Ferrari. Sommige bronnen roepen zelfs dat Alonso contractueel vroeg dat de Duitser niet in de buurt van de pit zou mogen vertoeven tijdens races.

En Janke, die vertaling is nogal bij de haren gegrepen zeg. Tuttosport (een krant die ik zelf volg) was zelfs maar lauwtjes in de berichtgeving hier rond. Ik neem aan dat je wijs genoeg bent om flutvertalingen in twijfel te trekken?
Ik post wat ik lees op een site. En schijnbaar was het ook op tv. En nog een andere krant. Mijn Engels en Duits is prima, maar Italiaans?? Je kunt nu eenmaal niet alles hè. Maar bespeur ik een ondertoon van verontwaardiging FerrariMan? De tijd zal het leren wat de tifosi nog van MS denken. Wat mij betreft mag het allemaal halleluja blijven hoor, versta me niet verkeerd.
Some things are too important to be left in the past.