Keert Schumacher terug?

Gestart door gloudiesaurus, 22 november 2009 - 13:48:06

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 23 december 2009 - 04:37:31
Citaat van: robbert op 23 december 2009 - 00:35:01
ja het is officieel. Schumacher is nu officieel mercedes piloot. Ik snap nu nog altiijd niet waarom men niet toegeeft. Alle berichten wijzen daarop, waarom dan nog altijd die geheimzinnigheid.  Een grote klap in het gezicht van ferrari, maar ja schumacher heeft beslist en is ferrari dan toch niet zijn 2 familie zoals hij altijd beweerde
Zolang Mercedes noch Schumacher het hebben bevestigd, is het niet officieel... Het blijft Bild. We blijven wachten op een offciële bevestiging en dan mogen we het heuglijke feit gaan vieren...
Amen.

Ik vond de URL van het F1-pits bericht ook wel nogal misleidend. Sinds wanneer is Bild de bevestigende autoriteit? ;D Ik ben benieuwd of Bild gewoon zijn roddels de wereld instuurt en zo wat extra sensatielezers wil trekken of dat ze echt serieus een bronnetje hebben.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Over een anderhalf uur valt er een bericht in de bus over de tweede rijder van Mercedes GP.

campos

ik zet 200 euro in op Nick Heidfeld ;) misschien kunnen we nog snel even een poll openen waarin we kunnen aangeven wie we verwachten als 2e rijder??

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 23 december 2009 - 09:49:40
Over een anderhalf uur valt er een bericht in de bus over de tweede rijder van Mercedes GP.
Spannend. Schumi? Heidfeld? Iemand anders? Ik ben benieuwd.

Citaat van: campos op 23 december 2009 - 09:53:13
ik zet 200 euro in op Nick Heidfeld ;) misschien kunnen we nog snel even een poll openen waarin we kunnen aangeven wie we verwachten als 2e rijder??
Ik vrees dat tegen dat er 5 man die poll heeft gelezen, het nieuws al bekend is :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

50 cent op Heidfeld en 1 euro op Kubica. :)
Some things are too important to be left in the past.

FerrariMan

De grote terugkeer van Gaston Mazzacane.

janke

Het Duitse gerenommeerde autoblad Auto Motor Sport meld nu dat MS een meerjarig contract heeft ondertekend.
Some things are too important to be left in the past.

flupke3

Benieuwd....en als hij het goed heb ik daar wel respect voor want eigenlijk hoeft het niet te doen.

robbert

het wordt dus om 11u30 officieel bekendgemaakt dat schumacher 2de rijder zal zijn bij mercedes. Hij zal dus het startnummer 4 hebben en rosberg starnummer 3. Ben benieuwd of rosberg ermee zal kunnen leven dat hij nu 2de viool zou moeten spelen van schumacher. Ik denk ook dat het een meerjarig contract zal zijn, ofwel zal hij toch een 1jarig krijgen en zal hij mss ergens rond het midden van het seizoen ee verlenging krijgen. Hij neemt inderdaad een groot risico dat als hij er niks van bakt dat zij reputatie wel een deuk zal gekregen hebben. Want het is zo dat dat het laatste is wat de mensen onthouden. Maar voor mij blijft hij the best!!!!! Hopelijk krijgen we een strijd tussen ferrari en schumacher, dan maakt het niks uit wie er wereldkampioen word

janke

De dikke en de d... 8)

[verwijderd door de beheerder]
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Hij staat toch het best in het rood, niet? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Zo de kogel is door de kerk, MS heeft getekend. Ben benieuwd welke reactie's er op komen. En dan is het wachten op zijn racecar. Is die top of middelmatig of bagger. Daar zal veel van afhangen. Maar na alle anti reclame over de F1 (Renault, McLaren enz.) een positieve boost voor 2010. Die is meer dan welkom, vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Ik vraag me af of ik triest of gelukkig moet zijn ... :(
Achja, alleszins positief voor Spa, die zullen zeker tevreden zijn met zijn comeback.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Had je me in 2006 verteld dat ik voor Alonso zou juichen en tegen Schumacher, ik had je gek verklaard.

Het moet erg zijn om Nick Heidfeld te noemen. Tweede keer dat'm dat overkomt...

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 23 december 2009 - 11:43:50
Had je me in 2006 verteld dat ik voor Alonso zou juichen en tegen Schumacher, ik had je gek verklaard.

Het moet erg zijn om Nick Heidfeld te noemen. Tweede keer dat'm dat overkomt...
Tegen Schumacher? Voor Alonso zal ik zeker gaan juichen, maar tegen Schumacher? Nooit! Het is niet omdat hij voor een ander team gaat rijden dat ik hem niet meer steun!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.