Keert Schumacher terug?

Gestart door gloudiesaurus, 22 november 2009 - 13:48:06

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: FerrariMan op 02 december 2009 - 13:00:52
Tja, hij is gestopt. Ik zie geen logica waarom hij nu terug full-time piloot zou willen worden.

awel ik ook nie

Enzo

Heb je toch ook geen logica voor nodig. meer een kwestie van willen en kunnen.
In mijn ogen heeft hij niks te verliezen dus als hij er zin in heeft en Mercedes wil hem hebben, why not?
We gaan het meemaken.....of niet.

Folkert

Citaat van: Enzo op 02 december 2009 - 17:07:19
Heb je toch ook geen logica voor nodig. meer een kwestie van willen en kunnen.
In mijn ogen heeft hij niks te verliezen dus als hij er zin in heeft en Mercedes wil hem hebben, why not?
We gaan het meemaken.....of niet.
Precies, logica is voor mensen die niet te veel willen na denken ;).

Dat iemand ooit gestopt is wilt niet zeggen dat hij daarna nooit een beslissing zou kunnen maken om als nog weer te gaan racen. Zoals Senna zei: Racing is in my blood, its part of who i am.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Logica is voor mensen die willen weten of iets goed of correct is. Sommigen weten liever niets, tsjah...
Er zit misschien geen logica achter dat hij zou terugkomen, maar hij moet daar ook geen logica voor hebben. Er is niets in de logica dat hem kan tegenhouden, er is immer geen maximumleeftijd ofzo. Als hij wil rijden, dan moet hij rijden, zo simpel is dat. F1 rijden is niet gewoon zoals gaan werken, dat moet een passie zijn. Anders ben je gek dat je het lang blijft doen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Schumi 2009 op 02 december 2009 - 18:40:36
Logica is voor mensen die willen weten of iets goed of correct is. Sommigen weten liever niets, tsjah...
Er zit misschien geen logica achter dat hij zou terugkomen, maar hij moet daar ook geen logica voor hebben. Er is niets in de logica dat hem kan tegenhouden, er is immer geen maximumleeftijd ofzo. Als hij wil rijden, dan moet hij rijden, zo simpel is dat. F1 rijden is niet gewoon zoals gaan werken, dat moet een passie zijn. Anders ben je gek dat je het lang blijft doen.
Mijn opmerking was meer gekscherend bedoeld ;).
Maar je hebt helemaal gelijk, het is een passie en dat bedoelde ik ook in mijn andere deel. Er is alleen een lichaamelijke conditie vereist aan F1 rijden, verder maakt leeftijd niks uit. Ookal was hij nu 20 jaar gestopt.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Enzo op 02 december 2009 - 17:07:19
Heb je toch ook geen logica voor nodig. meer een kwestie van willen en kunnen.
In mijn ogen heeft hij niks te verliezen dus als hij er zin in heeft en Mercedes wil hem hebben, why not?
We gaan het meemaken.....of niet.

tja hij was nu gestopt op een hoogtepunt van zijn carriere en dat kan hij mss nu verprutsen als hij terugkeert en er nu heel wat minder van bakt dan vroeger

Folkert

Citaat van: robbert op 02 december 2009 - 21:49:35
Citaat van: Enzo op 02 december 2009 - 17:07:19
Heb je toch ook geen logica voor nodig. meer een kwestie van willen en kunnen.
In mijn ogen heeft hij niks te verliezen dus als hij er zin in heeft en Mercedes wil hem hebben, why not?
We gaan het meemaken.....of niet.

tja hij was nu gestopt op een hoogtepunt van zijn carriere en dat kan hij mss nu verprutsen als hij terugkeert en er nu heel wat minder van bakt dan vroeger
Kans zit er in ja. Maar ene kant: wat heeft hij te verliezen? Denk dat de Fans er meer mee zouden zitten dan Schumacher. OF de haters er meer plezier uit halen dan Schumacher er ergenis uithaalt.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 02 december 2009 - 18:02:18
Precies, logica is voor mensen die niet te veel willen na denken ;)

Fout. Logica is precies wél voor de mensen die willen nadenken.
Denk er maar eens over na, het is vrij logisch.  ;)


Hij komt niet terug jongens. En doet hij het toch, dan ben ik de eerste om te voet naar Scherpenheuvel te trekken. Samen met Alan.

Ferrari 2010

Ocharme Alan, waarom betrek je die onschuldige man hier weer in? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

campos

#39
Citaat van: FerrariMan op 03 december 2009 - 21:31:39
Citaat van: Burorri op 02 december 2009 - 18:02:18
Precies, logica is voor mensen die niet te veel willen na denken ;)

Fout. Logica is precies wél voor de mensen die willen nadenken.
Denk er maar eens over na, het is vrij logisch.  ;)


Hij komt niet terug jongens. En doet hij het toch, dan ben ik de eerste om te voet naar Scherpenheuvel te trekken. Samen met Alan.
nou, wat is jouw logica dan?? daar ben ik dan wel benieuwd naar, iedereen heeft nl weer zn eigen logica. ik zie bv genoeg redenen waarom hij wel zou kunnen terug keren.
hij is bv niet op zn hoogtepunt gestopt, 2005 was drama en 2006 werd ie ook geen WK, op het moment dat hij zn afscheid aankondigde leek het er wel op dat hij de beste papieren had om WK te worden,  misschien zit dat m wel dwars. bovendien zal ie zn records en titels niet kwijtraken,maar hij kan ze nog wel wat aanscherpen. Ik denk dat ie weinig te verliezen heeft, t is duidelijk een nieuw hoofdstuk en iedereen weet dat ie geen 30 meer is.en t belangrijkste, als hij er nog plezier in heeft en het niveau aan kan dan zou dat voor hem al genoeg reden moeten zijn

robbert

Citaat van: campos op 03 december 2009 - 23:06:35
Citaat van: FerrariMan op 03 december 2009 - 21:31:39
Citaat van: Burorri op 02 december 2009 - 18:02:18
Precies, logica is voor mensen die niet te veel willen na denken ;)

Fout. Logica is precies wél voor de mensen die willen nadenken.
Denk er maar eens over na, het is vrij logisch.  ;)


Hij komt niet terug jongens. En doet hij het toch, dan ben ik de eerste om te voet naar Scherpenheuvel te trekken. Samen met Alan.
nou, wat is jouw logica dan?? daar ben ik dan wel benieuwd naar, iedereen heeft nl weer zn eigen logica. ik zie bv genoeg redenen waarom hij wel zou kunnen terug keren.
hij is bv niet op zn hoogtepunt gestopt, 2005 was drama en 2006 werd ie ook geen WK, op het moment dat hij zn afscheid aankondigde leek het er wel op dat hij de beste papieren had om WK te worden,  misschien zit dat m wel dwars. bovendien zal ie zn records en titels niet kwijtraken,maar hij kan ze nog wel wat aanscherpen. Ik denk dat ie weinig te verliezen heeft, t is duidelijk een nieuw hoofdstuk en iedereen weet dat ie geen 30 meer is.en t belangrijkste, als hij er nog plezier in heeft en het niveau aan kan dan zou dat voor hem al genoeg reden moeten zijn

en stel dat hij er nu niks van bakt. Wat zal de pers en de fans dan zeggen. De grootste reactie zou zijn: ' hij was beter nooit teruggekeerd'. Iedereen zit nu te hopen dat hij terugkeert maar zal dan anders piepen als hij geen goeie prestaties neerzet of geen goeie wagen krijgt

campos

Citaat van: robbert op 03 december 2009 - 23:36:28
Citaat van: campos op 03 december 2009 - 23:06:35
Citaat van: FerrariMan op 03 december 2009 - 21:31:39
Citaat van: Burorri op 02 december 2009 - 18:02:18
Precies, logica is voor mensen die niet te veel willen na denken ;)

Fout. Logica is precies wél voor de mensen die willen nadenken.
Denk er maar eens over na, het is vrij logisch.  ;)


Hij komt niet terug jongens. En doet hij het toch, dan ben ik de eerste om te voet naar Scherpenheuvel te trekken. Samen met Alan.
nou, wat is jouw logica dan?? daar ben ik dan wel benieuwd naar, iedereen heeft nl weer zn eigen logica. ik zie bv genoeg redenen waarom hij wel zou kunnen terug keren.
hij is bv niet op zn hoogtepunt gestopt, 2005 was drama en 2006 werd ie ook geen WK, op het moment dat hij zn afscheid aankondigde leek het er wel op dat hij de beste papieren had om WK te worden,  misschien zit dat m wel dwars. bovendien zal ie zn records en titels niet kwijtraken,maar hij kan ze nog wel wat aanscherpen. Ik denk dat ie weinig te verliezen heeft, t is duidelijk een nieuw hoofdstuk en iedereen weet dat ie geen 30 meer is.en t belangrijkste, als hij er nog plezier in heeft en het niveau aan kan dan zou dat voor hem al genoeg reden moeten zijn

en stel dat hij er nu niks van bakt. Wat zal de pers en de fans dan zeggen. De grootste reactie zou zijn: ' hij was beter nooit teruggekeerd'. Iedereen zit nu te hopen dat hij terugkeert maar zal dan anders piepen als hij geen goeie prestaties neerzet of geen goeie wagen krijgt
nou, da's een ramp zeg als ze dat zeggen. en waarom zou ie er niks van bakken?? hij gaat heus niet instappen als ie zelf het idee heeft dat ie t niet meer kan. Als hij gaat racen, dan gaat ie er echt wel wat van maken.

janke

En als meneer om de oren wordt gereden door Hamilton, Alonso, Massa om er een paar te noemen, zal de lol er snel van af zijn.
Some things are too important to be left in the past.

robbert

Citaat van: janke op 04 december 2009 - 07:11:23
En als meneer om de oren wordt gereden door Hamilton, Alonso, Massa om er een paar te noemen, zal de lol er snel van af zijn.

voila dat bedoel ik wel hé. Sinds dat Alonso bij Renault succesvol was heeft schumacher telkens moeten onderdoen voor de spanjaard. En dat vergeten de meeste toch wel

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 04 december 2009 - 07:23:23
Citaat van: janke op 04 december 2009 - 07:11:23
En als meneer om de oren wordt gereden door Hamilton, Alonso, Massa om er een paar te noemen, zal de lol er snel van af zijn.

voila dat bedoel ik wel hé. Sinds dat Alonso bij Renault succesvol was heeft schumacher telkens moeten onderdoen voor de spanjaard. En dat vergeten de meeste toch wel
Je vergeet ook dat Alonso toen simpelweg de betere wagen had ::) Schumacher en Alonso hebben zeker in 2006 een spannende strijd gestreden. Alonso die zijn motor opblies in Ferrari land, en Schumacher die uiteindelijk pech kende op Suzuka.
In de F1 is het moeilijk zoniet onmogelijk om te kunnen vaststellen dat iemand onderdoet voor een ander als ze niet in dezelfde wagen rijden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.