Keert Schumacher terug?

Gestart door gloudiesaurus, 22 november 2009 - 13:48:06

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: janke op 18 december 2009 - 20:18:51
Citaat van: FerrariMan op 18 december 2009 - 20:07:26
Ferrari heeft het zelf in de hand gewerkt. Schumacher werd in 2006 een beetje richting pensioen geduwd door Montezemolo, hij was helemaal nog niet klaar met F1. Daarna het grapje als 'consultant' of zoiets. Een manier van Ferrari om hem alvast niet naar een ander team te zien gaan.

Italiaans als ik ben blijft Ferrari de nummer 1. Alvast met Massa. Toch zal ik stiekem ook hopen op Schum....
Als MS er nog niet klaar mee was, had hij toen makkelijk naar een ander team gekund. Ze hadden hem met open armen ontvangen.

Hij ging op dat moment nooit Ferrari verlaten.

sloggerke

Het zal dan wel een éénjarig contract worden. Als hij het seizoen al uitrijdt.

Het is te hopen voor hem dat Brawn/Mercedes een supercar op de grid kunnen zetten..

In het andere geval zou hij wel eens van een kale reis kunnen thuiskomen als hij merkt dat de concurrentie uit iets ander hout gesneden is als in 'zijn tijd', Häkkinen uitgesloten.

Laat het nu net die Häkkinen zijn die niet gelooft in het gegeven dat Der Weltmeister nog succesvol zal zijn.

KVDracer

Als hij terugkeert zal het uit loyaliteit voor mercedes zijn, hij is jaren loyaal geweest voor ferrari, maar ik denk dat hij nooit vergeten is welke kansen Mercedes hem in het begin van zijn carriere gegund heeft; ik dacht dat Mercedes zelfs het geld gegeven heeft zodat hij bij Jordan kon racen.

Enzo

#213
Citaat van: sloggerke op 18 december 2009 - 20:50:43
Het zal dan wel een éénjarig contract worden. Als hij het seizoen al uitrijdt.

Het is te hopen voor hem dat Brawn/Mercedes een supercar op de grid kunnen zetten..

In het andere geval zou hij wel eens van een kale reis kunnen thuiskomen als hij merkt dat de concurrentie uit iets ander hout gesneden is als in 'zijn tijd', Häkkinen uitgesloten.

Laat het nu net die Häkkinen zijn die niet gelooft in het gegeven dat Der Weltmeister nog succesvol zal zijn.

Wat een kolder, alsof hij vroeger geen concurrentie had.
Dat je Schumacher niet mag moet je zelf weten, maar dit is onzin wat je schrijft.
Over hakkinen, je hebt waarschijnlijk een slechte vertaling gelezen. Hij zei dit:

Häkkinen: Schumacher return a super gift

"It is not at all difficult to believe that Michael could return," 1998 and 1999 winner Häkkinen is quoted as saying by Finnish newspaper Turun Sanomat. "It would be a super gift for F1 and would bring with it a lot of positive talk to counterweight for the damaging events of last season.

"We must remember, however, that the tyres were completely different when Michael last raced and also the engines and cars have changed since then. On top of that, Michael is now three years older and therefore must carefully assess his own working methods; life is changing and there is no doubt that the success won't come at the same rate as it happened in the past."

Hiermee heeft hij een realistische kijk op de situatie, het is namelijk niet vanzelfsprekend dat hij zomaar weer even WK word.

Het enige wat ik met je eens ben is dat het waarschijnlijk een één jarig contract word.

robbert

Citaat van: FerrariMan op 18 december 2009 - 20:07:26
Ferrari heeft het zelf in de hand gewerkt. Schumacher werd in 2006 een beetje richting pensioen geduwd door Montezemolo, hij was helemaal nog niet klaar met F1. Daarna het grapje als 'consultant' of zoiets. Een manier van Ferrari om hem alvast niet naar een ander team te zien gaan.

Italiaans als ik ben blijft Ferrari de nummer 1. Alvast met Massa. Toch zal ik stiekem ook hopen op Schum....

ja voor mij blijft ferrari ook nummer 1 en ik zal ook supporteren voor ferrari en schumacher. ik HOOP dat we een strijd gaan krijgen tussen ferrari en schumacher maar ik DENK dat ferrari zal moeten onderdoen voor het sterke duo schumacher-brawn

scho0634

Citaat van: Enzo op 18 december 2009 - 23:09:32
Wat een kolder, alsof hij vroeger geen concurrentie had.
Dat je Schumacher niet mag moet je zelf weten, maar dit is onzin wat je schrijft.
Neuh, niet echt. Er waren jaren bij (na Hakkinen) dat MS weinig te duchten had van andere rijders. Inmiddels rijden er wel degelijk veel meer goede rijders rond. Ook zal de Mercedes niet zo dominant zijn als de Ferrari van toen.

Dus sloggerke heeft gewoon gelijk. Hij zal nu veel meer concurrentie hebben als toen.

Enzo

Citaat van: 0634 op 19 december 2009 - 08:05:48
Citaat van: Enzo op 18 december 2009 - 23:09:32
Wat een kolder, alsof hij vroeger geen concurrentie had.
Dat je Schumacher niet mag moet je zelf weten, maar dit is onzin wat je schrijft.
Neuh, niet echt. Er waren jaren bij (na Hakkinen) dat MS weinig te duchten had van andere rijders. Inmiddels rijden er wel degelijk veel meer goede rijders rond. Ook zal de Mercedes niet zo dominant zijn als de Ferrari van toen.

Dus sloggerke heeft gewoon gelijk. Hij zal nu veel meer concurrentie hebben als toen.

Het ging over de coureurs en niet over de auto.
In mijn ogen heeft hij helemaal geen gelijk,  Schumacher heeft gestreden met Senna, Prost, Hakkinen, Hill, Villeneuve, Montoya, Kimi, Alonso, Kubica om er maar een paar te noemen.
Wie rijden er nu mee die zoveel beter zijn dan het rijtje wat ik net noem? Hamilton misschien?
Ach maakt ook verder niks uit, jullie twee zijn sowieso negatief over MS... ;)

sloggerke

Citaat van: Enzo op 19 december 2009 - 12:01:10
Citaat van: 0634 op 19 december 2009 - 08:05:48
Citaat van: Enzo op 18 december 2009 - 23:09:32
Wat een kolder, alsof hij vroeger geen concurrentie had.
Dat je Schumacher niet mag moet je zelf weten, maar dit is onzin wat je schrijft.
Neuh, niet echt. Er waren jaren bij (na Hakkinen) dat MS weinig te duchten had van andere rijders. Inmiddels rijden er wel degelijk veel meer goede rijders rond. Ook zal de Mercedes niet zo dominant zijn als de Ferrari van toen.

Dus sloggerke heeft gewoon gelijk. Hij zal nu veel meer concurrentie hebben als toen.

Het ging over de coureurs en niet over de auto.
In mijn ogen heeft hij helemaal geen gelijk,  Schumacher heeft gestreden met Senna, Prost, Hakkinen, Hill, Villeneuve, Montoya, Kimi, Alonso, Kubica om er maar een paar te noemen.
Wie rijden er nu mee die zoveel beter zijn dan het rijtje wat ik net noem? Hamilton misschien?
Ach maakt ook verder niks uit, jullie twee zijn sowieso negatief over MS... ;)


Kan je mij aub zeggen wanneer hij samen met  Kubica gereden heeft?

De jaren 2000-2004 waren de saaiste in de F1 geschiedenis.
In 1998-1999 won Häkkinen van hem, 2000-2001 was het andersom...
Maar voor de rest? Wie was zijn naaste concurrent in die jaren? Irvine en Barrichello.. Zijn "ploegmaats" bij Ferrari.
Als je niet inziet dat er een merkelijk verschil is nu dan is het toch erg.
Vettel, Alonso (die hij nog kent van 2005-2006), Kubica, Hamilton...
Als ReddBull, McLaren en Ferrari een evenwaardige wagen bouwen als Mercedes zie ik hem het seizoen niet uitrijden... Nekpijn!


Enzo

Kubica en Schumacher reden allebei in 2006.... ;)
De jaren die jij saai noemt waren de verdienste van het harde werken van Ferrari en Schumacher, deze combinatie bleek gewoon dodelijk goed.
Kan me goed voorstellen dat de "anti's" dit als saai betitelen, maar in feite waren ze gewoon steengoed met hun werk bezig.

sloggerke

Citaat van: Enzo op 19 december 2009 - 13:01:04
Kubica en Schumacher reden allebei in 2006.... ;)
De jaren die jij saai noemt waren de verdienste van het harde werken van Ferrari en Schumacher, deze combinatie bleek gewoon dodelijk goed.
Kan me goed voorstellen dat de "anti's" dit als saai betitelen, maar in feite waren ze gewoon steengoed met hun werk bezig.


Tcho ben het speciaal moeten gaan opzoeken.
Inderdaad stapte Kubica reeds in de dertiende race van 2006 (hongarije) in als 'rookie' en ter vervanging van Jacques..


Maar 'steengoed met hun werk bezig' of niet... Het was saai en er was niks concurrentie, tenzij van de door iedereen verguisde Barrichello en het fuifbeest Irvine.
Dat is natuurlijk niet zijn fout, maar het is niettemin een feit.

janke

Citaat van: Enzo op 19 december 2009 - 13:01:04
Kubica en Schumacher reden allebei in 2006.... ;)
De jaren die jij saai noemt waren de verdienste van het harde werken van Ferrari en Schumacher, deze combinatie bleek gewoon dodelijk goed.
Kan me goed voorstellen dat de "anti's" dit als saai betitelen, maar in feite waren ze gewoon steengoed met hun werk bezig.

Zekers was Ferrari met MS goed bezig. Wie dat ontkent kan beter fan worden van korfbal. Met de saaiheid viel het af en toe ook wel mee. MS heeft toch wel eens een robbertje uitgevochten met Kimi, Montoya, Alonso. Mooie races om te zien. Op het scherps van de snede. Alleen ik vind het jammer dat hij altijd van die net niet toppers als teammaat had. Ik had graag gezien in die tijd, dat een Kimi, Montoya, Alonso zijn teammaat was geweest. Die hadden/hebben niet zoveel met stalorders. Vooral Montoya niet. Ik geloof dan ook dat het dan heel anders had kunnen lopen met MS. Maar goed, die tijden zijn voorbij en daar kun je alleen nog (nutteloos) over speculeren. Een groot kampioen die MS, voor de rest interesseert/boeit me die man maar weinig. En dat mag toch??
Some things are too important to be left in the past.

Enzo

Citaat van: janke op 19 december 2009 - 13:54:42
Citaat van: Enzo op 19 december 2009 - 13:01:04
Kubica en Schumacher reden allebei in 2006.... ;)
De jaren die jij saai noemt waren de verdienste van het harde werken van Ferrari en Schumacher, deze combinatie bleek gewoon dodelijk goed.
Kan me goed voorstellen dat de "anti's" dit als saai betitelen, maar in feite waren ze gewoon steengoed met hun werk bezig.

Zekers was Ferrari met MS goed bezig. Wie dat ontkent kan beter fan worden van korfbal. Met de saaiheid viel het af en toe ook wel mee. MS heeft toch wel eens een robbertje uitgevochten met Kimi, Montoya, Alonso. Mooie races om te zien. Op het scherps van de snede. Alleen ik vind het jammer dat hij altijd van die net niet toppers als teammaat had. Ik had graag gezien in die tijd, dat een Kimi, Montoya, Alonso zijn teammaat was geweest. Die hadden/hebben niet zoveel met stalorders. Vooral Montoya niet. Ik geloof dan ook dat het dan heel anders had kunnen lopen met MS. Maar goed, die tijden zijn voorbij en daar kun je alleen nog (nutteloos) over speculeren. Een groot kampioen die MS, voor de rest interesseert/boeit me die man maar weinig. En dat mag toch??
Dat mag zeker! :)
Heb dat zelf met Rubens, daar heb ik weinig mee...

robbert

Citaat van: Enzo op 19 december 2009 - 12:01:10
Citaat van: 0634 op 19 december 2009 - 08:05:48
Citaat van: Enzo op 18 december 2009 - 23:09:32
Wat een kolder, alsof hij vroeger geen concurrentie had.
Dat je Schumacher niet mag moet je zelf weten, maar dit is onzin wat je schrijft.
Neuh, niet echt. Er waren jaren bij (na Hakkinen) dat MS weinig te duchten had van andere rijders. Inmiddels rijden er wel degelijk veel meer goede rijders rond. Ook zal de Mercedes niet zo dominant zijn als de Ferrari van toen.

Dus sloggerke heeft gewoon gelijk. Hij zal nu veel meer concurrentie hebben als toen.

Het ging over de coureurs en niet over de auto.
In mijn ogen heeft hij helemaal geen gelijk,  Schumacher heeft gestreden met Senna, Prost, Hakkinen, Hill, Villeneuve, Montoya, Kimi, Alonso, Kubica om er maar een paar te noemen.
Wie rijden er nu mee die zoveel beter zijn dan het rijtje wat ik net noem? Hamilton misschien?
Ach maakt ook verder niks uit, jullie twee zijn sowieso negatief over MS... ;)


je noemt daar alonso in het rijtje, vergeet niet, dat wanneer er gestreden werd tussen alonso en schumacher voor de titel dat alonso telkens het won é. En ja 2006 had schumacher pech met de motor in japan, maar andere wedstrijden had hij het toch moeilijk met alonso. En Hamilton kan schumacher aan. Hamilton heeft al gereden met de nieuwe reglementen en schumacher nog niet,Hamilton is nog zoveel jonger dan schumacher ook. En nee ik ben zeker geen anti schumacher ben zelfs grote fan van schumacher, maar we moeten de waarheid onder ogen zien. ik HOOP zeker dat schumacher successen zal halen, maar ik DENK dat hij het enorm zal moeilijk krijgen met de jonge garde zoals vettel, alonso, hamilton, button, rosberg.

robbert

Citaat van: sloggerke op 19 december 2009 - 12:53:30
Citaat van: Enzo op 19 december 2009 - 12:01:10
Citaat van: 0634 op 19 december 2009 - 08:05:48
Citaat van: Enzo op 18 december 2009 - 23:09:32
Wat een kolder, alsof hij vroeger geen concurrentie had.
Dat je Schumacher niet mag moet je zelf weten, maar dit is onzin wat je schrijft.
Neuh, niet echt. Er waren jaren bij (na Hakkinen) dat MS weinig te duchten had van andere rijders. Inmiddels rijden er wel degelijk veel meer goede rijders rond. Ook zal de Mercedes niet zo dominant zijn als de Ferrari van toen.

Dus sloggerke heeft gewoon gelijk. Hij zal nu veel meer concurrentie hebben als toen.

Het ging over de coureurs en niet over de auto.
In mijn ogen heeft hij helemaal geen gelijk,  Schumacher heeft gestreden met Senna, Prost, Hakkinen, Hill, Villeneuve, Montoya, Kimi, Alonso, Kubica om er maar een paar te noemen.
Wie rijden er nu mee die zoveel beter zijn dan het rijtje wat ik net noem? Hamilton misschien?
Ach maakt ook verder niks uit, jullie twee zijn sowieso negatief over MS... ;)



De jaren 2000-2004 waren de saaiste in de F1 geschiedenis.



Zo zoals ik al gezegd heb er zullen er dus terug zijn die gaan zeggen dat het een saai seizoen zal worden omdat schumacher mee zal rijden en WAARSCHIJNLIJK succes zal halen

sloggerke

Citaat van: robbert op 19 december 2009 - 14:25:12
Citaat van: sloggerke op 19 december 2009 - 12:53:30
Citaat van: Enzo op 19 december 2009 - 12:01:10
Citaat van: 0634 op 19 december 2009 - 08:05:48
Citaat van: Enzo op 18 december 2009 - 23:09:32
Wat een kolder, alsof hij vroeger geen concurrentie had.
Dat je Schumacher niet mag moet je zelf weten, maar dit is onzin wat je schrijft.
Neuh, niet echt. Er waren jaren bij (na Hakkinen) dat MS weinig te duchten had van andere rijders. Inmiddels rijden er wel degelijk veel meer goede rijders rond. Ook zal de Mercedes niet zo dominant zijn als de Ferrari van toen.

Dus sloggerke heeft gewoon gelijk. Hij zal nu veel meer concurrentie hebben als toen.

Het ging over de coureurs en niet over de auto.
In mijn ogen heeft hij helemaal geen gelijk,  Schumacher heeft gestreden met Senna, Prost, Hakkinen, Hill, Villeneuve, Montoya, Kimi, Alonso, Kubica om er maar een paar te noemen.
Wie rijden er nu mee die zoveel beter zijn dan het rijtje wat ik net noem? Hamilton misschien?
Ach maakt ook verder niks uit, jullie twee zijn sowieso negatief over MS... ;)



De jaren 2000-2004 waren de saaiste in de F1 geschiedenis.



Zo zoals ik al gezegd heb er zullen er dus terug zijn die gaan zeggen dat het een saai seizoen zal worden omdat schumacher mee zal rijden en WAARSCHIJNLIJK succes zal halen

Je moet wel een onderscheid blijven maken...
Ik zeg nergens dat het saai was OMDAT Schumacher won.
Wel was het saai omdat de overmacht van de rooien te groot was en Schumacher zodoende geen partij kreeg.

Dat zal nu anders zijn. Tenzij (weeral!) Mercedes een supercar bouwt...