Keert Schumacher terug?

Gestart door gloudiesaurus, 22 november 2009 - 13:48:06

« vorige - volgende »

RadioActiveMan

Citaat van: Enzo op 17 december 2009 - 12:47:47
Citaat van: Beco op 17 december 2009 - 12:30:44
Ze zeggen wel eens "Schoenmaker blijf bij je leest", ik denk dat deze schoenmaker dat ook best kan doen en zich aan de kant bezig houden met racen. Alles te verliezen en niks meer te bewijzen, de tijd van (terug)komen is al voorbij gegaan, een oude vos kan je geen nieuwe trucjes meer leren, etc...
Trouwens mevr. Schumacher heeft er schoon genoeg van en de vrouw heeft het altijd voor het zeggen.  :)

Zijn leest is anders wel racen... ;)
Ben met je eens dat hij best oud is,maar ook exceptioneel fit, neem aan dat hij en z'n vrouw wel goed overwegen of hij het nog aan kan.
Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom er nog geen duidelijkheid is, de overweging of hij het fysiek en mentaal nog wel aan kan.
Ah ja, jij bent net getrouwd he, hoe bevalt het niks meer te mogen bepalen... ;)

Zijn leest was racen en is al enkele jaren iets anders, namelijk raad geven.  ;)
Eigenlijk heb nog geen last ondervonden, morgen alleen op café en volgende week is dat niet anders. Nog niet!  :D

campos

Citaat van: janke op 17 december 2009 - 13:09:13
AC Milan is natuurlijk niet te vergelijken met Ferrari. Ferrari stroomt door het bloed van (bijna) elke Italiaan. Maar begrijp me niet verkeerd. Ik heb er geen enkel probleem mee als MS terug op de grid komt. Alleen ik heb zo mijn twijfels. Maar dat had ik al gezegd.
ja, tuurlijk is het wat anders, maar t was alleen maar ff om aan te geven hoe Italianen met hun sporthelden om gaan. Bovendien is er bij Ferrari geen plek voor Schumacher als coureur, dus wat hebben die Italianen dan nog te klagen?? natuurlijk zullen ze niet voor Schumacher en Mercedes gaan juichen maar mocht hij bv op Monza gaan winnen, dan denk ik dat hij eerder applaus krijgt dan dat hij uitgejouwd wordt.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 17 december 2009 - 13:11:13
Citaat van: janke op 17 december 2009 - 12:55:45
Citaat van: FerrariMan op 17 december 2009 - 12:31:30
Citaat van: janke op 16 december 2009 - 23:04:09
Inderdaad we zien het wel. Maar mocht hij komen (wat ik zelf betwijfel) en hij wordt om de oren gereden door Ferrari/Alonso/Massa, dan ligt heel Italië in een deuk. Zijn ze MS even vergeten. Zo chauvinistisch zijn Italianen wel. Ook zal hij op wat circuits uitgefloten worden. En niet alleen door anti MS fans.
Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt hoe ze in Italië redeneren. Niemand zal hem uitfluiten moest hij voor Mercedes willen rijden.
Oh nee, de Italiaanse media en de Ferrari aanhangers laten zich wel horen. Let op mijn woorden. Ze zijn dan even alle gewonnen wk's met MS vergeten.
Noch de Italiaanse media, noch Ferrari-aanhangers zullen hem hier grootschalig over aanfluiten.
Uitfluiten zal ik hem zeker niet doen. Ik herinner het me nog toen Kimi naar Ferrari kwam. Veel mac fans hier op het forum vonden hem plots geen toppiloot meer, plots had hij niets meer gepresteerd. Dat zal ik bij Schumi zeker niet doen. Maar mijn hart ligt tegenwoordig toch veel sterker bij Ferrari, het zal mij wel wat pijn doen moest hij voor Mercedes gaan rijden, en het zal moeilijk worden om voor hen te supporteren. Maar uiteraard zal ik hem steunen, wat hij ook besluit. Maar ik hoop eerlijk gezegd dat hij het niet doen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

Citaat van: Schumi 2009 op 17 december 2009 - 18:21:11
Citaat van: FerrariMan op 17 december 2009 - 13:11:13
Citaat van: janke op 17 december 2009 - 12:55:45
Citaat van: FerrariMan op 17 december 2009 - 12:31:30
Citaat van: janke op 16 december 2009 - 23:04:09
Inderdaad we zien het wel. Maar mocht hij komen (wat ik zelf betwijfel) en hij wordt om de oren gereden door Ferrari/Alonso/Massa, dan ligt heel Italië in een deuk. Zijn ze MS even vergeten. Zo chauvinistisch zijn Italianen wel. Ook zal hij op wat circuits uitgefloten worden. En niet alleen door anti MS fans.
Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt hoe ze in Italië redeneren. Niemand zal hem uitfluiten moest hij voor Mercedes willen rijden.
Oh nee, de Italiaanse media en de Ferrari aanhangers laten zich wel horen. Let op mijn woorden. Ze zijn dan even alle gewonnen wk's met MS vergeten.
Noch de Italiaanse media, noch Ferrari-aanhangers zullen hem hier grootschalig over aanfluiten.
Uitfluiten zal ik hem zeker niet doen. Ik herinner het me nog toen Kimi naar Ferrari kwam. Veel mac fans hier op het forum vonden hem plots geen toppiloot meer, plots had hij niets meer gepresteerd. Dat zal ik bij Schumi zeker niet doen. Maar mijn hart ligt tegenwoordig toch veel sterker bij Ferrari, het zal mij wel wat pijn doen moest hij voor Mercedes gaan rijden, en het zal moeilijk worden om voor hen te supporteren. Maar uiteraard zal ik hem steunen, wat hij ook besluit. Maar ik hoop eerlijk gezegd dat hij het niet doen.

ja ik DENK dat er veel fans die supporterden voor ferrari nu zullen supporteren voor mercedes, omdat schumacher daar gaat racen.

scho0634

Miosschien in Duitsland. Er waren al veel Ferrari fans voordat MS kwam, en die zullen er zometeen ook nog zijn.

janke

Citaat van: robbert op 17 december 2009 - 20:01:59
Citaat van: Schumi 2009 op 17 december 2009 - 18:21:11
Citaat van: FerrariMan op 17 december 2009 - 13:11:13
Citaat van: janke op 17 december 2009 - 12:55:45
Citaat van: FerrariMan op 17 december 2009 - 12:31:30
Citaat van: janke op 16 december 2009 - 23:04:09
Inderdaad we zien het wel. Maar mocht hij komen (wat ik zelf betwijfel) en hij wordt om de oren gereden door Ferrari/Alonso/Massa, dan ligt heel Italië in een deuk. Zijn ze MS even vergeten. Zo chauvinistisch zijn Italianen wel. Ook zal hij op wat circuits uitgefloten worden. En niet alleen door anti MS fans.
Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt hoe ze in Italië redeneren. Niemand zal hem uitfluiten moest hij voor Mercedes willen rijden.
Oh nee, de Italiaanse media en de Ferrari aanhangers laten zich wel horen. Let op mijn woorden. Ze zijn dan even alle gewonnen wk's met MS vergeten.
Noch de Italiaanse media, noch Ferrari-aanhangers zullen hem hier grootschalig over aanfluiten.
Uitfluiten zal ik hem zeker niet doen. Ik herinner het me nog toen Kimi naar Ferrari kwam. Veel mac fans hier op het forum vonden hem plots geen toppiloot meer, plots had hij niets meer gepresteerd. Dat zal ik bij Schumi zeker niet doen. Maar mijn hart ligt tegenwoordig toch veel sterker bij Ferrari, het zal mij wel wat pijn doen moest hij voor Mercedes gaan rijden, en het zal moeilijk worden om voor hen te supporteren. Maar uiteraard zal ik hem steunen, wat hij ook besluit. Maar ik hoop eerlijk gezegd dat hij het niet doen.

ja ik DENK dat er veel fans die supporterden voor ferrari nu zullen supporteren voor mercedes, omdat schumacher daar gaat racen.
Jaja, Italianen doen dat. Want daar heb ik het over.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 17 december 2009 - 20:01:59
Citaat van: Schumi 2009 op 17 december 2009 - 18:21:11
Citaat van: FerrariMan op 17 december 2009 - 13:11:13
Citaat van: janke op 17 december 2009 - 12:55:45
Citaat van: FerrariMan op 17 december 2009 - 12:31:30
Citaat van: janke op 16 december 2009 - 23:04:09
Inderdaad we zien het wel. Maar mocht hij komen (wat ik zelf betwijfel) en hij wordt om de oren gereden door Ferrari/Alonso/Massa, dan ligt heel Italië in een deuk. Zijn ze MS even vergeten. Zo chauvinistisch zijn Italianen wel. Ook zal hij op wat circuits uitgefloten worden. En niet alleen door anti MS fans.
Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt hoe ze in Italië redeneren. Niemand zal hem uitfluiten moest hij voor Mercedes willen rijden.
Oh nee, de Italiaanse media en de Ferrari aanhangers laten zich wel horen. Let op mijn woorden. Ze zijn dan even alle gewonnen wk's met MS vergeten.
Noch de Italiaanse media, noch Ferrari-aanhangers zullen hem hier grootschalig over aanfluiten.
Uitfluiten zal ik hem zeker niet doen. Ik herinner het me nog toen Kimi naar Ferrari kwam. Veel mac fans hier op het forum vonden hem plots geen toppiloot meer, plots had hij niets meer gepresteerd. Dat zal ik bij Schumi zeker niet doen. Maar mijn hart ligt tegenwoordig toch veel sterker bij Ferrari, het zal mij wel wat pijn doen moest hij voor Mercedes gaan rijden, en het zal moeilijk worden om voor hen te supporteren. Maar uiteraard zal ik hem steunen, wat hij ook besluit. Maar ik hoop eerlijk gezegd dat hij het niet doen.

ja ik DENK dat er veel fans die supporterden voor ferrari nu zullen supporteren voor mercedes, omdat schumacher daar gaat racen.
Dat weet ik zo niet. Als je hart bij een team ligt, dan denk ik dat je niet zomaar van team kan veranderen. Mensen die puur voor Schumacher supporterden, zie ik probleemloos switchen. Maar de anderen zullen denk ik toch eerder Schumacher steunen maar bij Ferrari blijven. Dat is alleszins wat ik er van denk, de toekomst zal het misschien uitwijzen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.


janke

Citaat van: Tim op 18 december 2009 - 19:06:28
Ik draai bij, ik vind het een vergissing, maar goed..

http://www.f1pits.net/nieuws/kans_op_comeback_schumi_zeer_zeer_groot/
Zijn er wel meer Tim, onder andere ikzelf. We wachten af. Zijn woordvoerster is wel bij Ferrari weggegaan, zo las ik op een nieuwssite. Is door Ferrari bevestigd.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

#204
De terugkeer zou afhangen van een test in een GP2 wagen. Dat vind ik zo dwaas. Een GP2 wagen? Zoek de link naar de F1... Hoe kan hij aan de hand van die GP2 wagen zijn kwaliteiten testen? En hoe kan hij weten of het verloren moeite is ofdat hij er gewoon weer even moet inkomen? Zo'n test lijkt me waardeloos. Enkele dagen testen met een huidige F1 wagen, dat kan hem laten weten of hij nog snel is in de huidige F1 wagens.

Schumi, het ga je goed. Het doet me pijn dat hij Ferrari verlaat, maar hij heeft geen keuze. Had hij het eerder beslist, dan had hij gewoon bij Ferrari de plaats van Kimi kunnen innemen en kwam Alonso in 2011 in de plaats van Massa, hoewel Schumi destijds wel onder meer op pensioen is gegaan omdat hij het Massa gunde in de ferrari te zitten. Het jammerlijke is dat Ferrari het zelf heeft opgewekt, door hem te laten trainen voor het vervangen van Massa. Sportman dat hij is heeft hij de drang naar presteren en beter worden weer opgepikt en is hij vertrokken. De ontgoocheling dat hij fysiek niet in orde was om F1 te rijden moet groot zijn geweest.

De vraag is ook, hoe lang wil en kan hij nog rijden? Misschien een overstap naar Ferrari binnen een paar jaar?
En wat vind zijn vrouw ervan? Gestopt, meer tijd vrijmaken voor het gezinnetje, en dan weer opnieuw beginnen, misschien botert het daar niet zo goed?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Als Schumacherfan van het eerste uur zou ik zijn terugkeer moeten bejubelen,maar dat doe ik niet.In mijn ogen is hij in schoonheid geeindigd en ik vrees dat zijn terugkeer en flop gaat worden,hij heeft veel meer te verliezen dan te winnen.Kijk bv naar Lance Armstrong goed gereden maar toch niet gewonnen en dus toch een halve afgang voor een veelwinnaar,Schumi is geen rookie waarvoor in de punten eindigen al een succes is, hij moet op zijn minst enkele race's winnen en meedoen voor de titel en daar vrees ik voor.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: Schumi 2009 op 18 december 2009 - 19:25:06
De terugkeer zou afhangen van een test in een GP2 wagen. Dat vind ik zo dwaas. Een GP2 wagen? Zoek de link naar de F1... Hoe kan hij aan de hand van die GP2 wagen zijn kwaliteiten testen? En hoe kan hij weten of het verloren moeite is ofdat hij er gewoon weer even moet inkomen? Zo'n test lijkt me waardeloos. Enkele dagen testen met een huidige F1 wagen, dat kan hem laten weten of hij nog snel is in de huidige F1 wagens.

Schumi, het ga je goed. Het doet me pijn dat hij Ferrari verlaat, maar hij heeft geen keuze. Had hij het eerder beslist, dan had hij gewoon bij Ferrari de plaats van Kimi kunnen innemen en kwam Alonso in 2011 in de plaats van Massa, hoewel Schumi destijds wel onder meer op pensioen is gegaan omdat hij het Massa gunde in de ferrari te zitten. Het jammerlijke is dat Ferrari het zelf heeft opgewekt, door hem te laten trainen voor het vervangen van Massa. Sportman dat hij is heeft hij de drang naar presteren en beter worden weer opgepikt en is hij vertrokken. De ontgoocheling dat hij fysiek niet in orde was om F1 te rijden moet groot zijn geweest.

De vraag is ook, hoe lang wil en kan hij nog rijden? Misschien een overstap naar Ferrari binnen een paar jaar?
En wat vind zijn vrouw ervan? Gestopt, meer tijd vrijmaken voor het gezinnetje, en dan weer opnieuw beginnen, misschien botert het daar niet zo goed?

Dat is inderdaad een goeie, daar had ik nog niet eens over na gedacht en zou misschien wel de reden zijn waarom hij wilt terug keren. Ik ben nooit een fan van De rode baron geweest, maar ene kant juich ik zijn terug keer alleen maar toe. En ik geef toe, ook omdat ik hem misschien onderuit wil zien gaan. Maar eerlijk is eerlijk: de man heeft zeer veel bereikt in de F1 en verdient respect. Ik ben benieuwd.

Maar als ik jou reactie zo lees, zou er nog wel eens een aantal jaar extra bij komen voor Schumacher. En waarom eigenlijk niet. Ik ken mensen van 60 met fysieke gezondheid van iemand van 20.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Ferrari heeft het zelf in de hand gewerkt. Schumacher werd in 2006 een beetje richting pensioen geduwd door Montezemolo, hij was helemaal nog niet klaar met F1. Daarna het grapje als 'consultant' of zoiets. Een manier van Ferrari om hem alvast niet naar een ander team te zien gaan.

Italiaans als ik ben blijft Ferrari de nummer 1. Alvast met Massa. Toch zal ik stiekem ook hopen op Schum....

janke

Het volgende bericht wat we gaan lezen is: MS gaat scheiden en ondertekend een 3 jarig contract bij Mercedes. :)
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: FerrariMan op 18 december 2009 - 20:07:26
Ferrari heeft het zelf in de hand gewerkt. Schumacher werd in 2006 een beetje richting pensioen geduwd door Montezemolo, hij was helemaal nog niet klaar met F1. Daarna het grapje als 'consultant' of zoiets. Een manier van Ferrari om hem alvast niet naar een ander team te zien gaan.

Italiaans als ik ben blijft Ferrari de nummer 1. Alvast met Massa. Toch zal ik stiekem ook hopen op Schum....
Als MS er nog niet klaar mee was, had hij toen makkelijk naar een ander team gekund. Ze hadden hem met open armen ontvangen.
Some things are too important to be left in the past.