Bril

Gestart door Martin, 19 november 2009 - 22:31:34

« vorige - volgende »

Martin

Tja, ik er nu echt aan geloven. Vandaag bij de opticien geweest en ik moet aan de bril.
Ik heb een 81 cm LCD TV gekocht maar de ondertiteling is nog steeds moeilijk te lezen. Dan moet je niet ijdel zijn maar ook een bril kopen.
3 december kan ik hem ophalen. Bij mijn computer en een boek lezen heb ik een leesbril van de Hema en dat gaat prima.
Wie van jullie draagt ook een bril of contactlenzen?

Tim C

Op te lossen door een 160cm led tv te kopen met surround sound en ambilight. ;)

smilo

Ik draag sinds een jaar of 3 een bril voor het lezen en televisie kijken.
Het probleem is alleen dat als ik langer als een uur televisie kijk, mijn ogen beginnen te prikken en soms beginnen ze zelfs te tranen.

Ik ben met dit verhaal naar de opticien geweest en heb oogdruppels gekregen die de ogen reinigen.
één keer per week spoel ik mijn ogen met deze druppels en wonderbaarlijk genoeg is het probleem nu gelukkig verholpen!

Ferrari 2010

#3
Citaat van: Tim op 20 november 2009 - 12:03:16
Op te lossen door een 160cm led tv te kopen met surround sound en ambilight. ;)
Vooral die leds, de surround sound en ambilight gaan hard helpen. :)

Ik draag geen bril. Ik zie niet perfect, ik ken er die beter zien dan mij, maar mijn vrienden die een bril dragen zien toch echt een pak slechter dan mij. En het heeft ook vaak te maken met uitgeslapen zijn, na een zware nacht is het lezen op het bord van achterin het auditorium doorgaans wel wat lastiger dan wanneer ik goed uitgeslapen ben.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Citaat van: Schumi 2009 op 20 november 2009 - 21:11:29
Citaat van: Tim op 20 november 2009 - 12:03:16
Op te lossen door een 160cm led tv te kopen met surround sound en ambilight. ;)
Vooral die leds, de surround sound en ambilight gaan hard helpen. :)

Ik draag geen bril. Ik zie niet perfect, ik ken er die beter zien dan mij, maar mijn vrienden die een bril dragen zien toch echt een pak slechter dan mij. En het heeft ook vaak te maken met uitgeslapen zijn, na een zware nacht is het lezen op het bord van achterin het auditorium doorgaans wel wat lastiger dan wanneer ik goed uitgeslapen ben.

Vergeet niet dat ik 54 ben en dan kunnen je ogen snel achteruit gaan.

@Tim, waar moet ik een 160 cm TV neer zetten in mijn kleine woning? :)

Jasper



Ik draag zelf trouwens altijd een bril. Ver zien is anders een ramp, alles wat verder is dan 40 cm wordt onscherp als ik geen bril draag.