F1 Pits "Man van het Seizoen" 2009

Gestart door Tim C, 19 november 2009 - 11:56:45

« vorige - volgende »

Over het hele seizoen bekeken, wie was er de officieuze Man van het Seizoen?

Button
8 (23.5%)
Vettel
8 (23.5%)
Barrichello
0 (0%)
Webber
2 (5.9%)
Hamilton
10 (29.4%)
Raikkonen
2 (5.9%)
Rosberg
1 (2.9%)
Trulli
1 (2.9%)
Alonso
1 (2.9%)
Glock
1 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Tim C

Maandagmorgen is het zover: Dan roept F1 Pits opnieuw de "Man van het Seizoen" uit.

De stemmen zijn geteld, de resultaten zijn (nog niet) bekend. Er zitten dit jaar een aantal zeer grote verrassingen in de strijd naar de titel "F1 Pits Man van het Seizoen"

Als we het niet race per race zouden stemmen, wie zou je dan man van het seizoen noemen en waarom?

campos

Toch maar Button, da's de enige die dit jaar WK is geworden en ook nog eens totaal onverwacht.

Ferrari 2010

Moeilijke keuze vind ik, maar ik denk dat Vettel het meeste gepresteerd heeft.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Vettel is voor mij ook de man van het seizoen. I.i.g. het meeste strijdlust getoond, helaas ook veel pech gehad.

RadioActiveMan

Ik heb Hamilton gekozen. Niet vanwege de prestaties, maar ik vind het bewonderenswaardig hoe deze man omging met de teleurstellingen dit seizoen.
De manier ook waarop Hamilton zich samen met zijn team een weg terug naar de top vocht is ook weinig gezien.

Had ook voor Vettel of Button kunnen kiezen maar geen van beide wist mij een heel seizoen te overtuigen, ik zet in dit rijtje ook Raïkkonen voor beide heren.
Ik vidn dat goede prestaties niet alles zeggen en Hamilton heeft mij om de genoemde redenenen meer weten te bekoren dan de eerste 4 in het kampioenschap.
 

FerrariMan

Ik kies voor Vettel. Heb wel op Button geklikt in al mijn snelheid...

_Makke_

Ik heb voor Button gekozen. Maakte over het hele jaar gezien de minste fouten en is terecht wereldkampioen.

Folkert

Moeilijk. Button is WK geworden, Vettel heeft mooi jaar achter de rug met enkele sublieme races, Kimi en Lewis hebben mij zo als hier eerder gezegd ook enorm verrast met hun mooie prestaties met kut auto. Vooral Lewis die toch ineens super wedstrijden reed. En mooi samen met Mclaren weer naar voren kroop.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Ik twijfel nog tussen Hamilton en Räikkönen. Räikkönen had over het hele seizoen bekeken volgens mij toch de slechtere auto van de twee en ik vind dat hij een geweldige tweede seizoenshelft heeft gereden. Dat geldt echter ook voor Hamilton, zijn comeback na Silverstone (16de plaats op 1 ronde) vond ik fenomenaal (twee races later de race winnen in Hongarije).

Supermariobros

Hamilton, de wagen presteerde niet in het begin van het seizoen en toch hoorde je hem niet klagen. Werkte met zijn team geduldig op een geweldige manier naar een terugkeer naar de top.

zeph

Mark Webber. En oude knar met een schroef in z'n been en een sensationeel snelle rookie als teamgenoot. Hij werd in het begin weggereden door Vettel, mopperde niet, zette z'n tanden op elkaar, vond de wilskracht en snelheid om zijn ploegmaat te evenaren en won eindelijk z'n eerste GP. Dat is nou een doorbijter, een echte sportman.

In mindere mate geldt dat ook voor Rubens Barichello, veel tegenslag, zoek gereden door z'n teamgenoot maar uiteindelijk toch de mentale veerkracht gevonden om terug te komen.



scho0634

Citaat van: Jasper op 19 november 2009 - 18:30:03
Ik twijfel nog tussen Hamilton en Räikkönen. Räikkönen had over het hele seizoen bekeken volgens mij toch de slechtere auto van de twee en ik vind dat hij een geweldige tweede seizoenshelft heeft gereden. Dat geldt echter ook voor Hamilton, zijn comeback na Silverstone (16de plaats op 1 ronde) vond ik fenomenaal (twee races later de race winnen in Hongarije).
je weet dat het gaat over een héél seizoen?

flupke3

Doe mij toch maar Webber want die deed het heel goed naast Vettel.

scho0634

Dat Rosberg nog op 0 staat, verbaast me eigenlijk... Als er toch iemand constant was.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 20 november 2009 - 07:52:45
Dat Rosberg nog op 0 staat, verbaast me eigenlijk... Als er toch iemand constant was.
Misschien constant, maar nooit in de kijker. Het kan gerust zijn dat bijvoorbeeld Buemi erg constant reed, maarja, heb jij hem gezien? Het is moeilijk om een oordeel te vellen over mensen die je nooit ziet, logisch dus dat de punten naar de toppers gaan...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.