red spa francochamps en teken petitie

Gestart door robbert, 21 oktober 2009 - 21:32:53

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 12 november 2009 - 19:46:36
Tourisme, promotie, etc etc...

Vijf miljoen is peanuts... Hoeveel kosten de Olympische Spelen niet? En dat is dan éénmalig...

Ik vind al die berichten over miljoenenverliezen altijd heel populistisch.
Ik ben volledig akkoord dat het openbaren van miljoenenverliezen door oppositie populistisch is. Dat is dan ook het enige doel van een oppositie, helaas. De vraag is alleen, hoe lang gaat het duren vooraleer zo'n oppositiepartij populair genoeg wordt met zo'n populistische zaken, aan de macht komt en het dan noodgedwongen zal stopzetten uit de redenatie belofte maakt schuld? Overigens is F1 niet de enige gesubsidiëerde sport, ze zijn het allemaal, en bijvoorbeeld voetbal nog in het meest. 
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Ik dank dat iemand die daar een hele weekend zit al snel aan die € 100,- zit. België is qua verblijf tijdens een GP wekend zowat het duurste van het hele seizoen. Onder de € 100,- per nacht vind je geen kamer en de campings zijn ook niet van de goedkoopste. Eten en drinken is plots 2 keer zo duur en de parkings zijn voor een plekje op een slecht onderhouden veld zo'n € 15,- (per dag waarschijnlijk). De middenstand zal het wel terugverdienen, ik denk dat een jaar zonder GP veel erger is dan die min. 5miljoen nu.